Say hi · sequel 'Only Angel'

By znajomosc

122 20 0

Ona jest daleko, a on blisko. Razem przełamali wszystkie normy nienawiści, wysyłając do siebie liściki, piszą... More

O2
O3
O4
O5
O6
O7
O8

O1

24 3 0
By znajomosc

four years later

Ciągnęła za sobą dużą czarną walizkę. Nareszcie wracała. Tak bardzo się cieszyła z ukończonego collegu, po którym mogła znaleźć dobrą pracę, ustatkować się i żyć w spokoju. Czy było jej to dane? Nie. Wracała do domu i była niemal pewna, że po drodze spotka idiotę sąsiada. Pisali do siebie pięć miesięcy temu, znaczy się —  on do niej pisał. Ona nie odpisywała, tylko czytała. Na instagrama ani razu nie weszła i wiedziała, że zaspamował ją wiadomościami. Krótkimi wiadomościami. Smarfton zawibrował. No tak. Na śmierć zapomniała odinstalować What's Appa. Wiedziała, że to on.

isaac green: słyszałem, że wracasz, idiotko

Ha, czyli nadal się w to bawił? Ona zakończyła zabawę, kiedy tylko rozpoczęła życie akademickie. Zaprzyjaźniła się z Kristen, dziewczyną pochodzącą z Melbourne. Razem kupiły wynajęły mieszkanie, będąc na drugim roku, a potem dołączyła do nich Maia i od tamtej pory stały się nierozłączne. Maia mieszkała na Florydzie i opuściła college, udając się wprost do pracy. Szybko się uwinęła, nie to co ona i Kristen. Postanowiła wystukać mu jakąś krótką wiadomość i mieć go gdzieś.

vivian sullivan: myślę, że nie powinno cię to obchodzić, głupku 

isaac green: zabawna jesteś, kotku

Prawie wybuchnęła śmiechem. On i takie określenia? Dziwne. Dość dziwne. Jednak ciekawiło ją to jak ułożył sobie życie, toteż miała zamiar wypytać o to rodziców, a w szczególności ojca, który odkąd pamiętała ━ chodził do ojca Isaaca, z którym zazwyczaj popijał Jacka Danielsa i palił papierosy. 

vivian sullivan: nie nazywaj mnie tak

***

no i mamy sequel 'Only Angel'. mam nadzieję, że taka forma wam pasuje. co sądzicie??

Continue Reading

You'll Also Like

43.8K 2.5K 29
Emery Blossom od najmłodszych lat pasjonuje się muzyką. Już jako dziecko rozpoczęła naukę gry na flecie poprzecznym i marzy, by dostać się studia jaz...
304K 1.9K 5
Część I trylogii Mafia Vivian Scott mając siedemnaście lat uciekła z domu, ponieważ za rok w swoje osiemnastej urodziny zostałaby wydana za mąż przez...
13.9M 572K 107
PREMIERA: 5.06.2023 r Reed DiLaurentis przez całe swoje siedemnastoletnie życie pragnęła jedynie szczęścia ukochanej mamy, bez wahania więc zgadza si...
33.8K 1.6K 26
~~ Po raz kolejny jedna noc obróciła mnie w proch... ~~ Związek Nikki i Jay'a staje pod wielkim znakiem zapytania, gdy przeszłość dziewczyny ją odnaj...