Love Me Verro Duko Ybañez (CO...

By Maaahhrieee_

241K 5.3K 267

PAGMAMAHAL Iyan ang gustong makuha ni Marie Lyssa mula sa nag iisang lalaki na naglalaman ng kaniyang puso. A... More

CHAPTER 1
CHAPTER 2
CHAPTER 3
CHAPTER 4
CHAPTER 5
CHAPTER 6
CHAPTER 7
CHAPTER 8
CHAPTER 9
CHAPTER 10
CHAPTER 11
CHAPTER 12
CHAPTER 13
CHAPTER 14
CHAPTER 15
CHAPTER 16
CHAPTER 17
CHAPTER 18
CHAPTER 19
CHAPTER 20
CHAPTER 21
CHAPTER 22
CHAPTER 23
CHAPTER 24
CHAPTER 25
CHAPTER 26
CHAPTER 27
CHAPTER 28
CHAPTER 29
CHAPTER 30
EPILOGUE
Verro Duko Ybañez
Special Chapter

PROLOGUE

19.4K 332 9
By Maaahhrieee_

Pag-nagmahal ka lahat gagawin mo. Lahat iindahin mo kahit nagmumukha ka ng tanga, martyr, manhid at bobo. Wala ka ng pakialam. Ganoon naman talaga ang nagmamahal diba? Hahamakain ang lahat mahalin ka lang ng taong mahal mo. Kahit paulit-ulit kanang nasasaktan patuloy pa rin sa pagtibok ang puso mo para sa taong iyon.

Pero hanggang saan nga ba ang kaya mong gawin? Hanggang saan ang kaya mong tiisin? Hanggang saan ang kaya mong harapin? Makakaya mo ba hanggang sa huli o darating ka sa oras na wala na, sumuko kana kasi hindi mo na kaya?

I am Marie Lyssa Alecante and this is my story. Will I STAY or STRAY?

Continue Reading

You'll Also Like

1.2M 21.1K 27
Only know you love her when you let her go. Highest rank: #37 in General Fiction (10/26/16) All rights reserved. Copyright © 2015 by ImperfectPiece (...
25.3M 731K 34
She was kidnapped by the mafia prince, Lander Montenegro, at the age of five. He stole almost half of her life, so it's only fair that he repays her...
28.3M 715K 33
Based on true story. A psychological Romance-Horror-Paranormal novel by Jamille Fumah. Please read with caution. Highest rank: Consistent #1 both in...
16.2M 787K 72
He's as loyal as a dog who follows her around, but that was before she gave him up. Arkanghel, the charming high school boy who taught Sussie's young...