Deganti Širdis (pabaigta)

By NiallStyles5

89.3K 2.6K 381

Jų abiejų širdys degė iš keršto ir meilės. More

1 dalis
2 Dalis
3 dalis
4 dalis
5 dalis
6 dalis
7 dalis
8 dalis
9 dalis
10 dalis
11 Dalis
12 dalis
13 dalis
14 dalis
15 dalis
16 dalis
17 dalis
18 dalis
20 dalis
21dalis
22 Dalis
23 Dalis
24 Dalis
25 dalis
Naujos Istorijos
Klausimas
!!!

19 dalis

1.6K 79 10
By NiallStyles5


*Erico pozicija *

Prisipažinsiu pirmą kartą gyvenime taip išsigandau prarasti žmogų. Jau esu dešimt minučių ligoninės kolidoruje ir laukiu žinių apie Nina, mano rankos vis dar dreba, kaip ir širdis nenustoja plakti, kaip pamišusi.

Tikiuosi mano Ninai viskas bus gerai. Tikrai nenoriu jos prarasti. Prižadejau sesei, kad neįsimylesiu Ninos, ir pažado laikysiuos. Taip prisipažinsiu Nina man labai rūpi, bijau jos netekti, bet daugiau nieko jai ne jaučiu. Juk tikrai negaliu pradėti įsimylėti merginos kurią turėjo Hoganas?

Išleidžiu garsų atodūsi kuris kilo dėl mano galvoje esančių daug, įvairių minčių apie Nina. Jau net pats suvokiu, kad nebe moku mąstyti blaiviai. Mano galva tiesiog dega nuo minčių ir mane tai jau erzina.

-Ericai - išgirdęs savo vardą greitai pakėliau galvą ir pamačiau prieš save stovintį daktarą kuriam atidaviau Nina vos įžengiau į ligoninę nesdamas savo žmoną ant rankų. 

-Kaip ji? Atgavo sąmonę? - paklausiau jo ir rankas susikisau į kelnių kišenę ir tiesiog miriau iš noro ko greičiau išgirsti atsakymus. Kurie tikiuosi, bent kažkiek padės man dabar nurimti ir pradėti mąstyti blaiva galvą.

-Panele atgavo sąmonę, atlikom tyrimus, po valandos tiksliai sužinosime kuo panele buvo apnuodyta ir galėsime pradėti gydima. - pasakė daktaras žiūrėdamas į sąsiuvini. Susiraukiau tai išgirdęs.

-Ji apsinuodijo maistu? - paklausiau jo sutrikęs. Pogalais aš tikrai tampu ne protingu.

-Panelės maistas buvo tikriausiai apnuodytas. Kolkas tik tiek žinau, daugiau pasakysiu po tyrimų rezultatų - tarė jis ir pradėjo eiti - galite užeiti, pas savo žmoną - atsisukęs tai pasakė ir nuėjo į kitą palatą.

Net pats nespėjau sureaguoti, kaip greitai atsiradau šalia Ninos lovos ir žiūrėjau į merginą kuri buvo užsimerkusi, gulėjo ant nugaros, jos oda buvo iš blyškusi. Bet net būdama tokia išblyškusi atrodė labai gražiai.

-Labai išgąsdinai mane, Nina - tariau ir uždėjau delną ant jos dešinio skruosto. - Prisiekiu sužinosiu, kas apnuodijo tavo maistą ir tą žmogų nudėsiu - tariau ir nusišypsojau merginai, kaip ji atsimerkė ir žiūrėjo į mane savo gražiosomis rudomis akimis.

-Sveikas - nusišypsojo ji.

Patraukiau delną nuo jos skruosto ir mačiau, kad merginai nepatiko, kad tai padariau.

-Kaip jautiesi? - paklausiau jos ir suėmiau jos dešinė ranką ir sunėriau mūsų rankų pirštus ir stengiausi nekreipti dėmesio į šiurpuliukus kurie dabar bėgioja per mano kūną.

-Jaučiuosi nusilpusi, truputi pykina - atsakė Nina ir vėl užsimerkė. - kas nutiko? - paklausė mergina. Supratau, ką ji turi omeny todėl atsidusau.

-Apsinuodijai maistu. - paleidau jos ranką ir pasilenkiau link jos gražaus veido - pailsėk, atvyksiu pas tave po kelių valandų - pabučiavau jos skruostą ir greitai išėjau iš jos palatos.

Einant link automobiliio suskambėjo mano telefonas, kurį turėjau rankoje, greitai atrakinau ir radau žinutė nuo Harrio.

Harry : norėsi mane iš bučiuoti, nes Ninos mamos žudikas jau pas mane.

Perskaitęs žinutė mano veide atsirado plati šypsena.

Ericas : greitai būsiu.

Ninos mamos žudiką ieškoti su Harry pradėjau vos sužinojau apie jos mirtį. Nina neprisimena, kad jos mama nužudyta, nežadu to sakyti jai. Dėl Ninos mamos mirties jutau didžiulį pyktį ir tą pyktį išliesiu greitai ant žudiko.

             **********
Sėdėjau ant kėdės ir stebėjau laukdamas kada Ninos mamos žudikas atgaus sąmonę. Harry gerai pasidarbavo kol manęs nebuvo, to niekšo veidas buvo visas kruvinas ir tokį matant vaizdą man tai kėlė didžiulį malonumą. Dar didesnis malonumas bus, kaip jį nudėsiu.

Nusukau žvilgsnį nuo to niekšo, pažvelgdamas į Harry kuris buvo atsirėmęs į sieną ir kažką darė telefone.

-Gal jau koks pasimatymas laukia, kad neišlendi iš jo? - paklausiau jo pakelės antakį. Nuo atvyko čia Harry vien tik į lindęs į telefoną. Brolis pažvelgė į mane ir nusišypsojo taip parodydamas savo tobula šypsena dėl kurios alpsta beveik visos merginos.

-Pavydi, kad galiu turėti pasimatymų, o tu ne? - paklausė jis pakelės antakį.

Pavarčiau akis.

-Neturiu ko pavydėti, nes turiu pačią gražiausią žmoną pasaulyje - tai pasakęs sugrąžinau žvilgsnį prie vyro. Kuris buvo pririštas prie kėdės.

Po kelių minučių pastebėjau, kad jis pradėjo būdintis, dėl to padėjau traškučių pakelį ant grindų. Su kryžiavau rankas po krūtine.

-Harry atnešk mano daiktus - tariau ir girdėjau, kaip mano brolis išėjo.

Vyro akys prasimerkė ir jo žvilgsnis sustojo prie manęs. Nusišypsojau, nes mačiau jo akyse baimė.

-Labas rytas, miegančioji gražuolė - prabilau ir atsistojęs priėjau arčiau jo. Vyras bandė judėti, bet nesugebėjo. - net nebandyk, vistiek nepavyks pabėgti iš čia - nusijuokiau.

-Kodėl aš čia? - paklausė jis ir dairėsi po sandėlį kuriame esame. - Pogalais ne tylėk, o atsakyk! - sušuko susinervinęs.

Nusišypsojau.

-Esi čia tam, kad galėčiau savo demonus pamaitinti - nusišypsojau.

Harry atėjęs numetė krepšį prie mano kojų. Krepšyje buvo įvairiausių ginklų.

-Harry, vyk pas Nina. Nenoriu, kad ji ligoninėje būtų viena - tariau ir pažvelgiau į brolį - ir nebandyk flirtuoti su ja, nes kitaip nukaposiu tau rankas - pasakiau, Harry nusijuokės išėjo palikdamas mus vienu du.

-Taigi kuo tu vardu? - paklausiau vyro ir pasilenkęs iš krepšio pasiemiau baltą peilį, kuris kaip tik pagalastas.

-Ne tavo reikalas - pasakė vyras, nusijuokiau ir perbraukiau su pirštais per peilio ašminis.

-O tu su kiaušais - tariau ir greitai smaigiau peilį į jo dešinį šlaunį. Sandėlį pasigirdo vyro garsus rėkimas. - Kodėl nužudei, Ninos mama? _paklausiau vyro ir ištraukiau peilį ir pažvelgiau į vyro akis. - Geriau atsakyk, nes kitaip šis peilis nupjaus tavo mažą pimpalą - tariau.

-Užsikrušk - atsakė. Šis atsakymas privertė mane suuurzgti ir greitai peilį smeigti jam į pilvą, po patalpa pasglido to vyriškio klyksmai.

-Nustok mandrovoti ir nežudysiu tavęs - pasakiau patį didžiausią melą. Nes jis šiandien tikrai pakratys kojas.

-Hoganas įsakė nužudyti, prašau paleisk mane, aš turiu žmona kuri manęs laukia - pasakė jis ir aš nusijuokiau. Ir ištraukiau peilį ir numečiau jį atgal į tašę.

-kodėl jis įsakė nužudyti? - paklausiau jo. Ir pasiemiau nuo grindų traškučių pakelį ir į burną įsimečiau sauja traškučių.

-Hoganas ir Ninos mama turėjo romaną. Jos motina pradėjo grasinti jam, kad pasakys apie jų romano savo dukrai todėl jis pasamdė mane ir mano vyrus nužudyti ją. - išgirdęs tai išleidau šleikštulio garsą ir numečiau traškučius ant grindų.

-Ar tu apnuodijai Ninos maistą restorane, šiandien? - paklausiau jo. Ir bandžiau išmesti Vaizdą iš galvos... Ninos mama ir Hoganas....

-Ne, aš jos ne nuodijau. Aš čia jau esu nuo vakar - išgirdęs tai ko norėjau, iš krepšio pasiemiau pistoletą.

-Ačiū už atsakymus. Susitiksime dar pragare - nusišypsojau ir su tais žodžiais su pistoletu trenkiau jam per galvą, taip priversdamas jį atsijungti.

             *********

Priėjęs duobę iškasta vidurį miško, šalia duobės numečiau Ninos motinos žudiko kūną. Vyras buvo dar gyvas, bet be sąmonės. Buvo nuogas, ant jo kūno buvo daug į pjovimu kuriuos palikau aš. Nustūmės jo kūną į duobę pasilenkęs nusišypsojau vyrui, kuris prabudo ir susiraukė pamatęs kad yra duobėje.

-Tu nužudei mano žmonos, motina. Už tai tavo mirtis bus skausminga - tai pasakęs į rankas paėmiau kastuvą į rankas.

Susiraukiau, kaip man sutrukdė užkąsti jį gyva duobėje skambutis. Išsitraukiau telefona ir greitai atsiliepiau.

-Ko nori, Harry? - paklausiau jo nu stodamas mesti žemės į duobę.

-Nina, pagrobė - tai išgirdus iš mano rankų iškrito kastuvas, o kūnas sustingo. Ir mintyse skambėjo tik jo ištarti žodžiai.

Nina pagrobė. Nina pagrobė.

Jau nutuokiu kas ją pagrobė.

Hoganas.

Tas šūdžius pagrobė mano žmona.

Nudėsiu jį.

-Ericai? Girdi mane? - girdėjau Harrio susirūpinusi balsą.

-Girdžiu - tariau ir kūnui atsigavus į rankas paėmiau kastuvą - greitai būsiu ligoninėje - tariau ir padėjau ragelį.

Kaip keista po tiek laiko vėl rašyt. Jaučiuosi taip lyg nebe mokėčiau rašyt prisėdus po tiek laiko 😆😆ačiū, kad skaitote ir palikote man nuomonės, vote❤️❤️




Continue Reading

You'll Also Like

785K 36.6K 107
...man nebaisu tęsinys... Ji tikėjo, kad jie gali būti kartu. Ji tikėjo, kad jie gali būti laimingi. Bet jis tik žaidė rusišką ruletę. Ir ji pralaimė...
342K 17.9K 75
Raudonplaukė 16-metė mergina išvyksta pas savo tetą atsitikus nelaimei. Jos tėvai mirė avarijoje ir nenorėdama vykti į vaikų namus mergina pasirenka...
3.7K 417 31
Konoras - tikras darboholikas. Gabriela - svajoklė, priversta atidirbti paskolą už mokslus. Jis - niekina romantiškus jausmus ir netiki meile. Ji - a...
245K 18.8K 85
Ar gali mergina ir vaikinas būti tik draugais? Geriausiais draugais? Neperžengti plonytės linijos, skiriačios draugystę nuo kažko daugiau? Eglė- papr...