Your Dreams || Camren PL

By MichelleMorgado1996

239K 15.7K 1.1K

Lauren - typowa Bad Girl, często wdaje się w bójki i sprowadza na siebie mnóstwo problemów. Nienawidzi znęcan... More

1
2
4
5
6
7
8
9
Postacie
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 (+18)
24
25
26
27
28 (+18)
29
30
31
32
Info
33
34
35
36
Oneshot
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
Komunikat ✉
48
49
50
51
Koniec
52
PGP✉
53
Ważne!!!- Kolejna Książka
54
Q&A
55
56
57
58
59
Epilog
Daughter of my bo$$

3

4.7K 348 33
By MichelleMorgado1996

***

Camila POV

-Dinah idziesz na stołówkę?- zapytałam, wyjeżdżając z klasy.

-Jasne, że idę- powiedziała z entuzjazmem. -Jestem tak głodna, że mogłabym Ciebie zjeść- zaśmiała się i puściła mi oczko.

-Nawet o tym nie myśl- powiedziałam.

-Nie rozumiem jak możesz być jeszcze dziewicą, spójrz na siebie. Każda dziewczyną chciałaby wyglądać tak jak ty- uśmiechnęła się.

-Jeżdżę na wózku-

-No i, to nic nie zmienia-

-Tylko Ty tak myślisz- Dinah przepuściła mnie w drzwiach.

-Nie tylko ja- odparła i wskazała na Lauren, która siedziała przy stoliku ze swoją paczką.

Dziewczyna pożerała mnie wzrokiem. Kiedy zauważyła, że na nią patrzę, pomachała mi. Po chwili zastanowienia odmachałam jej.

-To Lauren. Może mieć każdą- powiedziałam, biorąc z blatu swoją porcję.

-Mila przestań być taką pesymistką- dziewczyna uderzyła mnie w ramię.

Powoli ruszyliśmy w stronę wolnego stolika, kiedy chciałam postawić tace na blacie, pojawiła się Jessica.

-Zajęte- stanęła przede mną.

-Jessica, chyba bardzo chcesz oberwać- Dinah, odsunęła mnie na bok. Stając ma przeciwko blondynki.

-O kogo? Od Ciebie?- dziewczyna zaśmiała się.

-Nie od niej, ode mnie- obok mnie pojawiła się Lauren. Dinah cofnęła się. Jessica przełknęła ślinę. -A więc jak, znikasz sama, czy mam Ci pomóc?- czarnowłosa uśmiechnęła się złośliwie.

-To nie koniec kaleko- mruknęła i odeszła.

-Dziękuję, po raz drugi- zwróciłam się do dziewczyny.

-Boi się Ciebie- moją przyjaciółka, poklepała Lauren w ramię.

-Też bym się siebie bała- we dwie zaczęły się śmiać, a ja razem z nimi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

W który dzień tygodnia, chcielibyście rozdział?

Uwielbiam was😍

Continue Reading

You'll Also Like

392K 27.4K 21
Ameryka ma ważniejsze problemy na głowie niż dwóch bezbronnych chłopców, którzy zrządzeniem losu trafiają na siebie. Karl to sierota, której życie za...
121K 2.4K 35
"Każdy z nas pragnie przekroczyć erotyczne konwencje,tabu,i w upojeniu wstąpić w królestwo Zakazu. Ale tak bardzo brakuje nam śmiałości..." ~~ Milan...
184K 7.4K 45
Wykonasz zadanie Pani twej gry nagrodzi cie wskazówką do odkrycia jej realnej tożsamości...nie wykonasz go w realu czeka cię zemsta. Grasz? Druga Czę...