Padurea blestemata Inceputuri

By 058432a4490z

20 2 4

Lumea e in razboi. Oamenii sunt amenintati de demoni. Mai multi oameni au fost trimisi ca sacrificiu pentru d... More

Primul demon
vol1 cap3

La rau

8 1 2
By 058432a4490z

Eu impreuna cu cel mai bun prieten al meu, Bill am mers la rau sa cautam pietre de culori ciudate. Bill da cu picioarele in pietre pana cand una ii sare in ochi. Sangele i se prelinge pe fata.
B: Uite o piatra colorata in rosu sangeriu.
Eu: Mai taci. Esti bine???
B:Am avut eu accidentari si mai grave.
Scoate un bandaj din buzunar si il leaga in jurul ochiului ranit.
B: Mai bine???
Eu:Bine. Sa ne intoarcem acasa. Am gasit destule pietre sangerii.
Bill zambeste si ma trage de mana pana acasa. Mergea atat de repede incat picioarele mele abea atingeau pamantul. Apoi imi dau seama... nu ne indreptam spre casa. Ma trage repede intr-o pirueta, spatele meu lovindu-se de pieptul lui. Ma prinde de picioare si ma ridica. Faleza raului se vedea adanca sub mine.
B: Grenada!!!
Si face avant si ma arunca in rau. In nici o secunda intru in contact cu apa rece.
Raman sub apa vrand sa il speri si intadevar a functionat. Cand vede ca nu mai ies de sub apa, alearga pana la margine raului se uita disperat dupa mine. Mainile mele ies de sub apa si il trag in rau. Il tin ceva timp sub apa dupa care il las sa respie. Ia o gura lacoma de aer si se lasa pe spate pe mal. Ies si eu... inghetasem.
Eu: Unu sa nu mai faci asta cat traiesti ... si doi e ghiulea nu grenada.
B: Stiu da numi pasa.
Se ridica repede inpicioare. B:Mai stam putin sti ca fratitu se supara cand te arunc de pe faleza.
Se aseaza la soare ca sa se usuce dar mie mi-era bine la umbra salciei.
Uda dar in mijlocul verii senzatia de frig imi trecuse iar acum era o placuta racoare. Inchid ochii si adorm.

Continue Reading

You'll Also Like

197K 10.6K 64
Dragoste la prima vedere. Ar suna a clișeu, dar numai inima știe ce simte. După o scurtă călătorie la Roma, și o noapte pierdută prin cluburi, de d...
415K 27K 51
,,Dacă iubești pe cineva, atunci îl iubești asa cum e , si nu cum ai dori tu să fie " Lev Tolstoi ,,Prejudecățile sunt rațiunea proștilor " ...
89.9K 2.6K 44
Aerul rece părea ca-mi biciuie pielea goală a picioarelor, iar zgomotul bătăilor inimii mele era atat de puternic încât îmi spărgea timpanul. Multumi...
377K 27.2K 37
Iubire de smarald este o poveste de dragoste care are un mesaj foarte important si sincer : "O dragoste adevărată va trece peste absolut orice impas...