Sonra sen jimin in üstünden kalkarsın ve bu günlük bu kadar yeter aşkım ikimizde çok yorulduk dersin.
Jimin tamam bari biraz daha öpiyim öyle bırakalım der sonra sen jimin in dudağına bir öpücük kodurursun . Jimin benim Karnım çok acıktı der. sende tamam hayatım ben hemen bir şeyler hazırliyim dersin. Tam o sırada kapı çalar ve jungkook un sesi gelir jimin bu bizim ergen jungkook un sesi hemen üstüne bir şeyler giy der. Ve sen üzerine bunları giyersin.
Jimin seni görünce hayatım çok güzel olmuşsun hadi bunun geri kalanını giy gel der . Sen jimin bunun modeli böyle dersin. Jungkook kapıyı açın diye bağırmaya başlar ve jimin herneyse der ve kapıyı açar jungkook un yanında senin kuzenin erva vardır. Jimin jungkook bu kız kim der jungkook ta benim kız arkadaşım bizi içeri almıycakmısın der. Jimin pardon hadi geçin der . Sen kuzenini jungkook un yanında görünce çok şaşırırsın aynı sekil kuzenin de seni gördüğün e çok şaşırır ve sen erva senin burada ne işin var dersin . Kuzenin de irem asıl senin burada ne işin var der. Sen Çok uzun hikaye sonra alatırım dersin .jimin Oha şimdi siz kuzenmisiniz aşkım der . Erva aşkım mı ? Yoksa siz. jimin Evet biz sevgiliyiz der. ve jungkook onu bunu bırakında jimin şimdi sana bir soru sorucam ama dalga geçmiyceksin der . Jimin tamam hadi söyle çok merak ettim der. Jungkook şimdi biz tavşancıklar yapmak istiyoruz ama erva korkuyor der . Jimin ve sen gülmeye başlarsınız . Jungkook hani gülmiycektiniz sanki siz hiç yapmıycasiniz der . Jimin siz kapıyı çaldiginizda biz küçük chim chim ler yapıyorduk der. erva Oha der. Sen ne ohası sizde yapmayı düşünüyorsunuz dersin . Jimin kızlar hadi yemek yiyip yatalım artık jungkook ,erva sizde bizde kalın der. Jungkook tamam sizde kalalım o zaman da ne yiyecez der . Sen isterseniz çorba yapabilirim türkiyeden getirdim der . Jimin ooo Süpersin aşkım hadi o zaman çorba yiyelim der. Erva bari bende irem e yardım ediyim der.
Bu bölüm bu kadardı 5. Bölüm yarın gelir (bu arada isimleri kafamdan uyduruyorum kendi isminizmiş gibi düşünün) 💙💙💙💙💕💕