SeLLeR

By gambulmyeongill

20 0 0

Dad will you sell me? No, I will use you as bait.. More

0.0
01

0.2

2 0 0
By gambulmyeongill

Sabah yüzüme vuran o güneşin rahatsız edici ışınlarından elimin sayesinde kurtulmaya çalışsam bile,  işe yaramayacağını anladığımda hızlıca yerimden kalktım. Kalkmamla yumuşak bir yerde  yattığımı geçde olsa anlasamda burası yoonginin yatağı olduğunu anlamam geç olmadı ne yazıkki.. Hem ben buraya nasıl geldim be  neyse ben nereye gidecektim lan bugün?? Ahh doğru yaa yoongiyle işimiz vardı değilmi? Hem şu yoongi hangi cehennemde ki? Banyodanda sesler geliyor ahh tanrım banyoda olmasın o seksiliği görecek kadar yaşayacağımı sanmıyorum.. Ahh ahh çıkıyor dur dur yat Jungkook yat uyu şişhhhh!!!
* hıhı Hı hığ  ahh!! bu çocuk yumuşak yeri bulunca kalkmaz tabi geç kalacağız onun yüzünden.!
*jungkook heyy kalk artık gitmemiz gerek kalk!
- Iğğmm 5 dakika daha lütfen bebeğim.. (Azgın jungkook kalk tünediğin yerden sıra sende güzelim)
*Bebeğim mi? Saçmalamada kalk artık!
-Ahh gel sende yat ne olur ki taehyung hadi bebeğim..
* Taehyung da kim rüyanda kiminle sev... Ahh nediyorum ben naparsa yapsın banane yeter artık kalk dedim ben sana günah benden gittti jungkook!!
- Ağğh popom gitti!! napıyosun be sen kafamıda kırsaydın!
* Onuda yapardım da poponu az kırmışlardır diye tamamlayayım dedim anlarsın ya?
- Ne kırması be ne diyorsun sen?.
* Taehyung kim bebeğim falan noluyor ha sana benim yatağımda başkasını düşünemessin?
-Aklıma geleni ben belirlemiyorum bikere yoongi bey o an çok can alıcı bi yerdeydik hem ne diye uyandırırsın ki? Yoksa kıskandın mı haa söylesene?
*Saçmalamada giyin artık geç kalacağız artık bebeğim veya seni azdıracak o kelimelerini birazdan eline vereceğim adama yapmayada hazırsındır BEBEĞİM?
-Sen ciddisin? Ben sanmıştım ki...
*Ne sandın haa cidden ne bekliyorsun ki seni onun elinden mallarımızı almadan almayacağım bunu kabullensen iyi olur..şimdi zırlamayı kes ve hazırlan.!
-Sende babam gibisin sende diğerleri gibisin beni hepiniz kullanmaya kalktınız ama artık bıktım kendimi kurtarmaya çalışmaktan anlıyor musun bıktım..!!
*Nasıl yani? Nedemeye çalışıyorsun ufaklık.?
-Diyorum ki madem kurtulamayacağım bende  bana denilenleri yapıp çekileceğim nasılsa artık kendimi kurtarmanın bir anlamı yok nasılsa kurtulamayacağım değilmi?
-Neyse ben hazırlanayım sende giyinsen iyi edersin geç kalmamalıyız değilmi?
(Beni böyle yok sayması bir insan yerine koyup düzgünce konuşmaması kalbimi çok kırıyor tanrım neden böyle olmak zorunda ki haa neden!!) (Banyoda ağlarken konuşuyor)
*Jungkook be-nn ben öyle demek istemedim dinle bir dakka sikerim işini şimdi hadi çıkta konuşalım!
-Konuşacak birşeyimiz  yok, işe geç kalıyoruz hazırlanın ve ayrıca sizinle aynı kademede olmayan biriyle konuşmamanız gerek diğer çalışanlarınızla nasılsanız benimlede öyle olun bundan sonra  Efendim. Şimdi hazırlanmam gerek lütfen beni rahat bırakın. 5 dakikaya çıkarım.
*Ben öyle demek istemedim jungkook senin birşey yapmana bile gerek kalmadan işimi halledeceğime emin ol güzelim. Sana ahh o güzel tenine kimsenin dokunmasına izin vermeyeceğim bak gör, benden başkaları bakamaz bile.. Tabi bende nasıl bakacaksam zaten.. (yoongi sessizce odadan çıkarken söyler, jungkook duymuyor.)

10 dakika sonra :
-Geciktim efendim özür dilerim umarım geç kalmamışızdır?
*Kalmadık kalmadık da jungkook böyle yapma artık ha?
-Benim birşey yaptığım yok ayrıca aracınız kapıda bekliyor hızlı olsak iyi olur efendim..
*Başlatma aracına beni dinle dedim sana değilmi!! (jungkooku kapıyla arasına alır)
-Ağğh Kolum bırakın kolumu acıtıyorsunuz efendim lütfen!!
*Kes sesini jungkook ve, ve benim seni onlara bırakacağımı nasıl düşünürsün ki ben seni onlara bırak vermeyi, göstermezdim bile ama bu işi halletmemiz gerek bebeğim anla beni ha senin orda birşey yapmana bile gerek kalmadan seni alacağım sadece beni bekle anladın mı hıı??
(dudaklarını jungkookun dudaklarına bastırır ve "sadece beni bekle bebeğim sadece beni" der öpüp geri çekilir..)
-Be-n sizin çalışanınızım bana böyle davranmayın ve bebeğim falan da demeyi kesin!! ben-im benim bir ımm sevgilim var, evet evet  sevgilim var bizi böyle görmesini istemem lütfen çekilinde işimİzi yapalım..
Jungkook yoongiyi itip arabaya doğru gidip biner. yoongide sinirden sıktığı ellerinin beyaza dönmüş halini göremeyecek kadar düşünceli düşünceli arabaya gelip jungkookun yanına oturur. Ahh şimdi bana ne düşünüyor bu demeyin ne düşünecek tabikide sevgilisinin kim olduğunu düşünüyor değilmi yoongi skdkdks..

Gyeon Ho ile buluştukları zaman(Mal alacakları adam)
*Ahh gyeon uzun zaman oldu görüşmeyeli ha?
# Evet yoongi öyle oldu yanındaki bu yakışıklı gençte kim tanıştırmayacakmısın bizi ha söylesene?
* Ah omu? (jungkooka bakar) O sana getirdiğim bu geceki eğlencen..
# Öylemi ama bence bu gecelik kalmayabilir? Hergün isteyebilirim belki haa nasıl olur??
*Saçmalamayı kes artık Ho malı verde gidelim artık!
#Daha eğlenmemize geçmedik nereye hem bu ufaklığı boşuna mı getirdin buraya biraz eğlendirsin beni değilmi?
(Adamlarına el işareti yapıp malı getirmelerini söyler yoongide parayı verir ama geri alacak anlarsınız ya)
-Bencede ben boşuna gelmedim buraya değilmi efendim artık malınızı aldığınıza göre gidin bizim işlerimiz var anlarsınız ya? {yoongiye bakıp yapmacık şekilde gülümser}
*Jungkook kes sesini düzgün konuş sinir etme beni!!
#Çocuk haklı malınıda aldın artık git bizim işlerimiz var çok oldun artık!!
*İyi eğlenceler ozaman size, görüşürüz gyeon...
(Jungkooka yaklaşır) "beni bekle güzelim geleceğim."
*Ben gideyim ozaman görüşürüz.
#Tekrar görüşmek üzere yoongi.
*Umarım gyeon umarım. (Gülümser)
5 dakika sonrası:
# Ahh adın neydi bakalım ufaklık?
- Jung-ko-ok jungkook efendim adım jungkook..
# Daha küçüksün sanırım sen haa baya ufak birşeysin?
-Evet efendim henüz 20 yaşındayım.
# Herneyse işe yararsın en azından değilmi güzelim ( ellerini jungkookun beline sarıp kendine çeker)
- Imm şey ben bir, ben şey içkinizi tazeleyeyim mi efendim..
# Hayır bebeğim bırak içki tazelemeyide soyun ha seni izlemek istiyorum..
-Be-nn ben yapamam efendim bır-akın gideyim lütfen (ağlar)
#Ahh kes sesini bu gece buradan çıkamassın biliyorsun değilmi! (tokat atar). Sen soyunmassan ben seni seve seve soyarım güzelim..
-Bırak beni ne olur bırak!!
Ben içimden yalvarışlarıma devam ederken kapının kırılmasıyla adamın yere serilmesi ve benim hala yere çöküp ağlamaya devam etmelerimin arasında bana yaklaşan o beden ve sonrası zifiri karanlığa teslim olan gözlerim.. Ve  duyduğum o güzelim ses..
(Jungkook uyan hadi ben geldim bebeğim, ben burdayım.)

Yoongi adamda kırılmadık yer  bırakmadan dövdü ve eve geldiler hadi maşallah uğğ gelsin mi sevişmeler gitsinmi sevişmeler sjsjsjssj

Eve geldikleri zaman.

Yoongi jungkooku odasına yatırıp kendi oturma odasına inip en sevdiği şarabını içmekle meşgulken merdivenlerden inen ayak seslerine aldırmadan içmeye devam etti.. Jungkook yavaşça yoonginin karşısındaki tekli koltuğa bir bacağını altına almış bir şekilde oturup başını koltuğa yasladı. Yoongide onun yavaşça süzülen adem elmasına bakıp yutkunurken elindeki  içkisini hızlıca dikip bardağı masaya hızlıca vurdu.
- Çok içmeyin efendim biraz yavaş için isterseniz?
*Bana karışma hem iyimisin sen neden bu saatte kalktın git yat!!
(Jungkook yoongiyi dinlemeyip boştan anlatmaya başlar.)
Derin bir nefes alır..
Ben annem ölmeden önce annem, babam, ben ve taehyung mutlu mesut yaşıyorduk biliyormusun? hatta annem taehyungu yetimhaneden alıp getirdiği zaman beni bile unutmuştu düşün artık o derece (güler). Ama anneme niye onu getirdin gibi soruları sormaktansa onun mutlu olduğunu görmeyi seçip hep sessiz kalmışımdır ki bir yandanda şu var, yanlız bi çocukluk geçirmeyecektim hep güzel tarafı budur diye düşünürdüm ama yok, taehyung beni hiç sevmezdii tıpkı herkesin benden yavaşça uzaklaşmasını kabullendiğim gibi onuda öyle kabul ettim. Neyse işte annem daha sonra taehyung için hoşgeldin yemeği gibi birşey yapmıştı bende orda arkadaşlarımızla en sevdiğimiz oyunu oynuyorduk araya taehyungda girdi, ben tabi bizle oynayacağı için sevinmiştim ama daha sonralara doğru buda yok oldu tabi herneyse (içer, bu arada jungkook konuşmaya başladığından beridir içiyor) işte biz oyuna başladık filan arkadaşımdan biri taehyunga "hye sun teyze seni nasıl yetimhaneden alabildi soon jin amcanın izin vereceğini hiç sanmazdım doğrusu" dedi taehyungda ne dedi biliyor musun?
"Anneme bakmayın siz ben zaten soon jinin öz oğluyum beni oradan alması imkansız annemin uydurması işte kabullenemedi benim gelmemi herneyse kıskanması doğal yani kendi oğlu değilim yaa ondandır" dedi yaa bide sırıtması yokmu pis züppe (tamam vurmayın şişhh) ama beni ne üzdü biliyor musun yoongi? Babam önceden evlendiği karısından çocuğu olmadığını söylemişti anneme ama o yemekte sağolsun taehyung sayesinde gerçeği öğrendim ama annem hala bilmiyodu ki bende söyleyemedim babam belki söyler diye ama oda söylemedi zaten. Taehyungu, yetimhaneyi filan hep babam ayarlamış numaradan.. Ahh yoongi  beni bunlardan daha çok üzen şeyde annemin ölümüne babamın sorumlu olduğunu senden  öğrenmek oldu, cidden ama o sıçtığımın taehyungu annemin cenazesine bile gelmedi be gelmedi gitti halada dönmedi. Öldümü, kaldımı bilmiyorum.. Gelip beni babamın bana yaptıklarından, yalnızlığımdan korumasını okadar isterdimki yanımda olup bana bağırmasını falan ama o naptı gitti bıraktı gitti bir dahada gelmedi gelmez olasıca!!
* Peki nereye gitti biliyormusun?
-Ahh Londraya okumaya gitmişti babam onun orda daha iyi bir eğitim göreceğini söylerdi hep ama onu o günden beridir görmedim nasıl şişman mı? zayıf mı?, yaşıyor mu ölümü bilmiyorum babama sorduğum zamanda iyi o ben konuştum onla diyip geçiştirirdi beni..

Yoongi jungkookun gözlerine bakar..
Daha sonrasında işte babamın taehyunga birşey yapabileceğini düşündüm ama öz oğlu sonuçta yapmaz diyip sustum.. İşte daha sonra babam mal satımlarında eve geldiği zaman hep beni döverdi, hatta bak şuramda sigara söndürmüşlüğü bile vardır gel bak göstereceğim. (Elini tişörtüne getirip omzunu gösterir) işte bunlar olurken bile kimse yanımda yoktu yoongi anlıyormusun yoktu bunca yıl aynı evin içinde annemin katiliyle yaşamışım ben yaa annemin... (Ağlar)

(yoongi gider sarılır ve başını öper)

* Ağlama güzelim sana yardım edeceğim annenin öcünü alacağım merak etme seni bırakmayacağım..
* Ve ayrıca taehyungu ben sevgilin sandım öyle rüyanda sayıklayınca bebeğim falan herneyse. Tamam gel yatmaya gidelim hadi. (elini uzatır)
-Saçmalama o sevgilim değil ve benim sevgilim yok artık şu saçma soruyu sorup durma...
Ama şuan sevgilim olmasını çok isterdim biliyormusunuz efendim?
*Nedenmiş o bakalım ufaklık?
-Hani beni hep yatağıma taşımasını falan isterdim ama benim bir yatağım bile yok değilmi (hafif güler) ağğ durun benim bi evim bile yoktu..
Herneyse ben gidip ev bakayım yarın işe gelince şey ederiz iyi geceler efendim..
*Bu saatte biyere gidemezsin gel buraya güzelim.
-Banağ güselim demeyin artıhhk hığğkk (güler)
-Ahh yoongi şuan şu aramızdaki o luzumsuz şeyinizi cıgarmayı ohadar iştiyorum kiğğ (yoonginin kucağına oturur)
*Na-apıyorsun kalk jungkook iyi değilsin sen!!
-Hangimiz iyiyiski yoongiğğ beğğyy
*yapma şunu artık  bak tamam ikimizde iyi değiliz gitde yat benimde biraz ımm işlerim var hadi.!!
-O işinizi ben yapağımm merağğkk etmeğinn (eli yoonginin fermuarına gider)
*Ahh jungkook yarın bu yaptıklarından çok utanacaksın hatta hatırlamayacaksın büyük ihtimal ama ığğhhmm bebeğim artık çok  geç dur desende durmam (jungkooku bacaklarından iyice tutup yatak odasına çıkarır)
* Sesin soluğun gittti jungkook noldu?
Yavaşça yatağa yatırır ve uyuduğunu görür
* beni böyle bırakıp nasıl uyumayı becerirsin ki bebeğim haa ( gülüyor) ama yarın o yüzündeki utanmayı göreceğim zaman eğlenen ben olacağım bak gör! Ama şimdi halletmem gereken ufak bir yoongi var sen uyu bakalım ufaklık.. (dudaklarından öpüp banyoya gider veğğ jungkookun şeksi vücüdüylen zevkle inler jsjzxnsj)

__-________-__
Sizleri seviyorum diğer bölüm smut olabilir hazır olun derim. Oy ve yorum şeysi şey ederseniz sevinirim iyi günlerde kalın hoşçakalın smsmsmsm♥️🍷
Şey birde jungkook annesini gördü, annesi yoongiyle jungkook daha çocukken bile tanışıklığı vardı zaten o mal almaya da jungkook çocukken gittiler. Ama taehyungu tanıştırma faslıda hye sunun yoongiyle malı almaya gitmeden önce, diğer dostlarıyla tanıştırmıştı yani ozamanlar ikiside çocuktu. Babası annesini öldürürmeden önce taehyungu Londraya yolluyor daha sonra annesini min yoongi  öldürmüş gibi  anlatıyor ama daha sonra jungkook yoongiden annesini öldüren kişinin babası olduğunu onun evine yollandığı zaman anlıyor.. Haa birde yoongi taehyungu hiç görmedi ama jungkooku doğduğu andan beridir biliyor.. Yani hye sun ve soon jinn evliyken hye sun yoongiyle mal almaya gidiyor ve soon jide min yoongi öldürmüş gibi yapıp onu öldürmeye çalışıyor ve devamda edecek djdjdjxkx neyse karıştı ama siz anlarsınız sizz ağğğ yiyeceğimm sizi yağğ jsjssjjs♥️♥️

Continue Reading

You'll Also Like

13.8K 947 29
"Sen... Sen çok küçüksün." "Sen... Sen görürsün. Görürsün, güzelce büyüyeceğim."
61.3K 3.1K 24
"Çocuklar ikinizi de üzmek istemem ama ev sahibi sadece evli çift arıyor üzgünüm."
231K 11.4K 68
Oynanılan her oyun er ya da geç bitmeye mahkumdur..
39.6K 4.1K 26
Bu kurgu Beyaz Skandalım kitabı ile bağlantılıdır. Ve spoi vardır. Spoi yemek istemiyorsanız ilk önce Beyaz Skandalım kurgusunu okumanız gerekmektedi...