Ιδιαίτερα

By user70127191

56.9K 1.9K 341

Αυτή μια μαθήτρια που προσπαθεί να γίνει καλύτερη στα μαθηματικά. Η Ανθή είναι 17 χρονών και είναι δευτέρα Λυ... More

Χαρακτήρες
Γνωριμία
Τραπέζι
"Μελλον Σου"
"Τι τρεχει εδώ?"
"Νοσοκομείο"
"Αγνωστος"
"Πρωτο Μάθημα"
"Νιωθω"
"Μην Μου Μιλας"
"Φυγε"
"Μείνε"
"Ζήλεια"
"Ζήλεια Παρτ2"
"Βροχή"
"Μαμα?"
"Φαρσα"
"Ραντεβού"
"Ραντεβού Παρτ 2"
"Πρώτη Φόρα"
"Πρώτη Φόρα 2"
"Καλημέρα"
"Μαθε μου"
" Άκουσα"
"Δικια Μου"
"Ε...οχι..."
"Δεν θελω να σε ξαναδώ"
"Ξέρω"
"Ταινιουλα"
"Εμ..κατάλαβες"
"Καλε αυτος είναι ο..."
"Χρήστος"
"Τωρα?"
"Δεν τον θελω εκατό"
"......"
"Σήκω να με πάρεις αγκαλιά"
"Έισαι..?"
"Νεφελη"
Τελευταίο Κεφάλαιο

"Ποτέ"

934 37 13
By user70127191

Μεριά Ανθης:

Δεν με άφησε να του εξηγήσω τι έγινε. Δεν τον αδικώ γιατί και γω το ίδιο θα έκανα άλλα δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτόν. Τον αγαπάω και ξέρω ότι με αγαπάει και αυτός για αυτό και έφυγε.

Από την στιγμή που έφυγε κλαίω και βρίζω τον Πέτρο. Τα κορίτσια προσπαθούν να με ηρεμήσουν άλλα πραγματικά το μόνο που σκέφτομαι είναι ο Παντελής και ότι τον πλήγωσε παρολου που δεν το ήθελα.

Έτσι αποφάσισα να πάω να τον δω. ΝΑ του εξηγήσω τι πραγματικά έγινε με τον Πέτρο. Πότε δεν θα τον απατουσα ειδικά με αυτόν.

Ντύθηκα και βάφτηκα λίγο γιατί τα μάτια μου είχαν γίνει κόκκινα και ήταν φουσκωμένα.

Φόρεσα ότι πιο απλό βρήκα:


Στον δρόμο για το σπίτι του σκεφτόμουν τι να να του πω και πως να τους εξηγήσω πως δεν το ήθελα.

Έφτασα και με ένα πόνο στην καρδιά χτύπησα την πόρτα. Άνοιξε ένα αγόρι που δεν το είχα ξανά δει.

Χρήστος- Να φανταστώ είσαι η Ανθή ( είπα με απορία)

Ανθη-Εμμ ναι αυτή είμαι( είπε και του έδωσε το χέρι)

Χρήστος-Εγω είμαι ο κολλητός του Παντελή( είπε ευγενικα)

Χαιρετηθηκαν και μιλησαν για λίγη ώρα. Ούτε άκουγα ούτε ήθελα να ακούσω τι σκατα λέγανε.

Χρήστος-Μεσα είναι ο Παντελής άμα θέλεις να του μιλήσεις( είπε και μου έδειξε τον δρόμο μέχρι το σαλόνι που ήταν)

Μόλις τον είδα, έμεινα. Στο χέρι του κρατούσε ποτό και έπινε συνέχεια. Τα μάτια του κόκκινα και φαινοταν κόκκινες γραμμές μέσα στο μάτι του λες και κάποιος του έβγαλε τα μάτια.

Παντελής-Τι θες εδώ? Γκόμενο δεν έχεις?( είπε και με έβγαλε από τις σκέψεις μου)

Εγω-Παντελη θέλω να σου μιλήσω.(είπα κοφτα)

Παντελής- Ο αριθμός που καλείτε είναι κλειστός στις κοπέλες που δεν σεβονται( είπε και συνέχισε να πίνει)

Εγω-Μπορεις απλά να με ακούσεις?( είπα και τον κοίταξα στα μάτια)

Παντελής-Ποτε ξανά!Μόνο στο μάθημα.( είπε και γύρισε από την άλλη)

Πραγματικά με πλήγωσε αυτό άλλα δεν τον αφήσω. Τον αγαπάω και το προσπαθήσω να κάνω να με ακούσει.

Εγώ- Κοίτα Παντελή...( ξεκίνησα να λέω άλλα δεν πρόλαβα γιατί με διέκοψε)

Σηκώθηκε με το ζόρι επειδή είναι μεθυσμένος. Με κοίταξε μέσα στα μάτια.

Παντελής- ΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΡΕ ΑΝΘΗ? ΠΩΣ ΜΕ ΑΠΑΤΗΣΕΣ? ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΝΙΩΣΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΌΛΕΠΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ?ΟΤΙ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΣ? ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΗΡΘΕΣ ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΛΕΣΕΣ?( είπε και άρχισα να κλαιω)

Δεν ένιωσα τίποτα? Μόνο αυτόν σκέφτομαι και αγάπη πραγματικά. Ήταν η πρώτη μου φορά. Τα πάντα μου. Δεν θα άφηνα τον οποιοδήποτε να είναι η πρώτη μου φορά. Αλλά αφού έτσι το βλέπει καλώς.

Περπάτησα μέχρι την εξώπορτα άλλα ένιωσα ένα χέρι να με τραβάει γύρισα και ήταν ο Παντελής.

Παντελής-ΣΕ ΑΓΆΠΗΣΑ ΓΑΜΩΤΟ....(φώναξε και μου άφησε το χέρι)

Βγήκα από το σπίτι και άρχισα να τρέχω και να τρέχω. Δεν ήξερα που πάω,ποια ειμαι και τι θέλω.

Μετά από πολύ ώρα πήγα και κάθισα σε ένα παγκάκι να ξεκουραστώ. Πήρα τηλέφωνο τον Γιάννη να έρθει να με πάρει γιατί δεν με κρατάνε τα πόδια άλλα πάνω από όλα η καρδιά μου.

Εγω- Γιάννη( είπα κλαίγοντας)

Εγω-Ελα να με πάρεις είμαι στο πάρκο που παίζαμε μικροί( είπα και το έκλεισα)

Μέσα σε δέκα λεπτά είχε έρθει. Με αγκάλιασε και εγώ άρχισα να του λέω τι έγινε.

Γιαννης- Θα γυρίσει πίσω σε σένα( είπε και μου χαμογέλασε)

Μετά από μια εβδομάδα

Με τον Παντελή μιλάμε μόνο στο μαθημα και κάθε φορά που πάω να του μιλήσω για εμάς αλλάζει το θέμα.

Είναι μεσημέρι και κάθομαι στο καναπέ και βλέπω τηλεόραση. Τίποτα ιδιαίτερο απλά να σκοτώσω την ώρα μου.

Ο Πέτρος έχει φύγει. Ήρθαν οι δικοί του και τον πήραν. Έκανα χαμό ο Γιάννης με την μαμά του και έτσι τον πήραν.

Το απόγευμα θα έρθει ο Παντελής για να κάνουμε μάθημα. Δεν μπορώ να τον δω πλέον ως καθηγητή μου άλλα πρέπει.

Ήθελα να κάνω μια πράξη αγάπης μήπως με συγχωρέσει άλλα δεν νομίζω. Κάθε φορά που έρχεται στο σπίτι μας έχει εκείνο το ψυχρό βλέμμα και με κοιτάει με μίσος.

Έχει περάσει αρκετή ώρα. Έχει πάει 5:00 και σε μια ώρα θα έρθει ο Παντελής.

Σηκώθηκα έπλυνα το πρόσωπο μου και βάφτηκα ελαφρά. Βασικά μόνο μάσκαρα και ένα κραγιόν σε ανοιχτή απόχρωση.

Διάλεξα να φορέσω ότι πιο απλό έχω. Ένα μαύρο τζιν με μια μαύρη μπλούζα.

Συχνά φορά πιο επίσημα ρούχα άλλα δεν νιώθω καλά οπότε αυτό είναι τέλειο.

Η ώρα είναι 5:35 και έτσι αποφάσισα να πάω μια βόλτα μέχρι τις 5:50 να πάρω καθαρό αέρα.

Περπατούσα και σκέφτομουν. Ξαφνικά ακούω κάποιον να φωνάζει γύρισα να δω και ήταν ένα αυτοκίνητο που οδηγούσε προς το μέρος μου.

Δεν πρόλαβα να κάνω κίνηση γιατί είχα παγώσει και ο οδηγός δεν πρόλαβε να πατήσει φρένο και με "πάτησε".

Άγνωστος-.....

Ελπίζω να σας άρεσε....Αφήστε σχόλια και ☆☆☆.

Τι λέτε να κάνει ο Παντελής μόλις το μάθει???

Continue Reading

You'll Also Like

784K 33.8K 55
Απόσπασμα: Σου έλειψα;» Ειπε διακόπτοντας την ησυχία «Τι;» Ρώτησα μπερδεμένη «Με άκουσες γατακι» ειπε παιχνιδιάρικα «Εγω σου έλειψα;» Αντιστρεψα τ...
858K 30.5K 45
- Λοιπόν;! ρώτησα με σταυρωμένα χέρια. - Είσαι σίγουρη ρε Αννούλα; ήρθε και στάθηκε απέναντί μου. - Πόσες φορές ακόμη πρέπει να στο πω για να σ...
607K 30K 55
"Πες μου σε παρακαλώ ότι το θες αυτό όσο το θέλω κι εγώ" είπε με κομμένη την ανάσα. Ένιωθα κατακόκκινη, η ντροπή μου ήταν εμφανής άλλη μία φορά. Τε...
1.3M 90K 33
Η Ζωή, μια νέα κοπέλα, σπουδάζει εδώ και λίγο καιρό σε μια μεγάλη πόλη. Η ζωή της είναι ήρεμη μέχρι τη στιγμή που γνωρίζει τον Μάρκο. Όμορφος, άκρως...