He is my hero!

By petra_lalisa

46 6 6

,, Milý denníček, Konečne som ho spoznal osobne. On je mojím hrdinom... Mojím vzorom a tajnou láskou. To sa v... More

1.
3.

2.

17 1 0
By petra_lalisa

Ako posledné som videl pri sebe nejaký pohyb a prepadol som sa do nekonečnej tmy.

POHĽAD GINTOKI-HO

Dnes som mal obhliadku okolia. hlavne v západnej časti dediny, kde sa nachádza les. Podľa starej legendy sa tu ukrývajú rôzne čarovné bytosti a vychádzajú len počas splnu a novu.

Aj tak si o tom myslím svoje. Že je to len čistá báchorka. Veď predsa nemôže nič také existovať, alebo áno?

+++

Keďže som sem išiel na koni, musel som sa rozhodnúť, že či ho nechám pred lesom, alebo budem celý čas chodiť vedľa neho. No nie som až taký hlúpy, takže som si vybral druhú alternatívu.

Zrazu som začul tichý plač. Akoby tu niekto naozaj narieka. Začal som sa trochu báť. No teraz buď hrdina, povedalo moje druhé ja. Už sa ani nepamätám kedy, ale nejakým zázrakom na mňa začalo hovoriť. Asi to bude preto, že som nikdy nemal nejak extra veľa kamarátov.


Keď som konečne dorazil k jadru toho zvuku, skamenel som. Za stromami bol nádherný biely vlk, zvalený na machu. Je možné, že spal, ale nebol som si istý. Hruď sa mu pokojne pomaly dvíhala a potom klesala.

Prišiel som k nemu bližšie, aby som si ho poriadne prezrel.

Stále som bol obozretný a striehol som, aby som mohol včas utiecť. Ešte pred mojou ,,návštevou" som koňa priviazal o najbližší kmeň stromu.

Vlk krásnej snehobielej farby ticho oddychoval na zemi a ja som sa k nemu tiež potichu blížil. Už, keď som mu bol na dosah, aby som ho mohol pohladiť po jeho srsti, praskol podomnou malý konárik a vlk sa zobudil

Tentoraz sa vlk prebral. Začal vrčať a zrýchlene dýchať. Pomaly som cúval dozadu, ale kebyže sa nepotkem o vytŕčajúci koreň, možno by som utiekol.

Keď som si uvedomil do akej situácie som sa dostal, skoro ma porazilo. ,, P-prosím ťa, ne-nechaj ma n-na pokoji." Začal som prosiť, akoby mi vlk vedel rozumieť.

Zrazu sa mi zadíval hlboko do očí, svojim ľadovo-modrým pohľadom. Zdalo sa mi, akoby mi chcel niečo povedať a pritom sa mi pozerať do duše.

Nečakane prišiel ku mne a sadol mi do lona, aby som ho škrabkal za ušami. ,,Čo by si povedal na to, kebyže si ťa nechám?" opýtam sa vlka a ten sa len zvalí na zem, aby som ho mohol lepšie škrabkať.

Tak, konečne ste sa dočkali novej časti :) prepáčte, ale momentálne nemám nejak veľa času na písanie. Niekto sa potrebuje učiť xD aaaa dúfam, že sa vám nápad Hajime ako domáci miláčik páči xD Hmmm... Chceli by ste niekedy podrobný popis postáv? Ak hej tak comment ;D

Continue Reading

You'll Also Like

1.5K 166 63
Leilina cesta za slobodou ešte ani zďaleka nekončí. Prísaha jej stále dýcha na krk a Anubis jej to v každej správnej situácii veľmi rád pripomenie. H...
69.5K 2.2K 60
Chrbátom som narazila na stenu, strašne som sa zľakla kvôli jeho blízkosti. Bol taký nahnevaný, že mu z ruku vyskočili žili, jeho čeľusť bola zaťatá...
43.7K 2.8K 31
Môj život, jedna veľká komplikácia. Zo dňa na deň zisťujem, že iný vedia o mne viac ako ja sama. Draci, vlci, iné zvieratá, na ktoré sa ľudia menia...
19.8K 1.4K 34
,,nemôžeš mi stále odporovať,raz ti dojde sila a padneš ako tvoji rodičia ! " rozkričala sa Eryin. ,, Nie, ja nie... ⬇⬇⬇ Som Janaro, Gira Janaro...