Evettttt canlarımmm artık geldik 35 bölümdür çook beklenen Vuslat'a😂
Kaç bölümdür içinizi kuruttum çok özür dilerim🙏😂😂
Benim neyime +18 yazmak😶Yaaa offf çok utanarak yazdım,yerin dibine geçtim,Kıpkırmızı oldum😂😨
+18 sahneler vardır.Lütfen okumak istemeyenler geçe bilir🙏
Bu Bölüm'ün hepsi Vuslat sahnesidir❤️
Şarkıyı açalım lütfen🙏❤️
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Demir'in Bahar'ın boynunda haraketsiz kalan dudakları aynada gözleriyle birleşti.Birbirlerinin gözlerinin içine bakıyorlardı sadece.Demir yutkunarak konuşmaya başladı.
"Ne dedin sen?"
"Tamamen,yeniden senin olmak istiyorum Demir Soykan."
"Bahar eğer bunu benim için yapıyorsan,Yapma!Ben bekl..."
Demir'in cümlelerini kesen Bahar'ın parmağı olmuştu.Parmaklarını Demir'in dudaklarına kapattı.
"Ben hayatımda hiç olmadığım kadar eminim."
Demir gözlerinin içi parlayarak Bahar'ı kendine çevirdi.Çenesinden tutarak alnına uzunca bir öpücük kondurdu.
"Bu gece yeniden."diye fısıldadı dudaklarını Bahar'ın gözlerinde gezdirirken.
"Yeniden benim olucaksın."dedi yanaklarını öperek Bahar'ın.
İkiside gözlerini kapatmıştı.Demir Bahar'ın dudakları hariç bütün yüzüne öpücükler konduruyordu yavaş yavaş.Sıra dudaklarına gelince dudakları yavaşca Bahar'ın dudaklarının üstünü kapattı.Kısa bir öpücükten sonra Demir Bahar'dan ayrıldı.
"Bu gece bu adamı kalpten öldürmezsen iyidir güzelim."dedi heyecanla.
Bahar gözü kapalı gülümsedi.Demir yeniden gözlerini kapattı.Burnunu Bahar'ın saçlarında dolaştırdı.Sonsuza kadar bu kokuda boğulmak istedi.
"Senin bu kokunda haps olsam ya ben,sonsuza kadar."dedi fısıldayarak.
Demir bir taraftan Bahar'ın saçlarını koklarken bir taraftan da sağ elini yavaşca Bahar'ın açık sırtında dolaştırıyordu.Bahar Demir'in narin dokunuşları karşısında kendisinden geçiyordu.Yere yığılmamak için sıkıca Demir'in ceketine tutturmuştu narin parmaklarını.Demir'in parmakları Bahar'ın pürüzsüz sırtında dolaşırken yukarı çıkarak Bahar'ın elbisesinin ipinde durdu.Yavaş dokunaşlarla düğümü açmaya başladı.
"Bu zamana kadar senin yanında olup sana dokunamamak sanırım dünyanın en büyük işgencelerinden."dedi Bahar'ın kulağına fısıldayarak.Son düğümde kalınca eli durdu.Elbisenin bağcığını açmadı.Burnu Bahar'ın kulağına gelince kulağına küçük bir öpücük kondurdu.Bahar'ın bütün bedeninin titremesi Demir'in yüzünü gülümsetti.
"Bu titremen korkmandan mı,yoksa heyecandan mı?"
Bahar zorda olsa kendini toparlayarak "Heyecandan."diye fısıldadı.
Demir gülümseyerek kaldığı yerden devam etti.Bahar'ın kulağına küçük küçük öpücükler kondururken eli yine elbisenin bağcığına gitti.Yarıda kaldığı işi bitirerek bağcığı açtı.Elbisenin iplerinin açılmasıyla Bahar'ın ayaklarının dibini boylaması bir oldu.Bahar iç çamaşarlarıyla kalınca,Demir geri çekilip onun muhteşem vücudunu izlemeye başladı.Demir aklını yitirmek üzereyken Bahar utançla kafasını aşağıya eğdi.Demir gülümseyerek yine onun beline sarıldı.Eliyle çenesini kaldırırken gözlerine bakmasını sağladı.
"Benden utanma."dedi burnunun ucuna öpücük kondururak.
"Gözlerini aç."dedi Demir emr vererek.Bahar sanki bunu bekliyormuşcasına gözlerini Demir'in gözlerine dikti.Karşısındaki adamın ela gözleri koyunun en güzel tonunu almıştı bu sefer.
"Bu gecenin her bir saniyesini aklına kazımanı istiyorum."dedi Bahar'ı kendine sararak.
"Çünkü bu gece farklı."dedi Demir'in parmakları Bahar'ın saç tokasında gezinirken.
"Bu gece'nin ilk geceden farkı ben sana aşkla dokunucağım bu sefer."Tek hamlede tokayı çıkararak Bahar'ın saçlarının omzuna düşmesini sağladı.
Demir parmaklarını Bahar'ın kollarında gezdirdi usulca.
"Bu sefer sana dokununca ellerim titreyecek,Sana zarar vermekten korkarak."
Demir Bahar'ın elini alarak kalbinin üstüne koydu."Bak nasıl titriyor,nasıl atıyor.Hissettin mi?"
Bahar usulca kafasını salladı.
"Senin için."
Demir dudaklarını Bahar'ın boynuna değdirdi.Bahar kollarını hemen sevdiği adamın boynuna doladı.Yavaş yavaş boynuna narin öpücükler kondururken burnunu Bahar'ın açık tenine değdirmeği unutmuyordu.Her öptüğü yere küçük fısıltılar bırakıyordu.
"Dudaklarım teninde gezinip iz bırakırken,o izler beynime ve kalbime kazınıcak."
"Bu gece başka olucak.Bu gece seni cayır cayır yakacağım,"dedi nefes nefese.
"Ama yine ateşini ben söndüreceğim."diyerek kısa bir öpücük kondurdu burnuna.
"Bu gece birbirimize hem hasret,hem muhtaç olacağız."diyerek yine boynuna küçük bir öpücük kondurdu.
"Parmak uçlarından saç diplerine kadar benimsin."dedi Demir sesindeki şefkat dolu sesle Bahar'ın alnına öpücük kondurararak.
Bahar gözlerini açtı ve fısıltıyla;"Parmak uçlarımdan saç diplerime kadar seninim!"dedi kısaca.
Demir bakışlarını Bahar'ın dudaklarına çevirirken çok geçmeden dudaklarını birleştirdi.Şimdi ki öpüşü çok farklıydı;tutku,şefkat ve sertlik barındırıyordu kendinde.
Demir dilini Bahar'ın dudakları üzerinde gezdirirken Bahar daha sıkı tutundu Demir'e.Demir Bahar'ın daha fazla dayanamayacağını anladığında yavaş yavaş öpücüklerine devam ederken öne doğru yürüdü.Bahar'ın sırtı soğuk yatakla buluştuğunda bir ürperti yayıldı bütün bedenine Demir kısa bir ayağa kalkmayla ceketini çıkarıp yere attı.Beyaz gömleğiyle ellerini Bahar'ın iki tarafına koyarak yeniden üstüne eğildi.Dudakları dudaklarını istila ederken öpüşü çok sert ve derindi.Bahar'ı öperken kendini ona bastırdı ve ikisi birden inledi.Bahar ellerini Demir'in boynuna dolamış kendisiyle beraber yatağın yukarısına çekti.
Demir durduğuna bir anlık Bahar'a bakarak "Ben fazla giyinik kaldım güzelim."dedi sırıtarak.
Bahar onun ne dediğini anlayıp elleri Demir'in boynundan gömleğine indi.Yavaş yavaş düğmeleri açarken bu sanki dünyanın en büyük işgencesiydi Demir için.Bu kadın ona ne yapıyordu.Parmaklarının değdiği yer sanki cayır cayır yanıyordu.Bahar bütün düğmeleri açtıktan sonra gömleği Demir'in omuzlarından saldı.Demir ona yardımcı olarak gömleği çıkarıp hızlıca yere attı.Demir yeniden Bahar'ın boynunu öpmeye başladı.Odada sadece iksinin düzensiz nefesleri ve ayın içeri vuran işığı yankılanıyordu.
"Ah Bahar eskiden seni öpmek bile bana yeterken,şimdi sana yeniden sahip olmak paha piçilemez.Bana ne yapıyorsun Kadın!"
"Bu kötü birşey mi?"dedi Bahar soru dolu gözlerle.
"Bu muhteşem birşey."dedi Demir yeniden dudaklarıyla Bahar'ın dudaklarını istila ederek.
Bahar ağzını açınca Demir diliyle Bahar'ın ağzını keşf etmeye başladı.Dilleri tutkuyla dans ederken etrafdaki ruhlar karşılarında onların aşkına baş eğiyorlardı.Demir'in dudakları Bahar'ın boynuna kapandı.Öpüyor,emiyor ve ısırıyordu.Daha sonra diliyle yaptığı darbelerin üzerini yalıyor üflüyordu.Sanki özür dilermişcene.Demir Bahar'ın kulak memesini ısırdı ve öptü.Demir'in öpücükleri Bahar'ın boynuna doğru yol almaya başladı.Köprücük kemiklerine,gerdanına,göğüs aralarına durmadan öpücük konduruyordu.Göğüslerinin sütyeninden arta kalan kısımlarına doğru öpücükler konduruyordu.Dudakları Bahar'ın karnına doğru yol aldı.Karnının her tarafına öpücükler konduruyordu.Dili göbeğinin etrafında ahenglii dansına devam ediyordu.Göbeğinin etrafını öpücükkler konduruyordu.Dudakları Bahar'ın kasıklarında kendi işine devam ediyordu.Demir usta haraketleriyle Bahar'ı zevkin en doruklarına çıkarıyordu.Dudakları Bahar'ın bedenine tatlı işgence verirken elleri arsızca kadınının bedeninde dolanıyordu.Bacaklarını okşayıp sıkıyordu.
Öpücükleri kasıklarından ayaklarına doğru yol aldı.Yavaş yavaş öpücükleri Bahar'ın ayak parmaklarını buldu.Hepsine sırasıyla öpücük kondurdu.Şuanda kadınına tapıyordu.Demir başını kaldırdığında karşısında başını geriye doğru atıp zevkten çıldıran karısına baktı.Yüzünde gülümseme belirdi.Yeniden işine devam ederek dudaklarıyla bacaklarını öperek yukarı doğru yol aldı.Bahar'ın boynunu öperken Bahar başını geriye doğru atmış daha fazlasını istiyordu.Bahar dudaklarını inlememek için birbirine bastırmıştı.Demir Bahar'ın dudağına küçük bir öpücük kondurdu.
"Kendini tutma!Sesinin çıkmasına izin ver Bahar.İsmimi dudaklarından duymak muhteşem birşey.Hadi!"
"Ah Demir!"Bahar sanki bunu bekliyormuşcasına inledi.
"İşte böyle güzelim."dedi Demir yüzündeki memnuniyetle.
Demir yeniden kendini Bahar'a bastırdığında yine ikisi birden inledi.Demir parmağını Bahar'ın sütyeninin askısına takıp aşağı,omuzlarından kollarına doğru yavaş haraketlerle indirdi.Daha sonra ellerini Bahar'ın sırtına yerleştirdi.Tek çırpıda sütyeninin kopçasını çıkararak yere fırlattı.Demir yavaşca yerinde doğrularak muhteşem manzarayı izledi.
Bahar bu harakatle elleriyle yüzlerini kapattı.Demir kahkaha atarak Bahar'ın ellerini çözdü.
"Bahar benden utanma."
Bahar gözlerini sımsıkı kapattı.
"Kızım kocandan mı utanıyorsun aç bakalım güzel gözlerini."
Bahar yavaşca gözlerini açtı.
"Ha şöyle!Benden utanma."dedi burnuna öpücük kondurarak.
Demir yeniden işine devam ettiğinde Bahar sımsıkı çarşafı sıkıyordu.Ellerini nereye koyacağını bilmiyordu.Demir Bahar'ın ellerini kaldırarak omzuna yerleştirdi.
"Sırtımı çizmeni tercih ederim."dedi çapkın bir sırıtışla göz kırparak.
Demir yavaşca Bahar'ın üstünden kalktı ve kemerini çözdü.Pantalonunu bacaklarından çıkarırken yere fırlattı.Boxeriyle yeniden Bahar'ın üzerine uzanıp işine devam etti.
"Demir lütfen artık."
"Şşt güzelim daha var.Daha ayların acısını çıkarıcağım.Sana o kadar susadım ki."
Bahar Demir'in sırtına çizikler bırakıyordu.
"Yavaş güzelim yavaş.Parçalayacaksın beni."dedi Demir gülerek.
"Off Demir!Şu halde bile gıcıksın."
Demir yeniden kahkaha attı.Bahar'ın göbeğine nefesini üfledi.Bahar ellerini Demir'in saçlarına daldırdı.Saçlarını çekmeye başladı.
"Lütfen artık Demir."dedi Bahar inleyerek.
"Bencede."
Demir öpücüklerine son vererek Bahar'ın üstündeki son kumaş parçasınıda çıkarıp attı.Bahar'ın utanması daha fazla arttı.
"Utanma."dedi Demir keskin bir şekilde.
Demir'in elleri dudakları Bahar'ın en mahrem yerlerinde dolaşıyordu.İkiside zevkin en doruklarını yaşarken artık dayanacak güçleri kalmamıştı.Demir üstündeki herşeyi çıkardıktan sonra.Ellerini Bahar'ın başının üstüne koyarak doğruldu ve gözlerinin içine baktı.
"Korkuyor musun?"dedi endişeyle.
Bahar ellerini Demir'in boynuna doladı.
"Hayır.Sen yanımdasın."
"Ama ben çok korkuyorum.Sana zarar vermekten."
"Sen bana zarar vermezsin."dedi Bahar gülümseyerek.
"Cennetine girmeme izin verir misin inatçı?"
"Sen benim kalbime girdin Soykam."
Bahar Demir'in boynundan kavrayarak kendisine sardı.Parmaklarıyla Demir'in ensesindeki saçlarıyla oynama başladı.
"Yavaş olmaya çalışacağım.Endişelenme canını acıtmayacağım."
Demir dudakları titreyerek Bahar'ın alnına öpücük kondurdu.Demir yavaş yavaş Bahar'ın cennetine girerken dudaklarını Bahar'ın dudaklarına kenetledi.Dudakları yavaşca ve şevkatle öpüyordu Bahar'ın dudaklarını.Biraz sonra yavaşca durdu.Bahar'ın canının acıdığını gördü.Kendine küfürler etti.
"İyi misin?"
Bahar cevap vermeyince Demir dudaklarıyla Bahar'ın yüzüne öpücük kondurmaya başladı.Durmadan "Özür dilerim" fısıldıyordu Bahar'ın kulağına.
"Muhtemelen ilk birlikteliğimizden sonra uzun bir süre hiç beraber olmadık.Ağrın bu yüzden.Kendimi tutuyorum ama Allah kahretsin yine canın acıyor."
"Demir iyiyim ben,sen devam et.Çok iyiyim."dedi nefes nefese.
Bahar Demir'i dahada kendine çekti.Sanki birbirlerine çivilenmiştiler.İkiside en güzel dakikalarını yaşarken hızlıca zirveden aşağıya doğru yuvarlandılar.Demir kendisini yana atarak,Bahar'ı kolundan çekip göğsüne yasladı.Üzerine yorganı çekip saçlarına öpücük kondurdu.İkiside yorgunlukla gözlerini kapattı.
"Nasıldı?"dedi Demir nefes nefese.
"Muhteşemdi."diyerek cevap verdi Bahar sesindeki yorgunluktan dolayı fısıldayaral.
"Seni Seviyorum Kadın!"dedi Demir Bahar'ın alnına öpücük kondururak.
"Seni Seviyorum Adam!"dedi Bahar daha fazla sevdiği adamın göğsüne sokularak.
BÖLÜM SONU
Lütfen oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın Can DemBah'cılar❤️