Okay?Okay

By nutellatommo

34 1 0

Hazel Grace Lancaster is devastated after Augustus Waters death. Hazel knows she will be dead soon but what a... More

Okay?Okay

34 1 0
By nutellatommo

Skip to the next chapter for Hazel Grace Lancaster and her life after Gus' death. WARNING: READ if you want to be surprised

DO NOT READ: If you are not happy with Gus' death and don't want to read the aftermath and trials Hazel faces

All characters and names are copyright to John Green© I do not own anything in this book but I did write it

Continue Reading

You'll Also Like

255K 6.4K 26
Reign and Rose twins who were separate at the age of 7 because of reign being accused of trying to kill Rose and was sent to a private school for tro...
146K 12.5K 41
โ™ก ๐‘จ๐’ˆ๐’‚๐’“ ๐’•๐’– ๐‘บ๐’‰๐’Š๐’— ๐’•๐’๐’‰ ๐’Ž๐’†๐’Š๐’ ๐‘บ๐’‰๐’‚๐’Œ๐’•๐’Š, ๐‘ป๐’– ๐‘น๐’‚๐’Ž ๐’•๐’๐’‰ ๐’Ž๐’†๐’Š๐’ ๐‘บ๐’Š๐’•๐’‚, ๐‘ป๐’– ๐‘ฒ๐’“๐’–๐’”๐’‰๐’ ๐’•๐’๐’‰ ๐’Ž๐’†๐’Š๐’ ๐‘น๐’‚๐’…๐’‰๐’‚ ๐’ƒ๐’‚๐’ ๐’‹๏ฟฝ...
42.9K 5.2K 59
เถธเถ‚ เถธเทš เทƒเท’เถปเท เถšเท’เถบเถฑเทŠเถฑเท™...เถธเถœเท™ เถฑเท‘เถฑเทš เถ”เถบ เถถเทœเถปเท” เถธเถปเท’เทƒเท’.... เถŒ เท€เถœเทš เถšเทœเถฝเทŠเถฝเท™เถšเทŠเถง เถšเถปเถœเท„เถฑเทŠเถฑ เถธเถ‚ เท„เท“เถฑเท™เถšเท’เถฑเทŠเท€เถญเทŠ เท„เท’เถญเท”เท€เท™ เถฑเท.... เถฑเท’เถญเถป เถฏเทšเท€เท™เถฝเท™ เถฏเถšเท’เถฑเทŠ เถ‹เถœเท™ เถšเท’เทƒเท’เถธ เท€เท’เทเทšเทเถบเถšเทŠ เถธเถง เถดเท™เถฑเท”เถฑเท™ เถฑ...
140K 3.7K 17
๐‘‡โ„Ž๐‘–๐‘  ๐‘Ž๐‘›๐‘œ๐‘›๐‘ฆ๐‘š๐‘œ๐‘ข๐‘  ๐‘ค๐‘’๐‘๐‘ ๐‘–๐‘ก๐‘’ ๐‘ค๐‘–๐‘™๐‘™ ๐‘”๐‘–๐‘ฃ๐‘’ ๐‘ฆ๐‘œ๐‘ข ๐‘š๐‘œ๐‘›๐‘’๐‘ฆ. ๐ด๐‘Ÿ๐‘’ ๐‘ฆ๐‘œ๐‘ข ๐‘–๐‘›๐‘ก๐‘’๐‘Ÿ๐‘’๐‘ ๐‘ก๐‘’๐‘‘ ๐‘–๐‘› ๐‘กโ„Ž๐‘–๐‘ ? ๐ป๐‘Ž๐‘ฃ๐‘–๐‘›๐‘” ๐‘Ž ๐‘ ๐‘ข...