find me

By himmelenertapt

7.6K 626 291

seatired: Buldum! kimliğibelirsiz: Oha! More

0.1
0.2
0.3
0.4
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1.0
1.1
1.2
1.4
1.5
1.6
1.7
1.8
1.9
2.0
2.1
2.2
2.3
2.4
2.5
2.6
2.7
2.8
2.9
3.0
3.1
3.2
3.3
3.4
3.5
3.6
3.7
3.8-Final

1.3

209 15 9
By himmelenertapt

kimliğibelirsiz: Ne yapıyorsun?

seatired: Babamdan tatil için izin aldım kalacak yer araştırıyorum.

seatired: Sen?

kimliğibelirsiz: Nereye gideceksin?

seatired: Tekirdağ.

kimliğibelirsiz: Tekirdağ'daki arkadaşıma mesaj atayım da ben de geleyim.

seatired: Oha! Ciddi misin?

kimliğibelirsiz: Onunla gitmem için çok ısrar etmişti.

kimliğibelirsiz: Dur bir sevindireyim.

seatired: Git sevindir, bekliyorum.

seatired: Bir de arkadaşına sorsana bildiği düzgün bir yer var mıymış?

seatired: Otel veya küçük bir daire.

kimliğibelirsiz: Bekle.

İnstagramdan çıktım. Oğuz'un numarasını bulduktan sonra aradım. Birkaç çalıştan sonra açıldı, bir şeyler geveledi ve kapattı. Büyük ihtimalle uyuyordu ve uyandırmıştım.

Her ne kadar sinir olacağını bilsem de geri aradım. Uzun bir süre çaldı ve kapandı. Tekrar aradım. Tam kapanacağı sırada açıldı.

"Ne var baş belası?" dedi. Sesi uykuluydu. Tahmin ettiğim gibi uyuyordu. Birkaç hışırtı gelse de önemsemedim.

"Hazırlan tatile gidiyoruz!" Seviçli sesime karşılık uykulu bir şekilde mırıldandı. "Oğuz! Beni duyuyor musun?" Birkaç homurtu ardından bir gürültü koptu. Sonra ise sessizliğe gömüldü. Unursamadan telefonu kapattım. Y'den, nam-ı diğer Kimliği Belirsiz Bey'den mesaj gelmişti.

kimliğibelirsiz: Yakınlarda bir tane daire varmış.

kimliğibelirsiz: Plaja ve meydana beş dakika yürüme mesafesinde.

kimliğibelirsiz: Plaja gitmem dersen kumsal biraz daha uzakmış.

kimliğibelirsiz: Geçen yıl orada kalan arkadaşı bir hafta için 500 vermiş.

kimliğibelirsiz: Otel olarak da yarım pansiyon, günlük 100 liraya varmış.

kimliğibelirsiz: Ama söylediğine göre otel odaları iyi değilmiş.

kimliğibelirsiz: Yine de sen bilirsin.

seatired: Dairenin sahibinin numarasını atsana bana.

kimliğibelirsiz: 0555 555 5555

seatired: Teşekkür ederim ♥

***
İyi bayramlar hepinize!

Continue Reading

You'll Also Like

3.1M 46.7K 11
'Umudun gece ise, ay'a tutun.' ∞ (15/08/2018; Başlama tarihi.)
869K 87.7K 44
[04.04.2017 Gizem/Gerilim #3] Üniversiteyi yurt dışında okumak için Kore'den ayrılıp California'ya gelen Jeon Jungkook, kimsenin dilinden düşmeyen Fr...
4.1M 120K 73
Lamia: Ayrılık ay dönümümüz kutlu olsun. Mirza: Lamia şaka mısın? Mirza: Sen terkettin beni.
2.4M 77.2K 39
Hırslı bir iş adamı. Ve onun asi küçük 'asi'stanı. Hazel ve Yiğit'in hikayesi. Asi mi asi ama bir o kadar da neşeli olan genç kızımız Hazel, Yiğit'i...