Justin's Lips

By Nikolla

11.4K 825 178

More

Justin's Lips
Pravidlo.
Část 1.
Část 2.
!!!
Část 4.
Část 5.
Část 6.
Část 7.
Část 8.
Část 9.
Část 10.
Část 11.
Část 12.
Část 13.
Část 14.
Část 15.
Část 16.
Část 17.
Část 18. -1.polovina
Část 18. -2.polovina
Část 19.
Část 20.
Oznam.
Oznam.

Část 3.

466 32 7
By Nikolla

-Z pohledu Justina-

Po tom,co se Ryan vrátil s nabitejma koulema mě ta holka začala zajímat.Moc lidí si nedovolí odporovat Ryanovi,ale to ona zřejmě neví.I tak,podle všeho,co Ryan říkal mu utekla bez toho aby jí nějak ublížil.Musel jsem se mu smát.Do koulí mu dala malá holka.Je to prostě kokot.Po pěti munutách nekontorovatelnýho smíchu jsem se vrátil do reality.

"Stejně to nechápu,kdyť je to malá holka"Zasmál jsem se na Ryana.V tý holce je mnohem víc než jsem si myslel.

"Už tu kurvu nechci ani vidět!"Vyprskl a dál se tvářil jakoby sežral citrón.Ani se mu nedivím.Kopanec do koulí bolí jak čert.(Né,že bych to věděla:'D)

"Škoda támhle ti jde"Řekl jsem a pokývnul hlavou směrem za něj.Rychle se otočil,zvedl a šel směrem k ní.Nemělo cenu ho zastavovat,stejně jí nic neudělá,když je plná chodba lidí.

"Dávej bacha ať nedostaneš další zásah"Zařval vedle mě Dave.Všichni jsme se začali smát a Ryan se jenom otočil s nasraným výrazem.Udělal chybu,že nám to řekl,my si ho budeme dobírat do konce roku.Otočil jsem se zpátky na svou partu a o nečem jsme se bavili,jako vždycky.Ryan byl hned zpátky,takže asi nevedli půlhodinový rozhovor.Otočil jsem hlavu směrem,kde ta holka byla,ale už tam nestála.Jaká škoda.

-Pohled Rose-

Potřebovala jsem si vyčistit hlavu,a proto jsem se šla projít na chodbu.Stála jsem opřená o zeď a zhluboka dýchala chladný vzduch.Zavřela jsem oči.Líbí se mi tady až na tu aférku ráno je to tady dobrý,i když Florida je Florida.

"Umíš rychle utíkat"Zašeptal mi někdo u ucha.Cukla jsem sebou a podívala se na toho debila z rána.Rychle jsem se podívala okolo sebe.Je tady hodně lidí.Nic by mi neudělal.Doufám.

"Jen jsem ti chtěl říct,aby sis dávala pozor.Nikdy nevíš,co se může stát,když jdeš domů sama"Zalapala jsem po dechu.Můj dech se začal zadrhávat.

"Za to,co si udělala zaplatíš"Řekl.Hlasitě jsem polkla.Výborně Rose,první den ve škole a ty už sis stihla udělat nepřátele. Řeklo mi mé podvědomí a mě nezbývalo nic jiného než s ním souhlasit.

 "Sakra!"Zamrmlala jsem  když odešel.Že jsem se jich vůbec ptala.

Mohla jsem si ušetřit tohle všechno.Jenom já kráva se musela zeptat těch snad nejhorších lidí na škole.

"Ty se znáš s Ryanem?"Ozvalo se mě a já jsem se vážně lekla,že je to opět on.Ale podle hlasu bylo jasný,že to nebude kluk.Otočila jsem hlavu a pohled mi padl na Lisu.

"Kdo je Ryan?"Zeptala jsem se a nadzvedla obočí.

 "Ten,co si s ním mluvila"Řekla a divně se na mě dívala.

"Oh.Ne neznám.Ty ho znáš?"Mylsím,že se mi někdo jako Lisa bude hodit.Né,že bych ju chtěla využívat nebo tak něco,ale jde vidět,že má o všem přehled a to se vždycky hodí,ne?

"Jo,jasně.Zná ho celá škola"Řekla a jednoduše mykla rameny.

"Řekni mi něco o něm"Přenesla jsem váhu z jedné nohy na druhou.

"Dobře,řeknu ti to ve třídě,ale něco za to budu chtít"Zvedla ukazováček a já ji následovala do naší lavice.

"To,co za to chci ti řeknu až nakonci"Řekla a já jenom přikývla.Ale,co když bude chtít něco,co nedokážu splnit,ale co by mohla chtít šprtka jako ona?

"Takže,Ryan Butler,18 let.Chodí do třeťáku.Patří do skupinky lidí,který jsou na týhle škole hodně populární.A hlavně patří do party Justina Biebera.O tom ti můžu povědět potom.Každá holka by ho chtěla a já se jim ani nedivím,protože je tak krásnej.Ty jeho modrý oči, v kterejch se zrtácíš když se do nich díváš.A to když se usměje,tak se každá holka roztíká.Taky se o něm říká,že jeho penis je obrovskej.No a je trochu děvkař.Ojel půlku školy.To je tak všechno"Půlka z toho,co mi řekla bylo to,jak ho chválí.Tak ta je jasná..

"Tys už s ním mluvila?"Zeptala jsem se,i když jsem znala odpověď.

"Ne,ještě ne"Řekla smutně.Musím přiznat,že mi jí bylo trochu líto.

"A ten Jason?"Jmenoval se tak,ne?Nebo aspoň nějak podobně.

"Myslíš Justina?"Lehce jsem přikývla na souhlas.

"Justin Bieber,19 let.Je tu poslední rok.Nejpopulárnější kluk na škole a podle průzkumníku i nejvíc sexy.Je to rozmazlenej fracek bez otce.Má svou partu,ve který je 'král'.Hnědý oči,hnědý vlasy.Děvkař.Líbací stroj"Při posledních dvou slovech jsem nadzvedla obočí.Líbací stroj?Co to jako je?A podle popisu to bude ten kluk z rána.

"Líbací stroj?"Zeptala jsem se jí s nadzvednutým obočím.

"To pochopíš časem"Mávla rukou na náznak toho,že to mám nechat být.

"A teď k tomu,co chci"Prosím,ať je to něco normálního!

"Víš za dva týdny bude u Ryana párty.A já bych tam chtěla vážně moc jít"Řekla a podívla se na mě.Totálně jsem netušila,co chce po mně.

"A?"Byla hrozně dlouho ticho.

"Ty jseš vážně hezká a hezky se oblíkáš a dokonce s tebou mluvil"Zamumlala tak,že jsem to sotva slyšela.

"Co potřebuješ?"Tohle chození okolo horký kaše mě vážně nebaví.Proč to nevyklopí rovnou?!

"Uhm...No...Jestli.."Odkašlala si."Jestli bys mě to.."Moje trpělivost už dlouho nevydrží!

"Jestli?No tak vymáčkni se!"Snažila jsem to podat,co nejpříjemněji.

"Jestli bys ze mě udělala krásnou.Oblečení make-up a všechno kolem toho"Vyhrkla,tak rychle,že jsem to sotva pobírala.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Další část!:3 Přesně podle termínu určení:D Omlouvám se za chyby.Snad se vám líbila:3 Těším se a uvidíme se ve středu♥ xoxo   -Nikolla 

Continue Reading

You'll Also Like

1M 22.5K 104
𝐁𝐑𝐔𝐓𝐀𝐋 ⟳ "𝘢𝘭𝘭 𝘪 𝘥𝘪𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘳𝘺 𝘮𝘺 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘢𝘯𝘬𝘴 𝘪 𝘨...
189K 6.6K 51
╔═════════╗ ❝𝐅𝐈𝐒𝐓𝐒 𝐎𝐅 𝐅𝐈𝐑𝐄❞ ╚═════════╝ ‿︵‿︵୨˚̣̣̣͙୧ 𝐲/𝐧'𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐬, 𝐬𝐞𝐨𝐮𝐥'𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐞𝐭𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐭 �...
868K 23.3K 52
After a year away at Kitty Hawk, Cassie Maybank returns to the Outerbanks with a determination to get her life back on track. To stay healthy, to mak...
289K 6.9K 89
Mikaiah behind cameras. Are they true or we're just being delulu? Mikaiah au