Vampir Tatili

By hemiforever

813 30 7

Harika bir Yaz Tatili okuyup sevmeniz dileği ile.. :) More

Vampir Tatili
Part2
Part3
Part 5
Part 6

Part 4

39 5 0
By hemiforever

Şeey..Umm..Nasıl desem bilemedim fakat bu ellerinden belliydi, ya da güneşe çıkmamaktan.Senden korkmuyorum,hiç bir zamanda korkmayacağım.Seven insan zarar vermez değil mi? "TA-TABI KI." dedi otel'den yeni geldiğimiz için yorgundum.Seeey..Benim uymam lazım çok yorugunum dedim.Ben gidiyim o zaman dedi..Gitmeden önce dudağımdan öptü. Yatma vakti geldi önce yüzümü temizledim, kitap okuyarak uykuya dalmışım.Elimde soğuk bir el hissetim evet oydu..Kalp atışım bi an hızlandı.Senin ne işin var burada dedim "MELEK GİBİ UYUMAN" benim suçum değil..Ben iyice utanmaya başladım derken.Gozlerim artık kapanıyordu.Onun kollarinda uyumusum sanirim her kızın hayalindeki gibi..

Continue Reading

You'll Also Like

155K 6.9K 35
Sadece kafa dinlemek için çıkmıştım evden bir daha dönüşüm olmadı eve bir vampir tarafından esir tutuldum bu beni oldukça korkutuyor kaçmaya çalıştı...
89.7K 4.5K 78
Çıldırmıştı gözleri kırmızının en koyu tonuna bürünmüştü öyleki korkudan bayılmamak için zor tutuyordum kendimi En son cama attığı yumrukla ağzımdan...
203K 17.6K 76
Serinin üçüncü kitabıdır. ..
2.1K 246 27
sonradan vampir olan beomgyu'nun başına neler gelecek?