~ magcon fanfic ~

By odaceliin

3.4K 93 8

Hei! Denne historien handler om Oda på 13 år og Tora på 15 år! Ingenting er basert på en ekte historie, sånn... More

Info & intro
Morning sunshine
Last day of school
I'm scared
PARTYYY
Annoying sister
Where am I? // Fuckings *******!
Romantic moment
My weakness - sadness
Ikke forlat meg
Sweet dreams, princess
Scared

Boys, boys, boys

167 6 0
By odaceliin

Mens gutta satt å spilte FIFA, satt jeg fram 1 øl til hver og en skål med godteri på bordet. Jeg satt meg ned i kosestolen, tok fram "The Fault In Our Stars"-boken min og begynte å lese. Plutselig ble jeg avbrutt av et jubel.. Gutter, altså!

- forresten! sa Cameron.

- hva nå? sa jeg og sukket.

- Jason kommer etterpå, sa han.

- hva faen Cameron? spurte jeg høyt.

- ro ned mensen, Oda. Han skal bare gi oss pengene han skylder oss, sa Carter.

- best for dere! sa jeg.

- blir du med å game, eller? spurte Hayes.

- ja, greit! sa jeg og smilte.

Hayes pekte på fanget sitt, så jeg satt meg der. Jeg tok tak i kontrollen. Vi valgte lag, så begynte vi å spille. Og jeg VAAANT! Jeg smålo litt.

- shit Hayes, jenta di er god jo! sa Carter.

- hva skal man si? Hun har jo tross alt lært av meg! sa han og lo litt. Alle lo med. Plutselig ringte det på døren. Cameron gikk og åpnet. Vi hørte småsnakking. Vi hørte at døren ble lukket igjen og låst. Cameron kom inn til oss igjen med begge hendene fult av penger. Jeg måpet.

- say whaaat? sa jeg sjokkert.

- det er for motorsykkelen min han herpa, sa Cam.

- skjønner, sa jeg tilbake.

Continue Reading

You'll Also Like

1.2K 54 27
Quinn starter skoleåret som vanlig med å studere kunst, men da partneren hennes ender opp med å være det nyeste mysteriet på skolen, blir skoleåret h...
8.1K 87 48
137 0 1
Boy on boy action so if your sensitive too that don't read it!!!! Will be very sexual!!! Not fluff!!
1.1K 36 8
Felicity Lynn Loxley, she's just your typical 16 year old girl, didn't think much would happen on her way back home from a friend's place. That beli...