Hamis remény ~ Kylo Ren ~

By blackpearl024

4.6K 229 24

Hirtelen ezernyi gondolat indult el benne, mintha egy ajtót nyitott volna ki ezzel a kérdéssel Nadynn. - Tudo... More

Bevezető
Tragédia
10 évvel később
A hajón
Undor
Part 6
Bizalom
Part 8
Együtt
Hamis Remény

A felismerés

371 19 0
By blackpearl024


Hajnalban kinyitotta Aysa a szemét és nem tudta, hogy csak álmodta az éjszaka történteket vagy nem. Annyira élethű, de mégis hihetetlen dolog volt. Teljesen felszabadult volt, mintha nem is ő irányította volna saját magát. Oldalára fordult, hogy tovább tépődjön, de akkor rájött, hogy megtörtént. Megérezte őt. Ez Kylo illata. Keverednek a füstös, fás, citrusos, fűszeres jegyek, amik egy ellenállhatatlan és megközelíthetetlen férfit testesítenek meg. Csukott szemmel mélyet szippant a levegőbe és felidézi magában az "álmot". Megfogja a mellkasát, ahova csókot lehelt a férfi, a nyakát, majd az ajkát érinti meg. Újra át akarja élni a pillanatot. Hirtelen bevillan egy arc. Egy arc, melyet nem tud elfelejteni.

- Ben.- Suttogja halkan. - Mit tettem?!

Felült és a gondolatra émelyegni kezdett, mert eszébe jutottak Luke szavai, amik kb 10 éve hangzottak el. "Bent megölte Snoke és annak tanítványa."

Ekkor jutott eszébe az a gondolat, mi van, ha Ben gyilkosa után sóvárog, ráadásul vele is töltötte az éjszakát.

- Nem, nem... NEM! HOGY TEHETTEM EZT?- Aysa könnyekben tört ki, zihálva, a levegőt kapkodva zokogott. Magára rángatta a hálóingjét és a fürdőszobába futott. Vizet engedett a kádba és bele ült ruhástól, mintha a víz megtisztítaná a bűntől.

Kylo Ren a központi fedélzeten kolbászolt, de gondolatai a sötét szobában voltak, ahol az éjszakát töltötte. Hiába szóltak hozzá, mintha meg sem hallotta volna a szavakat, csak bámult ki a hatalmas ablakon. Azon merengett, hogy vajon igaz volt -e. Elképzelhetetlennek tartotta, hogy egy olyan lány, mint Aysa vonzódjon hozzá. A maszk mögött viszont halvány mosolyra húzódott a szája, ahogy felidézte a lány szavait, miszerint ő nem látni, hanem érezni akarja. A gondolataiból egy gépies hang zökkentette ki.

- Uram!... Elnézést Uram!- Két rohamosztagos állt előtte és sürgetve mesélték, hogy hangos sírást és kiabálást hallottak a hercegnő szobájából. Habozás nélkül sietős léptekkel távozott.

Aysa továbbra is zokogott a vízzel teli kádban, nem tudta feldolgozni, hogy mit tett. Hatalmas félelem kerítette hatalmába, rettegett, hogy a sötét oldalon találja magát. Egy meggondolatlan pillanatban a hideg víz alá merült, hátha az megoldás mindenre és kitisztítja a fejét. A víz alól egy halk puffanást hallott. Kinyitotta a szemét, de nem akart hinni a látottaknak. Egy hangtalan szó hagyta el a száját, ami a "Ben" lett volna. Egy pillanatra azt hitte meghalt és a mennyországban újra találkozott a kedvesével. Bár a víz alól homályosan látott, de biztos volt benne, hogy Ben néz le rá. Kylo egy könnyed mozdulattal kiemelte a földre a lányt. Felállt volna egy törölközőért, de Aysa visszarántotta. Egyenesen belenézett abba a szempárba, ami évekkel ezelőtt rabul ejtette. Nem tudta a lány, hogy mi történik vele. Átsuhant a fejében, hogy megtébolyodott és az elméje trükközik vele. Ren hófehér arcát sötét, hullámos haj keretezte, akárcsak Ben-nek, annyiban különbözött, hogy arca jobb oldalán most egy sebhely éktelenkedik. Kylo nem értette a nyitott szájjal bámuló lányt, akinek el- el akadt a lélegzete, közben arca egy heves érzelmekkel teli színdarabot játszott el, ami ezáltal pillanatról pillanatra változott.

Aysa szemeit már nem a víz, hanem a könnyek csípték, de megszólalni nem tudott. Remegő kezével megérintette a férfi arcát a sebhely mellett, Ren pedig becsukta a szemét. Ezután felállt, leemelt egy puha törölközőt, a lányra terítette, felkapta és ráfektette az ágyra.

- Megnyugodtál egy kicsit?- Kérdezte Kylo suttogásnál alig hallhatóbban selymes hangon.

A hercegnő bólintott kétszer, de még mindig dülledt szemekkel nézett. Nem volt meggyőző.

- Most dolgom van, de ha végeztem visszajövök és beszélünk róla. Ha addig szükséged lenne valamire, kopogj az ajtón, itt lesz két emberem.- Lassan felállt, az ajtóhoz sétált, de mielőtt kilépett volna szemügyre vette a vizes, reszkető lányt. Pillantott egy mélyet és elment.

Aysa a plafont bámulta és gondolatai ide-oda cikáztak. Nem tudta felfogni, hogy Luke hazudott neki, bár belátta, hogy átvitt értelemben igaza van. De mégsem. Nem, az nem lehet. A tegnap éjszakát Ben-nel töltötte. Az nem Kylo Ren volt. A lány annyira zaklatott volt, hogy még sírni sem tudott. Szíve ennyire hevesen még sosem vert, hisz újra láthatta szerelmét. De vajon ő szereti még? Emlékszik még rá? Kipattant az ágyból és körözni kezdett a szobában.

- Először is ki kell derítenem, hogy bent van -e még Ben. Elő kell csalogatnom, de meg kell tudjam, hogy szeret -e még. Ha igen, jobb belátásra kell bírnom...- Járkált oda-vissza, közben tördelte az ujjait. Belátta, hogy mire visszajön, le kell nyugodjon, ezért meditálni kezdett.

Continue Reading

You'll Also Like

79.2K 3.1K 33
Liliánának átlagos élete volt. Szerető család, jó fej barátok, mindene meg volt, amit csak kívánt. (Persze voltak viták is családon belül, de nem vo...
643K 32K 47
Egy fiatal lány, kinek élete cseppet sem mindennapi, találkozik egy gyilkossal. Érzelmek kavalkádja lepi el mindkét fél életét, de végül ki győz? Egy...
19.8K 1.1K 5
Elizabeth White olyan, mint bármelyik 17 éves lány. Csak úgy falja a könyveket, filmeket és sorozatokat, minden érdekli, szereti halogatni a teendőit...