Hogy történt ez?

By pappgabica

378 27 4

Ez a történet 4 fiatalról szól, akik élik a gimis életett. Reni és Anita, a két legjobb barátnő, mindig is ut... More

Bevezető!
Fő szereplők!(lányok)
Fő szereplők! (fiúk)
1.rész. Reni szemszöge.
2.rész. Beni szemszöge.
3.rész. Reni szemszöge.
4.rész. Beni szemszöge
5.rész. Reni szemszöge.
6.rész. Beni szemszöge.
7.rész. Reni szemszöge.
9.rész. Reni szemszöge.
10.rész. Beni szemszöge.

8.rész. Beni szemszöge.

20 2 0
By pappgabica

2018.május.30.szerda.
-Nah oke akkor. Ha 8-án indulunk a táborba, lemaradunk a Balaton Sound két napjáról. Kurva jó. Biztos menni akarunk mi a táborba Beni? -idegeskedett Norbi.
-Figyi tudtommal, régóta bele vagy zúgva valakibe az osztályból. Régóta fáj már a fogad rá. Akkor miért ne mennénk. Te megszerezed a csajt, én meg Renit. Ennyi, persze, hogy megyünk.-mondtam neki.
-Beni. Esélyem nincs a lánynál. Ő szép, okos, meg minden. Én meg egy senki vagyok. Hiába álttom magam. Ha akarta volna, már rég észrevehette volna. De nem akarja. Ennyi. -mondta Norbi szomorúan.
-Te?Senki? Ki mondta ezt neked? És miert hitted el neki? Szed össze magad, mert ha nem én szedlek össze. Megyünk és kész.-förmedtem rá.
Amikor a lányok elkezdtek nevetni. Mind a ketten oda néztünk, és rövid idő múlva bejött az oszi.
-Sikerült elintézni. Azon a héten csak mi leszünk a táborban. Na de nehogy meghalljam azt, hogy valaki azért nem jön, mert lemarad a Balaton Soundról. Ne húzzatok fel.-mondta az oszi fenyegető hangon.
Az osztályban csend volt. Csak vártuk, hogy az oszi megszólaljon.
-Na rendben, akkor a táborban szóltam, meg keresek valamit amivel elmegyünk Marosvásárhelyig és megvagyunk. Onnan már csak az a kérdés, hogy mit viszünk magunkkal.-mondta az oszi.-Na vegyétek csak elő az füzeteket. Arni bepótoltad a leckéket, hozzd csak ki a füzeted.
Láttuk szegény Arni arcán, hogy nincs meg mind. Sajnáltuk szegényt. Rá pár perccel ki is csengettek. Norbival kimentünk az udvarig, mert át kellett vegyen valamit a ttesójától. De amikor mentünk vissza, megláttam, hogy Reni a szekrénybe bújva keres valamit. Norbi bement az osztályba, én pedig megálltam a szekrény ajtó előtt és vártam, hogy Reni bezárja a szekrényt. Amikor bezárta, láttam, hogy kicsit megijedt, úgyhogy...
-Ez a te szekrényed cica?-kérdeztem tőle.
-Gondolkoz és rájössz! -mondta fura hangon.
-Tudod te min gondolkodom én?-kérdeztem tőle, és vártam egy picit, hátha válaszol.-a telefonszámodon. Netalántán nem akarsz segíteni.-kérdeztem rá, és kacsintottam.
-Pff, nem. Ha kell szerezd meg!-mondta beképzelt hangon.
Bezárta a szekrényt, és ott hagyott, bement az osztályba. Norbi kérdezte mi volt, de nem mondtam el neki az osztály közepén. Óra után Reni előttem ment ki az ajtón, és hallottam ahogy elköszönt Anitától.
-Oke, akkor este 7-kor nálam.-mondta Reni Anitának.
Norbinak hazafelé elmeséltem, hogy mi volt és megbeszéltük. Ma 7-kor megyek nála, és nála is alszom.

Continue Reading

You'll Also Like

11.3K 1.4K 51
Jimin 18 éves, és egyedül küzd a kétéves kisfia nevelésének nehéz életével. Bár a a dolgok rendkívül nehezek voltak, nem igazán van felkészülve arra...
183K 3.9K 71
Bele gondoltál abba, mi lenne a válaszod arra, ha egy Idegen egyezséget ajánlana számodra? És ha az az egyezség kötetlen szexet ígér? Egy érzelmekke...
11.7K 216 29
Verzi nem éppen arról híres hogy a nőket tisztelik,sőt inkább úgy bánnak velük mint egy tárgyal akivel azt teszik amit akarnak ,így volt ez velem is...
13.9K 953 18
.· 𝙞'𝙫𝙚 𝙜𝙤𝙩 𝙢𝙮 𝙚𝙮𝙚 𝙤𝙣 𝙮𝙤𝙪 ·. Diana Armani élete a tökéletesség határát súrolja, a lánynak mindene megvan, amire csak vágyhat: szeret...