Obejmula jsem jí a šli jsme do školy. Měli jsme spolu první, druhou a čtvrtou hodinu, takže jsem jen zašli do skříněk pro učebnice a šli do třídy.,,Ahoj" pozdravil nás Rey. To je Camin kluk.,,Ahoj"odpověděly jsme navzájem a já jsem odešla, protože se spolu začali vášnivě líbat a já jsem tam nechtěla překážet. Jelikož mi zbývala asi ještě čtvrt hodiny než zazvoní šla jsem na záchod . Vyndal jsem si lesk na rty , na který jsme ráno neměla čas a nanesla si ho na rty. Chvíli jsem na sebe jen tak koukala do zrcadla. Ale pak přišlo pár holek a tak jsem odešla. Procházela jsme se po chodbě když jsme uviděla Catherine s transparentem MY CHCEME SHAWNA. Píchlo mě u srdce a běžela jsem do třídy. Já blbá mohlo mi to dojít. Na vysvětlenou . Ten kdo udělá nejvíce fotek s takovydlemi nápisy. Tak k tomu přijede Shawn a bude s nimi mít asi půl roku HV. Sedla sem si do lavice . Camin si mě hned všimla a přiběhla ke mě. Hned jí to došlo. Věděla to jen ona a mojí rodiče.
,,Pojď sem" já jsem se k ní natáhla a ona mě obejmula. ,, Díky " řekla jsem jí se slzami v očích. ,,Prosím tě není za co " usmála se na mě s dodala ,, Víš co by byl fail ? Co ?" zeptám se . ,,Kdyby jsem tu soutěž vyhráli ."Obě se zasmějeme , ale já už probíram nápady co bych dělala , kdyby doopravdy přijel. No asi bych nechodila půl roku na HV. Zazvoní a my si jdeme sednout do lavice.,,Dobrý den , vyndejte si papíry a napíšeme si na chemické prvky." Všichni na učitele nenavistně koukly a vymdali jsem si papíry a propisky .
Po hodině jsem všichni naštvaně vylezli ze třídy. A rozešli jsme se na další hodinu. Já s Cami jsem šli do třídy vedle ředitelny a cestou si povídali. ,, To nám to taky nemohl říct dřív ten kokot ?!!?" řekla naštvaně Cami a já s ní naprosto souhlasila. ,,Notak uklidni se. " řekla jsem jí ve spěchu, protože kolem nás právě procházel ředitel. A pro ty co to ještě neví můj nevlastní otec . Jo přesně tak . Před půl rokem si vzal mojí mámu, ale docela si rozumíme. ,, Ahoj Liv " pozdravil mě a já mu odpověděla ,,Ahoj ".,,Dobrý den " pozdravil Cami a zamířily jsme do třídy, sedli jsme si akorát když zazvonily a přišla učitelka Kiforová.,, Dobrý den" pozdravili jsem všichni sborově a sedli jsme si. Probírali jsme zrovna rovnice, když přišel dovnitř naší třídy ředitel . ,, Dobrý den potřeboval bych si půjčit slečnu Liv Whattovou". ,,Samozřejmě,Liv". učitelka se na mě koukla a já jsem vstala a ohlidala se na Cami ta na mě koukala nechápavě a tak jsem se otočila a šla k řediteli.
,,Liv potřebuju ti něco říct, nebo se spíš zeptat ". Najednou přišla moje máma ze dveří a koukla se na mě a pak na Steva ( ředitele a mého nevlastního tátu ). ,, Liv když to nezvládneš tak stačí říct. Nikdo to ještě neví, takže má tebe nikdo nebude naštvanej." Nechápavě jsme na ní koukala.,,O čem to mluvíte ?" Co bych neměla zvládnout? ".
Takže tady je další kapitola . Trošku napínavý konec, já jsem ale prostě musela, jelikož by se mi sem zbytek nehodil tak bude v další kapitole. Případně omluvte mé chyby. A co myslíte,že chtějí rodiče Liv říct? Bude to nějak souviset s její minulostí?
Tak ahoj u další kapitoly.
WE |S.M.|
By iknowwriter
Vždy ho budu milovat, ale nikdy nebudeme moc být spolu.Přesto nechápu proč si pořád dělám naděje. Je to zbyte... More