Manyaklar Çetesi #wattys2018

By sudrdemir

1K 108 50

"Lan burası neresi?" "Allah belanı vermesin Yaman nereye getirdin bizi." "Bilmiyorum kanka. Ben sizi kamp y... More

MERHABA
1.Bölüm-Üniversite
2. Bölüm-Düşman
3. Bölüm - Mesaj
5.bölüm- Rus Ruleti
AÇIKLAMA

4.Bölüm- Mesajcı Hödük

111 14 6
By sudrdemir

"HADİİ! GÖZDE KALK ARTIK."

Evet yine uyandım hemde annemin sesiyle. Ben alarm kurmuyorum uyanmıyım diye kadın aşağı kattan beni uyandırıyo. Bu adalet mi hayat. Where is the Adalet. (Biliyorum çok saçma.)

Peki ne yaptım tabiki kalktım. Sonra rutin işleri halledip mutfağa indim.
Kokusunu yukarıdan bile aldığım çikolatali muzlu pankek. Allahım sanırım sana geliyorum. Anneme günaydın öpücüğünü verip mesaja oturdum. Hemen önüme çikolata, muz ve pankek alıp yemeğe başladım.
Doyunca yukarı çıkıp dişlerimi fırçaladım. Sıra kıyafet seçmekte.

Bugün dedektiflik günü. Bana mesaj atan hödüğü bulma günü. Kıyafetlerim ona uygun olmalı. Yani siyah olmalı. Bu arada en sevdiğim renkte mordur. Bilin istedim.

Üzerime dizi yırtık siyah kot pantolonumu ve Teen Wolf'lu hudimi giydim. Şapkası olması işimi görür. Son olarak saçlarımı bağlayıp gözlüklerimi taktım. Ayakkabılarıda giydik mi tamam.

"Anne ben çıkıyorum. Geç gelebilirim Açelya'lara gidicem. Merak etme."

Yalan. Bugün tüm günüm okulu gözlemlemekle geçicek. Araştırma, soruşturma, takip filan derken geç kalabilirim. Ama annemin bunları bilmesine hiç gerek yok.

Geçen seferki dolmuş saçmalığından sonra akıllanan biz durağa erken gitme kararı aldık. Ama sadece aldık, uygulama desen 0, çünkü beklenilmesi gereken bir Yaman Uluer var.

Yaman'ı 8384685 saat beklemizden sonra Ali amca (Yaman ve Atlas'ın babası) bizi okula bırakmaya karar verdi. Çok yaşa Ali başkan.

Ali başkan bizi okula bırakır bırakmaz koşarak kampüslere ilerledik. Sınıfa girdiğimde morak katsayım eksilere düştü.

Bizim Atlas'la oturduğumuz sıranın önüne bir kız ordusu yığılmıştı. Way bee bu günleride mi görecektik?
Saçmalama Gözde kendine gel. Sen bir Ziyagil'sin. Doğru

İçimden bildiğim bütün küfürleri sayarak sıraya ilerledim. Peki kızlar bu savaşı siz başlattınız ben bitiricem.

"Atlas ben arkadan hocayı tam duyamıyorum, bugün ön tarafa oturalım." İçimden kıs kıs gülerken kızlar bana ölümcül bir şekilde bakıyorlardı. Korkmadım desem yalan olurdu.

Yinede deli cesaretiyle onlara dil çıkartıp sıraya oturdum. Atlas bişeyler olduğunu anladığı gibi bana döndü.

"Gözde, ne yapıyorsun dünden beri. Garip garip hareketler, konuşmalar filan ne oldu hemen söyle." Aha şimdi yedik ayvayı. Düşün Gözde düşün.
Buldum.

"Ya benim aslında bira..." Cümleyi tamamlayamadan Atlas kendi kendine konuşmaya başladı.

"Dünkü araba olayı yüzünden böyle davranıyor. Birşey oldu. Kafasını filan çarpmış olabilir mi? En iyisi revirde bir kontrol ettirmek." Kaşlarını çatıp alt dudağını ısırmaya başlayınca sinirlendiğini anladım. Konuyu düzelt Gözde konuyu düzelt.

"Duyuyorum Atlas. Hem hiçbir şeyim
yok benim. İki dakikada kıyamet senaryosu yazdın bir sakin ol. Sen o araba meselesini takma kafana en kısa zamanda mükemmel bir planla karşındayım." Atlas'ın yüz ifadesi yumuşarken rahatladım. Sorun halloldu. Ama sadece kolay sorun halloldu.

Doğru birde zor sorun var. Şu salak mesajcı hödük. Şimdi okulu Açelya ile turlasam. Hödüğe mesaj atsam telefonu titreyen yada telefona bakan kimse mesajcı hödük  o olabilir. Baya iyi plan haa! Ama..
Ya aması var tabi, çocuk seni engelledi nasıl mesaj atıcaksın.
Ya bir susarmısın yazarcım?
Susmam sanane napıcan hikayeden mi atıcan?
İyice psikopata bağladım ya olmayan yazarla konuşuyorum. Neyse neyse.

"Gözde, Gözde, Gözdeeeeee kendine gel hoca derse başladı."Atlas'ın sesi iki saniyelik 'nerdeyim lan ben?' sendromuna soksada hemen kendime geldim.

"Haa. Bu arada telefonun titreşimde sanırım. İki saattir titreyip duruyor bi bak istersen." Teledon muğğhh. (Evet telefona, teledon diyorum)

Hemen elimi cebime atıp teledonu çıkardım. Ekranda Mesajcı Hödük yazısını görünce yüzümde bir zafer gülümsemesi oluştu. Şimdi yaktım çıranı.

Kimden: Mesajcı Hödük

Kuşlar beni özlediğini söyledi. Bende mesaj atıyım dedim. Nasılsın?

Kime: Mesajcı Hödük

1 O kuşlar münasip yerlerine şı*ar inşallah. 2 Hem ben seni özlemedim. Ben senin beynini özledim. Malum yok ya. 3 Hiç iyi değilim çünkü sen bana mesaj atarak günümü mahvettin.

Kimden: Mesajcı Hödük

Ama senin ağzına böyle laflar hiç yakışmıyo atarlı prenses.

Kime: Mesajcı Hödük

Nasıl laflar istersiniz?
Cicim
Tatlım
Bebeğim
Şekerim
İstersen 5 çayına davet ediyim tam olsun. Hem o nasıl isim takma ya biraz beynini kullan dicemde. Anladın sen...

Kimden: Mesajcı Hödük

Bence sana yakışan laflar
Cici
Tatlı
Bebek
Şeker
Ve 5 çayına çağırırsan gelirim benim için sorun olmaz. Sen beyin konusuna çok takıldın ya. Yarana tuz mu bastım anlayamadım. Neyse aklının başına gelmesi için seni kendinle bırakıyorum. Dersine dön hocayı iyi dinle. 2 dakika sonra sana soru sorucak. Hadi eyvallah.

Mesajcı Hödük tarafından engellendiniz.

Az önceki mesajı anlayana çatal, kaşık, bıçak seti hediye. O neydi lan öyle. Üzerimden hortum geçti sanki.

Sonunda kendime geldiğimde hala derste olduğumuzu anladım. Ne kadar zekiyim.

Hoca tahtaya yerçekimi kanunlarını yazmış,halada yazmaya devam ediyordu. Bir anda sınıfa dönmesiyle irkildim. Gözlerini Şahin gibi açmış avını arıyordu. Gözleri bana gelince durdu.

"Sen" ben "kalk bakalım ayağa" yok kalkmıyım "evladım kalksana" bayılma numarasımı yapsam "kızım kalk artık" neyse kalkıyım bari.

"Efendim hocam." sevmeseler bari.

"Adın ne senin?"

"Gözde Çetin"

"Tamam oturabilirsin." Bu muydu? İki saattir gerilimden gerilime sokan soru bu muydu? BU MU LAĞĞNNNN
Sakin, sakin korkutma okuyucuları.

Affallamış bir şekilde yerime oturdum. Biri şu dersi bitirsin artık yeter.  Olayları hemen Açelya'ya anlatmam lazım. Acaba dersten mi kaçsam? Yok yok olmaz şimdi hocayla kötü oluruz. Uyusam mı? Hoca beni takmıyo zanneder. Işınlansam mı acaba? Daha ışınlanma icat edilmedi.
Ne yapcam ben yaa.

Derin düşüncelerimi bir kapı sesi böldü. İki dakika rahat bırakamadınız abi. Kapıya baktığımda sınıfa bir meteor girdi. Oha aşık oldum. Desem komik olurdu. Ama sınıfa giren gayet normal bir oğlandı.

Nefes nefese kalmış bir şekilde konuşmaya başladı.

"Hocam acil gelmeniz lazım. Arkadaşıma birşey oldu. Çok kötü birşey oldu."

Bağırarak söylediği cümleden sonra bütün sınıf garip bir şekilde öğrenciye bakmaya başladı. Hocada dahil.

Sonunda üzerimizdeki gariplik dalgası kalkınca hoca konuşmaya başladı.

"Ne diyorsun yavrum. Ne oldu arkadaşına."

"Ya hocam gelin işte birşey oldu. Hatta herhes gelsin."

Beynim sonunda zekilik sinyalleri vermeye başladı. 'Dersten çıkabilirsin'. Doğru ya krizi fırsata çevirebilirim.

Bu ani kararla hemen öne atılıp hocanın yanına koştum.

"Hocam ne bekliyoruz? Arkadaşa yardım lazımmış biz hala burdayız."

İyice gaza gelip sıranın üzerine çıktım. Artık balkon konuşmamı yapma zamanı.

"Kaza geliyorum demez gelir. Burda bir arkadaşımızın başına birşey gelmiş. Biz hala oturuyoruz. Gençlik bitmiş, gençlik tükenmiş. Bize böyle mi öğretildi? Ne demiş atalarımız"
Ne demiş, ne demiş hah buldum.
"Aç ayı oynamaz, yok bu olmadı şeyy damlaya damlaya göl olur, bu hiç olmadı."

"Kızım kafayı mı yedin? İn Çabuk aşağıya. Bişey mi içtin?"

"Tamam hocam toparlayıp iniyorum."
Hocanın hayattan bezmiş suratına son bir kez bakıp tekrar sınıfa döndüm.

"Gülme komşuna gelir başına." Referansımıda yapıp masadan aşağı indim. Tabi insan bir alkış beklemiyor değil.

Herhes bana 'delirmiş bu kız' imasıyla bakarken onları umursamayıp hocaya döndüm. Özüne dön Gözde.

"Hocam hadi arkadaşa yardım edilim." Hoca deliye he demek sevaptır niyetiyle kafasını sallayıp, hala kapının önünde duran oğlanın yanına gitti. Sınıftan çıkarken o mükemmel sözü söylemeyi tabiki unutmadı.

DERS BİTMİŞTİR.

🌸

Bu bölümü yazarken o kadar eğlendin ki cidden anlatamam çok içime sinen bir bölüm oldu.

Cumartesi günü bölüm atamadığım için özür niyetinde biraz da uzun yazdım bölümü.

Gözde ile konuşan hayali varlık benim aslında, orada bir nevi benim düşüncelerimi okuyorsunuz.
Böylelikle kendimi de hikayeyi katmış oldum.

Mesajcı Hödük sizce kim?

Bütün saçma sapan tahminlerinizi bekliyorum.

Hikaye hakkında yorum bırakmayı unutmayın. Bir vote atarsanızda fena olmaz.

SİZLERİ SEVİYORUM 💓




Continue Reading

You'll Also Like

1.2M 39K 34
Bir kız zeki ve asi. Bir mafya sert ve tek ailesi olarak gördüğü ablası dışında herkese merhametsiz. "Umutlarımı yok ettin, hislerimi teninden birer...
730K 8K 27
Kim bilir, belkide o gün hayatımın aşkıyla karşılaşmıştım... Anonim: *Fotoğraf gönderildi* Anonim: Günaydın;) Ateş: Hassiktir Anonim: Ooo bu kadar ça...
44.8K 1.9K 31
Savcı Sevim İpek Karalar & Yüzbaşı Kadir Ateş Akarsu
547K 22.8K 70
(Tamamlandı) 26 yıl önce karışan hayatlar. Ailesinin göz bebeği Naz ve ailesini kabul etmeyen Almiranın hikayesi. Arslanların prenses kızı Naz aslı...