AMINTIRI DIN INIMĂ

By yoo96_yoo

5.3K 262 14

Sentimente, iubire, prietenie si ură aduc înapoi amintiri din inima. Durerea îmbinată cu dragostea sunt incom... More

~Amintiri din inima~
Intoarcere-Razbunare
Corect sau gresit ?
Nevoia de el
Iubirea...greu de inteles!!!
Nimeni si nimic
Persoana Potrivita
Nonculori
Prietenia cel mai mare dusman~ Minciuni si teatru intr-o singura persoana
Un nou inceput
Nu pot
Trecut- Prezent ( I )
Ingerii se indragostesc mereu de demoni
Trecut-Prezent ( II )
Nesuferit
Placere/ A Placea
Un razboi rece
Ma doare
Detinuta
Din nou
Schimbare
Fii tu!
Cu el in gand!
Lacrimi
Lecție de viață
A trăi în ziua de azi
Dezlănțuire
Un sentiment minunat
De tine

Ochii care nu se vad se uita

104 9 0
By yoo96_yoo


     "Ochii care nu se vad se uita"

Asta mi-a spus o prietena cand relatia noastra s-a rupt. Am stat multe zile gandindu-ma daca a fost vina mea. Nici acum nu imi pot da seama. Dar ce stiu sigur este ca ma cunosc indeajuns de mult pe mine insumi si stiu ca acest proverb nu mi se potriveste.

  Prietena mea se referea la anii ce urmau sa ne desparta, nu de tot dar aveau sa faca acest lucru. Acum suntem la licee diferite si crede ca nu o sa ne mai vedem. Exista weekend-ul. Si nu as uita de cine imi este drag mie. Prietenia pentru mine este foarte importanta si as face orice pentru a nu imi neglija prietenii. Dar altii nu ar face asta. 

" Ochii care nu se vad se uita" - Bine, inteleg. Nu ne vom mai vedea asa des dar prietenia adevarata trece prin foc si apa, iar daca chiar este o prietena adevarata va ramane langa tine. Insa ea a plecat avand incredere in proverbul acela si nu in cea mai buna prietena a sa.

   " Si cineva mi-a zis: O legatura rupta o data, nu se naste si a doua oara."

    " O prietenie care a luat sfarsit, nu a existat niciodata."

Continue Reading

You'll Also Like

32.2K 3.7K 63
Kim Taehyung un bărbat în vârstă de 30 de ani, blând, prietenos, inteligent și direct este profesor începător de engleză. Deși are o personalitate di...
3.4M 129K 43
Are un nume de inger dar e un mic diavol. Cand se intalnesc amandoi , totul e exploziv. Nici unul nu vrea sa cedeze si dragostea lor se transforma in...
1.9M 105K 70
„ ― Care e faza cu tatuajele? îl întreb stânjenită și curioasă în același timp. ― Nu știu, care e faza cu Atlanta? îmi râde malițios în față, iar eu...
3.5K 344 28
L-am cunoscut pe diavol. Un bărbat elegant, șarmant și cu sânge rece, care-și petrece eternitatea inspirând frică în stânga și-n dreapta, întruchipân...