Jungkook uyandığında, saçlarıyla oynayan elleri ve boynunun yan tarafına hafifçe baskı uygulayan yumuşak dudaklar hissetmeyi beklemiyordu. Bu hissi nasıl açıklayacağını bilmiyordu ama hoşuna gitmediğini söylese yalan olurdu.
Masum ve yumuşak öpücükler, emme ve ısırmaya dönüştüğünde genç olan uyuyor gibi davranmaya devam ediyordu çünkü diğeri uyandığını görürse belki yaptığı işi bırakabilirdi.
Tuhaftı. Büyük olan sanki şehvet tarafından ele geçirilmiş gibi hissettiriyordu. Her neyse, alkol gibi kokmuyordu ama her zamanki çiçeksi şampuan kokusu Jungkook'u güvende hissettiriyordu ve ömrünün sonuna kadar bu kokuyla uyanabilmek istedi. Bir şeyden emin olunabilirdi, Taehyung onun olanı almaya gelmişti. Ve kimse onu durduramazdı... Pekâla, Jungkook dışında.
Dakikalar geçiyordu ve Büyük olanın tüm yaptıklarına rağmen genç olan derin bir şekilde uyuyordu, bu onu sinirlendirdi. İç çekti, genç olanın hafifçe mızırdandığını duyduğu zaman, rahatladı diyebiliriz.
Jungkook şaşkındı ve kötü hissetti. Taehyung'un sabah sekizde gelip, onu öpüp koklamasının hiç bir yolu yoktu, muhtemelen kapıyı annesi açıp içeri almıştı.
Her neyse, kendisini sevdiğinin tatlı kahverengi ve bakıldığında insanı eritebilecek gözlerine bakarken buldu. Aynı zamanda bu gözler arzu ve hakimiyetle bağırıyor, Jungkook'un kendini minik hissetmesine sebep oluyordu.
Jungkook o kadar aptal değildi, Taehyung'un neden geldiğini biliyordu.
Heyecanlı mıydı? Evet.
Hazır mıydı? Hayır ama güveni hissetmek için sevgilisinin gözlerine bakması yeterliydi.
Kıyafetler o an yerlere saçılmıştı ve sessizlik içinde duyulabilen tek şey Taehyung'un küfrüydü.
"Siktir, lube getirmedim."
"N-neyi getirmedin?"
"Her şeyi daha da kolaylaştıracak olan bir şey."
"O zaman, matematik soruları çözerken biraz ondan kullanabilir miyim, lüüütfen?"
Genç olan alt dudağını büzerek sızlandığında, Taehyung tüm gün boyunca onu öpmek istediğini söylese yalan olmazdı ama yapamadı.
Çünkü bu imkansızdı, çünkü önünüzdeki şişlikle uğraşmak zordu ve sizinki devasa bir şey ise bunu özellikle unutmanız gerekiyordu.
____
Size kaslı, seme Tae yaptım xoejemxksmöskxnejdjs