Evden dışarı çıkma zamanı geldipinde hırkamı almış dışarıya adımımı atabilmiştim. bizden önce davranan Emir telefonuna bakıyordu. Bir gün o telefonu kıracaktım....
Dışarısı sabah ki kadar sıcak olmasada hala sıcaktı. Yavaş yavaş terlemeye başlamıştım. İçimden 'Terleme!' desem de hala terlemeye devam ediyordum. Sonunda bizi farkeden Emir konuşmaya başladı:
- Hazır mısınız?
- Evet evet hadi gidelim
dedi Yaren. Bar biraz uzak olduğu için Emir'in annesinin arabasıyla gidicektik.- yaşımız tutmamasına rağmen Çeşme de bir şey olmaz diye düşündük. - Emir ön koltuğa oturduğunda t-shirt'ü daralmıştı. Ben sadece kol kasını görüp karın kasına dikkat etmemiştim. Ne kadar da aptalım. Yaren beni ittirerek ön koltğa oturmamı sağladığı anda kalbim yerinden çıkıcaktı. Çünkü terlemiştim ve Emir'le aramda 20 cm'den az mesafe vardı. Bütün yol boyunca cama yaslanarak gitmiştim. Hepsi şu ergenlik yüzünden....
Bar'a geldiğimizde müziğin sesi sonuna kadar açıktı. herkesin elinde içki ve yanında sevgilisi vardı. Eğer bende popom görünecek şekilde elbise giyseydim benim de olurdu.... En azından makyaj güzeli değildim.
İçeri girdiğimizde Yaren'in yanından ayrılmamaya karar verdim. Ne de olsa daha ilk gündü. Etrafı biraz tanımam gerekiyordu. Emir ise hemen yanımızdan ayrılmıştı. Daha ilk günden onu kıskanıyordum. Bravo Çeşme'nin yakışıklısı.....
Elime içkimi alıp yanına gitmeye karar vermiştim ki, iki tane göbeklinin yanına üşüştüğünü gördüm. Emir de eğleniyor gibi görünüyordu. Gözleri resmen gülüyordu. Dalga mı geçiyor diye düşünürken ona kendimi farkettirmeye karar vermiştim. Hemen tuvalete gittim ve göz kalemi ile gözlerimi belirginleştirdim, saçlarımı biraz hacimleştirip dudaklarıma parlatıcı sürdüm. Aslında kendimi böyle beğenmiyordum ama şansımı denemeliydim. Tuvaletten çıkıp yavaş adımlarla müzikli alana geri döndüm. Emir'İn yanındaki iki kız hala duruyordu. Aslında kendimden çok Merve'ye üzülüyordum.....
İçki masasının yanına geldikten sonra benim yaşlarımda birinin bana baktığını farettim, belki de 2 yaş falan büyüktü ama ne farkeder ki.... Son bir kez Emir ' e baktım ve planımı uygulamaya başladım. Bana bakan çocuk sarışındı, mavi gözleri disko topu altında parlıyordu. Yavaş yavaş ona yürümeye başladım o da yanıma geliyordu. Aslında biraz korkuyordum ama vazgeçemezdim. Bu arada Yaren nerdeydi?
Yan yana geldiğimizde elleriyle saçlarımla oynamaya başladı. Bu işler nasıl oluyordu bilmiyorum ama eğer böyleyse biraz iğrenmiştim. çocukla biraz dans ettikten sonra Emir'e baktım. Emir de bana bakıyordu. inanaamıyordum, sevincimden ne yapıcağımı bilememiştim. Yanımda bir adam varken ne yapabilirdim ki? Biraz daha dans ettiklten sonra yanından ayrılmaya karar verdim. Daha bir adım atmadan kolumdan tuttu ve konuştu:
- Hey nereye? Daha yeni başlamıştık...
- Ben yoruldum ,bu kadar yeterli bence..
- Ben yeter demeden bitmez. Madem yanıma geldin ben ne dersem onu yapıcaksın en azından bu akşamlık..
- Ne diyosun sen yaa? İki dakika dans ettik diye bana emir verebileceğini mi zannediyosun?
bir şey diyememişti ama kızgın görünüyordu. Bir anda kolumu kendine doğru çekip beni öpmeye başladı ona vurmaya çalışıyordum ama beni o kadar sıkı tutuyordu ki... Anlaşılan o da kol kası çalışmıştı. Kimse beni görmüyor muydu? Alooo ?
bir süre sonra çocuk artık pes etmişt. benden bir tepki gelmiyordu sonuçta. Ama yine de gururum sarsılmıştı biraz makyaj yaptım diye kaşar mı olucaktım yani.. Hemen Yaren'i aramaya başladım. Önce bulamamıştım ama sonradan Emir'le konuştuğunu gördüm. Gülüyorlardı, ne de olsa arkadaşlardı. Onların konuşmasını bölmek istemşiyordum ama sonunda yanlarına doğru yürümeye başladım. Ama o da neydi? Emir, Yaren'e doğru yaklaşmaya başlamıştı ve belini tutuyordu. Bense sadece izliyordum, başka ne yapabilirdim ki? bir süre sonra dudakları birbirine değmişti. Yaren mutlu görünüyordu. Benim Emir'den hoşlandığımı bile bile hem de. Emir ise kalçasını o kadar sıkı tutuyordu ki.... Benim için umut kalmamıştı.