Keith's Story (NL)

By IntoxThexUnknown

33 0 0

Nederlandse versie, Yandere Lance x Keith Lees maar gwn. Je ziet vanzelf. More

Hoofdstuk 1.
Hoofdstuk 2.
Hoofdstuk 3.

Hoofdstuk. 4

3 0 0
By IntoxThexUnknown

 Ik zag Shiro in een hoekje van z'n huis helemaal onder het bloed. ''K-Keith.. Het spijt me..'' Waarvoor zei hij sorry? Ik snapte er niks meer van.. Wat heeft dit allemaal te betekenen? Zoveel vragen gingen door mijn hoofd. Ik werd er duizelig van. ''Keith? Hallo?'' Dat was de stem van Lance.. Was ik in de klas in slaap gevallen? Ik keek hem aan en reageerde met ''Wat is er Lance?'' Lance zag er bezorgd uit.. ''Je sprak in je slaap, alles oke?'' Ik keek hem verbaasd aan ''Wat? Ik sliep?'' Lance keek mij aan alsof ik gek was, volgens mij dacht hij echt dat ik gek was ''Meen je dit Keith?'' Ik keek naar de tijd, verdomme, Lance had gelijk ik heb geslapen. Was alles dan een droom...? Als dit allemaal een droom was, Zou Shiro dan oké zijn? ''Keith, Ik hou van je'' Wacht wat? Hoorde ik dat goed? Lance houd van mij..? Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.. ''Het is oké Keith, Shiro zal niet in onze weg staan om samen te zijn'' Hij lachte, Hij lachte vreemd, kwaadaardig vreemd. Ik wist niet of ik Lance nog wel kon vertrouwen. Ik was nogal in de war. Dit was toch de laatste les, ik besloot om toch Shiro maar te gaan zoeken aangezien hij nergens te bekennen was. Toen ik bij Shiro's huis kwam stond z'n deur op 'n kier. ''Shiro? Ik ben het Keith..'' zei ik, er kwam geen reactie dus zei ik het nog 'n keer, weer geen reactie.. Ik ging het huis binnen en ging hem zoeken. Toen ik hem vond was het precies zoals in mijn droom.. Hij zat in een hoekje onder 't bloed.. ''Shiro, wat is er gebeurd?'' vroeg ik. Hij reageerde precies zoals in mijn droom met ''K-Keith.. Het spijt me..'' Ik snapte er nu helemaal niks meer van. Hoe kon ik hierover gedroomd hebben? Ik had zoveel vragen die ik niet kon beantwoorden. Shiro herhaalde wat hij zei, ik raakte geïrriteerd en zei boos ''Shiro what the f*ck wat spijt je?'' Shiro keek me verward aan.

Continue Reading

You'll Also Like

101K 10.1K 76
တစ်ပိုင်းချင်း စာပြန်စစ်ပြီး ပုံတွေ ပြန်ထည့်၊ ရှင်းပြထားတဲ့ မှတ်စုလေးတွေ ပြန်ထည့်ပြီး တင်ပေးပါမယ်ရှင်။ စိတ်ဝင်စားတဲ့စာဖတ်သူတွေအနေနဲ့ မပျက်ခင် ဖတ်ကြပါ...
219K 14.6K 136
Disclaimer: I do not own this story, this is just and heavily edited MTL. Full title: Stockpiling Supplies and Raising a Child in the Post-Apocalypti...
335K 13.3K 58
Hi, my loves! Welcome to my third book of imagines for Rosé! I know I quit the second book a little early but I just wanted to get a fresh start so...