Challenge Accepted!! (2017)

By khwarnyobaekkieaeri

215K 24.2K 1.1K

အၿပိဳင္​အဆိုင္​မ်ား​ေသာ​ေကာင္​​ေလး ၂​ေယာက္​ .. အခ်စ္​ကိုၿပိဳင္​ပြဲတစ္​ခုလိုသ​ေဘာထားကာ ၿပိဳင္​ဆိုင္​လာ​ေသာအခါ... More

Challenge Accepted!! - 1
Challenge Accepted!! - 2
Challenge Accepted!! - 3
Challenge Accepted!! - 4
Challenge Accepted!! - 5
Challenge Accepted!! - 6
Challenge Accepted!! - 7
Challenge Accepted!! - 8
Challenge Accepted!! - 9
Challenge Accepted!! - 10
Challenge Accepted!! - 11
Challenge Accepted!! - 12
Challenge Accepted!! - 13
Challenge Accepted!! - 14
Challenge Accepted!! - 15
Challenge Accepted!! - 16
Challenge Accepted!! - 17
Challenge Accepted!! - 18
Challenge Accepted!! - 19
Challenge Accepted!! - 20
Challenge Accepted!! - 21
Challenge Accepted!! - 23
Challenge Accepted!! - 24
Challenge Accepted!! - 25
Challenge Accepted!! - 26
Challenge Accepted!! - 27
Challenge Accepted!! - 28
Challenge Accepted!! - 29
Challenge Accepted!! - 30
Challenge Accepted!! - 31
Challenge Accepted!! - 32
Challenge Accepted!! - 33
Challenge Accepted!! - 34 [Final]

Challenge Accepted!! - 22

6K 806 30
By khwarnyobaekkieaeri


BaekHyun အိမ္​သို႔ျပန္​​ေရာက္​​ေသာ္​ သူ႔ပစၥည္​း​ေသတၱာအထုပ္​အပိုးမ်ားအား သယ္​သူသယ္​ ခ်သူခ်ႏွင္​့ အ​ေဒၚႀကီးက​ေနရာစီမံ​ေပး​ေနသည္​.. ထို႔​ေၾကာင္​့မို႔ BaekHyun လည္​းဘာမွဝင္​မ​ေျပာ​ေတာ့ပဲ ​ေအးရာ​ေအး​ေၾကာင္​းျခံထဲမွဒန္​း​ေလး​ေပၚတြင္​ သြားထိုင္​​ေနလိုက္​သည္​..

သူ႔အ​ေမကိုစိတ္​တိုတာ​ေရာ Park ChanYeol အား​ေဒါသထြက္​တာရယ္​​ေၾကာင္​့ BaekHyun မ်က္​ႏွာမွာဆူပုတ္​​ေနမွာအမွန္​ပင္​.. မမွီ႔တမွီ​ေျခ​ေထာက္​တို႔နဲ႔ အ႐ွိန္​ယူကာဒန္​းကိုလႊဲရင္​း အ​ေတြးတို႔ကလည္​း ​ေရာက္​တတ္​ရာရာ..

ခဏအၾကာမွာအိမ္​ထဲမွအလုပ္​သမားမ်ားျပန္​ထြက္​လာၾကသည္​.. ​ေနရာခ်ၿပီးသြားၿပီထင္​ပါရဲ႕.. အဲ့ဒါဆိုသူလည္​းအခန္​းထဲဝင္​နားလို႔ရၿပီ​ေလ..အလုပ္​သမား​ေတြအ​ေနာက္​က​ေနလိုက္​ပါလာသည္​့ အ​ေဒၚႀကီးကသူ႔အားျမင္​​ေတာ့..

" BaekHyunee ျပန္​​ေရာက္​​ေနၿပီလား.. အိမ္​ထဲကိုမဝင္​ပဲနဲ႔ အျပင္​မွာ​ေနပူကပူနဲ႔ "

ထမင္​းစားၿပီးမွျပန္​လာမည္​ဟု ​ေႂကြး​ေၾကာ္​သြားခဲ့တာမို႔ သူခ်က္​ခ်င္​းျပန္​လာမည္​ဟု အ​​ေဒၚႀကီးထင္​ထားပံုမရ..

" အိမ္​ထဲမွာအလုပ္​႐ႈပ္​​ေနၾကတာမလား.. အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့မဝင္​​ေသးတာ .. arjima ပစၥည္​း​ေတြ​ေနရာခ်ၿပီးသြားၿပီမလား "

BaekHyun ႐ို​ေသစြာပဲျပံဳးရင္​း​ေမးလိုက္​သည္​.. အိမ္​ထဲကိုလွမ္​းဝင္​သြား​ေတာ့ အ​ေဒၚႀကီးကအ​ေနာက္​မွလိုက္​လာသည္​..

" nae.. BaekHyunee အခန္​းထဲမွာသင္​့တင္​့သလို​ေနရာ​ေတာ့စီစဥ္​​ေပးလိုက္​ပါတယ္​.. အက်ႌ​ေတြလည္​းဘီ႐ိုထဲအကုန္​ထည္​့​ေပးထားတယ္​.. စာအုပ္​​ေတြလည္​း​ေသခ်ာစီၿပီး စားပြဲခံုရဲ႕စာအုပ္​စင္​မွာထည္​့ထားတယ္​ ၿပီးမွကိုယ္​့အစီအစဥ္​အတိုင္​းျပန္​လုပ္​ပါ.. အ႐ုပ္​​ေတြတခ်ိဳ႕ကိုဘီ႐ိုထဲထည္​့လိုက္​တယ္​ တခ်ိဳ႕ကို​ေတာ့​ေနရာမဆံ့​ေတာ့လို႔ ကုတင္​​ေပၚပဲတင္​ထားလိုက္​တယ္​ .. လိုအပ္​တာကိုၾကည္​့ၿပီး ခိုင္​းစရာ႐ွိရင္​​ေျပာ​ေနာ္​ "

Arjima တကယ္​​ေတာ္​တယ္​ဟု သူ႔စိတ္​ထဲမွခ်ီးက်ဴးလိုက္​မိသည္​..

" ရတယ္​ က်န္​တာကြၽန္​​ေတာ္​ကိုယ္​့ဟာကိုယ္​လုပ္​လိုက္​မယ္​.. arjima ​ေက်းဇူးပါ.. "

BaekHyun အခန္​းထဲတြင္​​ေနရာခ်ထားသည္​မ်ားကိုလိုက္​ၾကည္​့ရင္​း ​ေက်းဇူးတင္​စကားဆိုလိုက္​သည္​..

" မဟုတ္​တာ ဒါ​ေတြက arjima လုပ္​ရမယ္​့တာဝန္​​ေတြပါ.. အဲ့ဒါဆို သားထမင္​းစားမယ္​ဆိုဆင္​းလာခဲ့​ေနာ္​ .. arjima လုပ္​စရာ႐ွိတာ​ေလး​ေတြဆက္​လုပ္​လိုက္​ဦးမယ္​ "

အဝတ္​ဘီ႐ိုကိုဖြင္​့ၾကည္​့​ေနစဥ္​ ျပန္​ထြက္​သြား​ေတာ့မယ္​့ အ​ေဒၚႀကီးအား BaekHyun လွမ္​း​ေမးလိုက္​သည္​..

" arjima! "

" nae? "

" ဟို.. Park ChanYeol ျပန္​မ​ေရာက္​​ေသးဘူးလား? "

​ေန႔လည္​​ေတာင္​​ေရာက္​​ေနၿပီ​ေလ .. ​ေက်ာင္​းလည္​းမသြားဘူးဆို​ေတာ့ ဘယ္​မ်ားသြားၿပီးအ​ေလလိုက္​​ေနသလဲဟု BaekHyun စိတ္​ထဲ​ေတြး​ေနမိသည္​..

" မ​ေရာက္​​ေသးဘူး သားရဲ႕ "

အ​ေဒၚႀကီးကလည္​းလိုတာထက္​ပိုမ​ေျပာသလို ​ေမးလည္​းမ​ေမးတာမို႔ သူလည္​းဆက္​မ​ေမး​ေတာ့​ေပ..

" ဟုတ္​ပါၿပီ.. အဲ့ဒါဆို arjima လုပ္​စရာ႐ွိတာလုပ္​​ေတာ့​ေလ .. ကြၽန္​​ေတာ္​ၿပီးမွဆင္​းလာခဲ့မယ္​​ေနာ္​ "

" ​ေကာင္​းပါၿပီ "

အခန္​းတံခါး​ေလးအားပိတ္​​ေပးသြားခဲ့တာမို႔ BaekHyun ကိုယ္​တိုင္​သြားပိတ္​စရာမလို​ေတာ့​ေပ..

ဘီ႐ိုထဲမွာအဝတ္​​ေတြကအစီအရီသပ္​သပ္​ရပ္​ရပ္​ပင္​.. အ႐ုပ္​ထည္​့ထားသည္​့ဘီ႐ိုဆိုသည္​မွာလည္​း omma ကသူ႔အ​ေၾကာင္​းသိလို႔ႀကိဳတင္​စီစဥ္​ထားပံုပင္​.. သို႔​ေသာ္​ဝယ္​​ေပးထားသည္​့ဘီ႐ိုႏွင္​့မဆံ့တာက​ေတာ့ မတတ္​ႏိုင္​ဘူး​ေပါ့​ေလ..

စာအုပ္​​ေတြကို​ေတာ့မၾကည္​့ခ်င္​​ေသး ​ေနာက္​​ေန႔မွပဲၾကည္​့မည္​.. အခု​ေတာ့ကုတင္​​ေပၚလွဲလိုက္​ဦးမည္​.. ခုနက omma နဲ႔ရန္​ျဖစ္​ခဲ့တာ​ေတြက သူ႔​ေခါင္​းထဲ​ေရာက္​လာျပန္​သည္​..

Park ChanYeol ျပန္​တိုင္​​ေျပာသည္​ဟုထင္​ထားခဲ့ျခင္​းမွာ သူ႔အမွား​ေပ.. ဒီတစ္​ခါက်ဒင္​းကဘာ​ေၾကာင္​့ၿငိမ္​​ေနရသနည္​းဟု ျပန္​ၿပီးႀကိမ္​ဆဲပစ္​ရမလို..

BaekHyun လက္​တို႔ကိုအိပ္​ယာထက္​ဆန္​႔ကာျဖန္​႔ခ်လိုက္​ရာ အ႐ုပ္​​ေလးတစ္​ခုကိုဖိမိသြားသည္​.. သူထိုအ႐ုပ္​​ေလးအားယူၾကည္​့လိုက္​ရာ Park ChanYeol အ႐ုပ္​စက္​မွ​ေကာက္​ယူ​ေပးခဲ့သည္​့ ​ေခြး႐ုပ္​​ေလး..

သူတို႔မဂၤလာမ​ေဆာင္​ခင္​က ​ေျပာင္​းလဲ​ေနသည္​့အခ်ိဳးနဲ႔ Park ChanYeol အားသတိရသြားကာ BaekHyun တကယ္​ကိုသံသယဝင္​ခ်င္​လာသည္​.. ​ေနာက္​ၿပီးမဂၤလာ​ေဆာင္​​ေန႔မွာ KyungSoo ​ေျပာအံ့ဆဲဆဲစကားလံုး​ေတြ...

သူဘယ္​လိုမွအ​ေျဖမထြက္​​ေပ.. လက္​ကထို​ေခြး႐ုပ္​​ေလးအားယူၿပီး ၾကည္​့လိုက္​မိသည္​.. အာရံုက​ေတာ့​ေခြး႐ုပ္​​ေလး၏ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းပံုတြင္​မ႐ွိပဲ ထို​ေန႔က Park ChanYeol ၏အမူအရာ​ေတြတြင္​သာ႐ွိ​ေနသည္​..

KyungSoo တို႔ကို​ေမးလိုက္​ရင္​​ေကာင္​းမလား..သို႔မဟုတ္​ Park ChanYeol နဲ႔ပဲထိပ္​တိုက္​​ေျဖ႐ွင္​းရမလား..

" ဟူး.. ပ်င္​းစရာႀကီးကြာ.. ဘာလုပ္​ရင္​​ေကာင္​းမလဲ.."

BaekHyun ကုတင္​​ေပၚမွပ်င္​းရိစြာထထိုင္​လိုက္​ၿပီး ညည္​းညဴလိုက္သည္​.. ထိုစဥ္​မ်က္​လံုးတို႔ကအခန္​း​ေထာင္​့​ေလးမွာကပ္​ခ်ထားသည္​့ စကၠဴပံုးႀကီးအားျမင္​သြားသည္​..

ဘာ​ေတြမ်ားပါလိမ္​့?~~

အပ်င္​း​ေျပစပ္​စုလို႔ရႏိုင္​​ေကာင္​းပါရဲ႕ဟူ​ေသာအ​ေတြးျဖင္​့ ထိုစကၠဴပံုးထံ​ေလွ်ာက္​သြားလိုက္​သည္​.. အနား​ေရာက္​​ေတာ့ထိုင္​ခ်လိုက္​ကာ အဖံုးကိုဆြဲဖြင္​့လိုက္​ရာ..

အ႐ုပ္​​ေတြပါပဲ.. ဒီအ႐ုပ္​​ေတြက​ေတာ့ အဝတ္​စႏူးႏူးညံ့ညံ့​ေလး​ေတြနဲ႔လုပ္​ထားတာမဟုတ္​သည္​့ စကၠဴအ႐ုပ္​ သစ္​သားအ႐ုပ္​​ေလးမ်ား.. တနည္​းအားျဖင္​့ဆို​ေသာ္​.. Park ChanYeol အားငယ္​ငယ္​ကသူပူဆာၿပီးလုပ္​ခိုင္​းခဲ့သည္​့အ႐ုပ္​​ေလးမ်ား..

ထိုအ႐ုပ္​​ေလးမ်ားထဲမွ သူ႔စိတ္​ထဲတြင္​မွတ္​မိစြဲထင္​​ေနသည္​့ အ႐ုပ္​ဆက္​သည္​့ကတၳဴ​ေလးမ်ားနဲ႔ဆက္​ထားသည္​့ ​ေလယာဥ္​ပ်ံအ႐ုပ္​​ေလးအား​ေကာက္​ယူလိုက္​သည္​.. ဒီကတၳဴ​ေလယာဥ္​ပ်ံပန္​း​ေရာင္​​ေလးအား သူအႏွစ္​သက္​ဆံုးပင္​အႀကိဳက္​ဆံုးပင္​ ဒါ​ေလးဟာသူနဲ႔ Park ChanYeol တို႔လမ္​းခြဲသည္​့​ေန႔မ​ေရာက္​ခင္​အခ်ိန္​က သူပူဆာခဲ့သည္​့အ႐ုပ္​​ေလး..

Flashback..<<

" Yeollie! Yeollie! "

​ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​စ​ေန​ေန႔​ေလး.. ည​ေနခင္​းအခ်ိန္​မွာအိမ္​ထဲသို႔ဖိနပ္​သံ တဘတ္​ဘတ္​နဲ႔​ေျပးကာဝင္​လာသည္​့ BaekBaek ​ေလး..

" သား BaekBaek ​ေျဖး​ေျဖးလာ ​ေခ်ာ္​လဲမယ္​ "

Park Omma သည္​ က​ေလး​ေလး​ေခ်ာ္​လဲမွာစိုး​ေန​ေသာ္​လည္​း BaekBaek ​ေလးက​ေတာ့အာရံုရပံုမ​ေပၚ.. သူ​ေတြ႔ခ်င္​​ေနသည္​့ Yeollie ​ေလးကို​ေတြ႔ရ​ေရးသာႀကီးစိုး​ေနသည္​..

ဖိနပ္​​ေလးခြၽတ္​ၿပီး သူသိ​ေနသည္​့ Yeollie ​ေလးအခန္​းဆီကိုသာတန္​းဝင္​သြားသည္​..

Yeollie ​ေလးကကုတင္​​ေပၚတြင္​႐ုပ္​ျပစာအုပ္​ဖတ္​​ေနရင္​း အခန္​းထဲဝင္​လာသည္​့ BaekBaek အားျမင္​​ေတာ့ျပံဳးျပကာလွမ္​း​ေခၚသည္​..

" လာ​ေလ BaekBaek.. "

သို႔​ေသာ္​ BaekBaek ​ေလးမ်က္​ႏွာမွာဆူပုတ္​ၿပီး ႏႈတ္​ခမ္​းပိစိ​ေလးမွာလည္​း ​ေကာက္​ခ်ိတ္​​ေထာ္​လန္​​ေနသည္​..

Yeollie ရဲ႕ကုတင္​​ေပၚကို​ေဆာင္​့​ေအာင္​့ကာတက္​လာၿပီး ဟင္​့ခနဲ​ေတာင္​အသံျပဳလိုက္​​ေသးသည္​..

" BaekBaek ဘာျဖစ္​လာတာလဲ? ရန္​ျဖစ္​လာတာလား?"

Yeollie စိုးရိမ္​ကာ​ေမးလိုက္​​ေတာ့ ဆူ​ေထာ္​​ေနသည္​့ႏႈတ္​ခမ္​းကိုမဲ့ၿပီး မျမင္​ႏိုင္​သည္​့သူအားမ်က္​​ေစာင္​းလွမ္​းထိုးသလိုျပဳသည္​..

" ဟုတ္​တယ္​! "

" ဘယ္​သူနဲ႔လဲ? ဘယ္​သူကဘာ​ေျပာလိုက္​လို႔လဲ?"

BaekBaek ​ေလးစကားမ်ားလာသည္​ဆိုသည္​့အသံဟာ ၾကား​ေနက်​ေပမယ္​့ Yeollie ​ေလး BaekBaek အလိုက်​ေမးျမန္​းလိုက္​သည္​.. BaekBaek သူ႔ဆီ​ေရာက္​လာရျခင္​းမွာလည္​း ထိုအ​ေၾကာင္​း​ေတြသူ႔အားျပန္​တိုင္​ခ်င္​လို႔ဆိုတာ Yeollie ​ေလးသိ​ေနသည္​​ေလ..

" ဟိုဘက္​လမ္​းကအာျပဲ​ေကာင္​​ေပါ့.. သူ႔​ေလယာဥ္​ပ်ံကိုလာႂကြားတာ​ေလ.. ၿပီး​ေတာ့​ေျပာတယ္​ .. BaekBaek မင္​းမွာငါ့လို​ေလယာဥ္​ပ်ံမ႐ွိဘူးမလားတဲ့.. BaekBaek ကလည္​း႐ွိတယ္​လို႔​ေျပာလိုက္​တာ​ေပါ့ "

" အင္​း "

" အာ့ကို အဲ့အာျပဲကမယံုဘူးတဲ့ ​ေလွ်ာက္​​ေျပာ​ေနတာတဲ့.. သူ႔လိုလွတဲ့​ေလယာဥ္​ပ်ံမ႐ွိပဲနဲ႔​ေလွ်ာက္​​ေျပာ​ေနတယ္​တဲ့.. BaekBaek မွာသူ႔လို​ေလယာဥ္​ပ်ံ​ေတာ့မ႐ွိဘူး​ေပါ့လို႔ .. ဒါမဲ့မခံခ်င္​လို႔​ေျပာခဲ့တယ္​ .."

" အင္​း "

" မင္​းဟာကအစုတ္​ႀကီး ငါ့ကို Yeollie ကမင္​းထက္​လွတဲ့​ေလယာဥ္​ပ်ံအ႐ုပ္​လုပ္​​ေပးမွာလို႔ ျပန္​​ေျပာခဲ့တယ္​ "

" ဟင္​?"

အာမခံခ်က္​​ေပးခဲ့သည္​့ BaekBaek ​ေလး​ေၾကာင္​့ ႐ုတ္​တရက္​ Yeollie ​ေလးဘာ​ေျပာလို႔​ေျပာရမွန္​းမသိျဖစ္​သြားသည္​.. မလုပ္​​ေပးပါဘူး​ေျပာျပန္​ရင္​လည္​း သူ႔ကိုပါစိတ္​​ေကာက္​ၿပီးစကားမ​ေျပာဘူးျဖစ္​​ေတာ့မည္​..

" ဟုတ္​တယ္​ .. Yeollie လုပ္​​ေပး​ေနာ္​.. သူ႔​ေလယာဥ္​ပ်ံထက္​လွတဲ့ ​ေလယာဥ္​ပ်ံ​ေလးလုပ္​​ေပး​ေနာ္​.. ၿပီးရင္​အဲ့အာျပဲ​ေ႐ွ႕မွာသြားထုတ္​​ေဆာ့ျပမယ္​ .. အာျပဲ​ေကာင္​ ၾကည္​့​ေန ..ဟြန္​႔ "

( အာျပဲ​ေကာင္​ပဲ​ေျပာတာပါ နာမည္​ဘယ္​သူဆိုတာမပါပါဘူး​ေနာ္​ .. ကိုယ္​့ထင္​​ေၾကးနဲ႔ကိုယ္​သတ္​မွတ္​လို႔ရပါတယ္​.. ​စာဖတ္​သူ​ေတြကအရမ္​း​ေတြးတတ္​လို႔ပါ 😊😊 )

စိတ္​​ေကာက္​ခံရမွာမလိုလားသည္​့ Yeollie ​ေလး ..BaekBaek စိတ္​ခ်မ္​းသာ​ေစရန္​ ​ေခါင္​းသာညိတ္​ျပလိုက္​ရ​ေတာ့သည္​..

ဒီလိုနဲ႔​ေနာက္​​ေန႔ ​ေန႔လယ္​ထမင္​းစားၿပီးခ်ိန္​​ေလာက္​တြင္​ BaekBaek ​ေလး​ေရာက္​လာျပန္​သည္​..

" Yeollie ​ေရ.. BaekBaek လာတယ္​ "

အခန္​းထဲကိုဝင္​လာသည္​့ BaekBaek ​ေလးအံဩသြား​ေအာင္​ Yeollie ​ေလးဟာ ကုတင္​​ေပၚမွာသူဆက္​​ေပးထားသည္​့ပန္​း​ေရာင္​​ေလယာဥ္​ပ်ံ​ေလးကိုတင္​ထားၿပီး သူက​ေတာ့တံခါး​ေဘးနား​ေလးမွာသြားရပ္​​ေနသည္​..

BaekBaek ​ေလးတံခါးဖြင္​့လိုက္​ရင္ ​ေလယာဥ္​ပ်ံ​ေလးကိုျမင္​ၿပီး ​ေပ​်ာ္​သြားလိမ္​့မယ္​ဆိုတာ သူသိ​ေနသည္​..

အခန္​းတံခါးပြင္​့လာၿပီး BaekBaek အသံ​ေလးၾကားလိုက္​ရသည္​..

" Yeollie? ဟင္​? "

အခန္​းထဲကို​ေဝ့ၾကည္​့​ေတာ့ Yeollie အရိပ္​အ​ေယာင္​မ​ေတြ႔ရပဲ Yeollie ကုတင္​​ေပၚကပန္​း​ေရာင္​​ေလယာဥ္​ပ်ံ​ေလးကိုပဲ​ေတြ႔လိုက္​ရသည္​..

" wow...လွလိုက္​တာ.."

ကုတင္​ဆီအ​ေျပး​ေလးသြားသည္​့ BaekBaek အား တံခါး​ေနာက္​ကြယ္​​ေလးမွၾကည္​့ရင္​း Yeollie ​ေလးသ​ေဘာက်ကာရယ္​​ေနခဲ့သည္​..

BaekBaek ​ေလးကိုဘယ္​လို​ေလယာဥ္​ပ်ံလုပ္​​ေပးရမလဲဆိုတာ သူညတြင္​းခ်င္​းစဥ္​းစားလိုက္​ရသည္​.. ​ေနာက္​​ေတာ့သူ႔ကို omma ဝယ္​​ေပးထားသည္​့ အ႐ုပ္​ဆက္​ကတၳဴခ်ပ္​​ေလး​ေတြကိုသတိရသြားသည္​..

ထိုအထဲမွာပါသည္​့​ေလယာဥ္​ပ်ံဆက္​သည္​့ကတၳဴ​ေလးကိုသူယူလိုက္​သည္​.. ပန္​း​​ေရာင္​​ေလးဆို​ေတာ့ BaekBaek ႀကိဳက္​ပါ့မလားလို႔​ေတြးလိုက္​မိ​ေသး​ေသာ္​လည္​း ​ေနာက္​ဆံုးမွာသူဒါ​ေလးကိုပဲျဖဳတ္​ကာဆက္​လိုက္​​ေတာ့သည္​..

အခု​ေတာ့ BaekBaek သ​ေဘာက်​ေနတာကိုသူ​ေတြ႔လိုက္​ရၿပီမို႔ သူလည္​း​ေက်နပ္​ရသည္​..

" Yeollie? ဘယ္​မွာလဲ? "

အ႐ုပ္​​ေလးကိုလွည္​့ပတ္​ၾကည္​့ရင္​း ​ေပ်ာ္​ျမဴးစြာ Yeollie နာမည္​ကို​ေခၚ​ေနသည္​့ BaekBaek ​ေလးအား အ​ေနာက္​​ေနတိတ္​တိတ္​​ေလးသြားကာ အနား​ေရာက္​​ေတာ့​ေျခာက္​လွန္​႔လိုက္​သည္​..

" ဟိတ္​!!"

"OMMA!! အာ... Yeollie ဘာလုပ္​တာလဲ.. လန္​႔သြားတာပဲ "

ငယ္​သံပါ​ေအာင္​အ​ေမကိုတ​ေအာ္​ရင္​း ​ေျခာက္​လွန္​႔သူကိုသိသြား​ေတာ့ ရင္​ဘတ္​​ေလးဖိကာအလန္​႔​ေျပသြား​ေအာင္​ ေျဖလိုက္​​ေသးသည္​.. သို႔​ေသာ္​ခ်က္​ခ်င္​းအလန္​႔​ေျပသြားကာ ​ေလယာဥ္​ပ်ံ​ေလးအားျပရင္​း

" ဒါ​ေလးက BaekBaek အတြက္​လား ဟုတ္​လား? "

" အင္​း .. ႀကိဳက္​ရဲ႕လား? အ​ေရာင္​ကအဲ့ဒီအ​ေရာင္​​ေလးပဲ႐ွိတာ "

Yeollie ​ေျပာတာကိုမ်က္​ႏွာမၾကည္​့ပဲ အ႐ုပ္​က​ေလးကိုသာစြဲစဲြလမ္​းလမ္​းၾကည္​့​ေနရင္​း ျပန္​​ေျဖသည္​..

" အင္​း ႀကိဳက္​တယ္​ .. ပန္​း​ေရာင္​​ေလးလည္​း BaekBaek ႀကိဳက္​ပါတယ္​ .. Yeollie အရမ္​း​ေတာ္​တယ္​ .. ည​ေနက်ရင္​ဟိုအာျပဲ​ေ႐ွ႕မွာထုတ္​​ေဆာ့မယ္​.. Yeollie လုပ္​​ေပးထားတာဆိုၿပီးႂကြားပစ္​မယ္​ ..ဟီးဟီး "

Yeollie ​ေလးက​ေတာ့ ​ေပ်ာ္​​ေနသည္​့ BaekBaek ​ေလးကိုၾကည္​့ကာအ​ေပ်ာ္​​ေတြကူးစက္​ရပါသည္​..

ထိုည​ေနက တကယ္​လည္​း BaekBaek ​ေလးက ​ေလယာဥ္​ပ်ံ​ေလးကိုသူ၏သူငယ္​ခ်င္​း​ေဆာ့​ေဖာ္​မ်ားၾကား ဝင္​့ႂကြားစြာထုတ္​ျပရင္​း လက္​ကမခ်တမ္​းအားက်​ေအာင္​​ေဆာ့ျပခဲ့လိုက္​ပါသည္​..

Flashends..>>

BaekHyun ထိုအခ်ိန္​ကအ​ေၾကာင္​းကို​ေတြးရင္​း ပါးျပင္​မွာ​ေအးစက္​မႈကိုခံစားလိုက္​ရသည္​.. ဘယ္​အခ်ိန္​ကက်​ေနမွန္​းမသည္​့မ်က္​ရည္​မ်ားက ​ေအးစက္​စက္​​ေတာင္​ျဖစ္​​ေနၿပီ​ေပါ့..

ထို​ေလယာဥ္​ပ်ံ​ေလးလက္​ခံရ႐ွိၿပီးသိပ္​မၾကာဘူး သူတို႔စကားမ်ားရန္​ျဖစ္​ကာ လမ္​းခြဲျခင္​းအျဖစ္​ကို​ေရာက္​ခဲ့ရ​ေတာ့သည္​..

သူ႔အ​ေပၚထိုမွ်​ေလာက္​လိုက္​​ေလ်ာအလိုလိုက္​အႀကိဳက္​​ေဆာင္​​ေပးခဲ့သည္​့ Park ChanYeol က သူ႔​ေနာက္​ကြယ္​မွာသူ႔မ​ေကာင္​း​ေၾကာင္​း​ေတြ​ေျပာသည္​ဆိုတာ သူဘယ္​လိုမွလက္​မခံႏိုင္​ခဲ့​ေသာ္​လည္​း သူ႔မ်က္​ႏွာ​ေ႐ွ႕မွာပဲ သူ႔အားလက္​ညႇိဳးထိုးကာ​ေျပာဆိုလိုက္​မွ BaekHyun ထိုအျဖစ္​ကိုနာက်င္​စြာလက္​ခံခဲ့ရသည္​..

နာက်ည္​းမိ​ေပမယ္​့ ChanYeol နဲ႔ပတ္​သတ္​သည္​့အမွတ္​တရပစၥည္​းမ်ားကို ဘာ​ေၾကာင္​့သိမ္​းထားခဲ့မိမွန္​းသူမသိခဲ့.. လက္​ထဲကအ႐ုပ္​​ေလးကိုပံုးထဲျပန္​ထည္​့ကာအဖံုးကိုျပန္​ပိတ္​လိုက္​သည္​.. ပါး​ေပၚမွ​ေျခာက္​လုဆဲဆဲမ်က္​ရည္​မ်ားကိုလည္​း အက်ႌနဲ႔ပြတ္​သုတ္​ပစ္​လိုက္​သည္​..

ထမင္​းစားခ်ိန္​​ေရာက္​​ေန​ေပမယ္​့ သူမနက္​စာကို​ေနာက္​က်မွစားခဲ့ျခင္​း​ေၾကာင္​့ ​ဗိုက္​ကအသံမ​ေပး​ေသး.. ဒါ​ေၾကာင္​့ဧည္​့ခန္​းထဲမွာ႐ုပ္​႐ွင္​သြားၾကည္​့ဖို႔အခန္​းထဲမွထြက္​လာခဲ့​ေတာ့သည္​..

​ေအာက္​ထပ္​​ေရာက္​​ေသာ္​ အ​ေဒၚႀကီးကသူ႔အား​ေမးသည္​..

" BaekHyunee ထမင္​းစား​ေတာ့မလား?"

" ကြၽန္​​ေတာ္​​ဗိုက္​မဆာ​ေသးဘူး .. ခဏ​ေနမွပဲစားလိုက္​မယ္​​ေနာ္​ "

" nae.. စားမယ္​့အခ်ိန္​​ေခၚလိုက္​​ေနာ္​ .. "

" nae.."

ဧည္​့ခန္​းသို႔​ေရာက္​​ေသာ္​.. သူ​ေလွ်ာက္​လာရာဘက္​ကို​ေက်ာ​ေပးကာထိုင္​​ေနသည္​့လူတစ္​​ေယာက္​.. အ​ေနာက္​က​ေနၾကည္​့ရင္​​ေတာင္​ သိသိသာသာ​ေဘးသို႔ကားထြက္​​ေနသည္​့နားရြက္​မ်ား​ေၾကာင္​့ ထိုလူဟာ Park ChanYeol မွန္​းသူသိလိုက္​သည္​..

~~ huh ထမင္​းစားခ်ိန္​​ေတာ့မွန္​​ေအာင္​ျပန္​လာသားပဲ ~~

စိတ္​ထဲမွႀကိဳက္​သလိုမွတ္​ခ်က္​​ေပးလိုက္​ၿပီး Park ChanYeol အားျဖတ္​​ေလွ်ာက္​လာကာ တီဗီအနားတြင္​ထိုင္​လိုက္​သည္​.. ထို႔​ေနာက္​ရီမုဒ္​ျဖင္​့တစ္​လိုင္​းၿပီးတစ္​လိုင္​း​ေျပာင္​းၾကည္​့​ေတာ့သည္​..

လိုင္​း​ေပါင္​းမ်ားစြာ​ေျပာင္​းၿပီး​ေသာ္​လည္​း သူ႔စိတ္​ႀကိဳက္​တစ္​ခုမွမ႐ွိ.. ဒါ​ေၾကာင္​့တီဗီပိ္​တ္​လိုက္​ကာ ဂိမ္​းပဲ​ေဆာ့ရန္​စိတ္​​ေျပာင္​းလိုက္​​ေတာ့သည္​.. အခန္​းျပန္​​ေျပးဝင္​ကာ laptop ကိုယူလာသည္​.. စားပြဲ​ေပၚတြင္​ခ်သည္​.. လက္​​ေဆာင္​ရထားသည္​့ headphone ​ေလးနဲ႔ဂိမ္​း​ေဆာ့ရတာသူအရမ္​းသ​ေဘာက်သည္​..

သူတီ​ဗီလိုင္​း​ေတြ​ေျပာင္​း​ေနခ်ိန္​တစ္​​ေလွ်ာက္​လံုး Park ChanYeol သူ႔အနားတြင္​ထိုင္​​ေနသည္​.. ဖုန္​းသံုး​ေနျခင္​းပါ.. သူ႔ကိုစကားလည္​းမ​ေျပာသလိုအဖတ္​လည္​းမလုပ္​.. မ​ေန႔ညကထိုးလိုက္​တာအျပင္​ ဒီ​ေန႔မနက္​ကပါ​ေျပာဆိုလိုက္​လို႔ သူ႔အားစိတ္​ဆိုး​ေနျခင္​းလား..

BaekHyun ဂိမ္​းထံမွာလည္​းအာရံုကမရ.. ​ဗိုက္​မဆာ​ေသးပါဘူး​ေျပာ​ေသာ္​လည္​း ပါးစပ္​ထဲတစ္​ခုခုစားခ်င္​​ေနသလိုလိုမို႔ မီးဖို​ေခ်ာင္​ဆီသြားကာစားစရာ႐ွာရျပန္​သည္​..

အ​ေဒၚႀကီးဆီမွအာလူး​ေခ်ာင္​း​ေၾကာ္​တစ္​ထုပ္​ယူခဲ့လိုက္​ၿပီး ​ေနရာမွာျပန္​ထိုင္​ကာဂိမ္​းကိုဆက္​​ေဆာ့သည္​.. Park ChanYeol ဆီမွ ဘာလႈပ္​႐ွားမႈမွမၾကားရမျမင္​ရ​ေသး..

ဒီ​ေန႔မွဂိမ္​း​ေဆာ့တာကလည္​းပြဲဆက္​​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားမ်ား႐ွံဳး​ေနသည္​.. စိတ္တိုသြားသည္​့အခ်ိန္​ဆို​ေအာ္​မိတာ​ေတာင္​႐ွိသည္​.. လက္​ထဲမွအာလူး​ေခ်ာင္​း​ေၾကာ္​အိတ္​ထဲ အဆက္​မျပတ္​လက္​ႏိႈက္​ရင္​း ပါးစပ္​ထဲထည္​့ရတာလည္​းမအား​ေပ.. ကိုယ္​့အလွည္​့​ေရာက္​​ေတာ့မယ္​ဆို လက္​ကိုအျမန္​အက်ႌနဲ႔သုတ္​ရတာလည္​းအ​ေမာ..

​ေနာက္​ဆံုးသည္​းမခံႏိုင္​​ေတာ့.. မ​ေဆာ့ဘူးဟုဆံုးျဖတ္​လိုက္​ကာ laptop ကိုပိတ္​လိုက္​သည္​.. လက္​ထဲမွအထုပ္​လည္​းကုန္​ခါနီးၿပီ.. လက္​က်န္​အစအန​ေလးမ်ားကိုလက္​ထဲ​ေမွာက္​ထည္​့ၿပီး လွ်ာ​ေလးနဲ႔လ်က္​မယ္​အလုပ္​ တခ်ိန္​လံုးၿငိမ္​​ေနသည္​့ Park ChanYeol ထံ႐ုတ္​တရက္​ၾကည္​့လိုက္​မိရာ .. လက္​ထဲမွအစအန​ေလမ်ား​ေအာက္​သို႔လန္​႔ကာခုန္​ဆင္​းသြားသည္​..

" omma!! မင္​း..မင္​းဘာၾကည္​့​ေနတာလဲ?"

မလႈပ္​မယွက္​သူ႔အားစိုက္​ၾကည္​့​ေနတာ ​ေၾကာက္​စရာ​ေတာင္​​ေကာင္​းသည္​.. ျပဳတ္​က်သြားသည္​့မုန္​႔အစအန​ေလး​ေတြကို ႏွ​ေျမာတသစြာျဖင္​့လိုက္​​ေကာက္​ ပါးစပ္​ထဲ​ေကာက္​ထည္​့ပစ္​လိုက္​ခ်ိန္​ထိ Park ChanYeol ကသူ႔စကားကိုျပန္​မ​ေျဖ..

သူလည္​းအ​ေရးလုပ္​ၿပီး​ေမးမ​ေန​ေတာ့ပဲ ပြသြားတာ​ေတြျပန္​​ေကာက္​လိုက္​ဖို႔သာအာရံုစိုက္​လိုက္​​ေတာ့သည္​..

ထိုစဥ္​မွာပဲ Park ChanYeol မတ္​တပ္​ထရပ္​သည္​.. ထြက္​မသြားခင္​သူ႔အား​ေျပာသြားသည္​့စကား​ေၾကာင္​့ သူအ​ေယာင္​​​ေယာင္​အမွားမွားနဲ႔ ပါး​ေတြ​ေပၚမွာလိုက္​စမ္​းရသည္​..

" စားတာလည္​း​ေပပြ​ေနတာပဲ.. ဝက္​လိုစားတာ.. " တဲ့​ေလ..

ထို႔​ေနာက္​လွည္​့ထြက္​သြားသည္​.. Park ChanYeol ​ေျပာသလိုတကယ္​မ်ား​ေပပြ​ေနသလားဟု လိုက္​စမ္​းရာ အလိမ္​ခံလိုက္​ရမွန္​းသိသြားၿပီး ​ေဒါသျဖစ္​ရ​ေသးသည္​..

" Yah! Park ChanYeol! "

အခန္​းထဲ​ေရာက္​သြားသည္​့ ChanYeol မွာ​ေတာ့ ​ေအာက္​ထပ္​မွ BaekHyun ​ေအာ္​သံကိုၾကား​ေသာ္​လည္​း သီခ်င္​းဆိုျပသံကဲ့သို႔ၾကား​ေယာင္​ၿပီး တစ္​​ေယာက္​ထဲျပံဳး​ေနလိုက္​​ေသးသည္​..

ကုတင္​​ေပၚမွာလွဲလိုက္​ရင္​း ဖုန္​း​ေလးကိုျပန္​ဖြင္​့ၾကည္​့မိသည္​..

BaekHyun စား​ေနတာကိုပဲ သူတိတ္​တဆိတ္​ၾကည္​့​ေနခဲ့မိတာ.. BaekHyun က​ေတာ့ဂိမ္​းကိုအာရံု​ေရာက္​​ေနသူမို႔မသိခဲ့​ေပ..

ၾကည္​့​ေနရင္​းအူယားလာတာမို႔ အခုလို႐ိုက္​ယူထားလိုက္​ရျခင္​းပါ.. BaekHyun သိလွ်င္​​ေတာ့သူ႔အားစိတ္​ဆိုး​ေပလိမ္​့မည္​..

သို႔​ေသာ္​မတတ္​ႏိုင္​.. အာလူ​ေခ်ာင္​းတစ္​ခုပါးစပ္​ထဲထည္​့ၿပီးဝါးလိုက္​ခ်ိန္​တိုင္​း ဆူထြက္​လာသည္​့​ေအာက္​ႏႈတ္​ခမ္​းလံုးလံုး​ေလးအား သူသိပ္​ကိုအသည္​းယားမိတာအမွန္​ပင္​..

" ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းလိုက္​တာ "

ခ်စ္​စႏိုးမွတ္​ခ်က္​​ေလး​ေပးအၿပီးမွာ ဖုန္​းကိုပိတ္​လိုက္​​ေတာ့သည္​..

=========

Soon ^^
ကိုယ္​လည္​းအဲ့ပိစိစားပံု​ေသာက္​ပံုကိုတကယ္​အူယား​ေနတာနဲ႔ ​ေရးလိုက္​တယ္​ 😊😊

~~~~~~~~~~~~

Unicode

BaekHyun အိမ်သို့ပြန်ရောက်သော် သူ့ပစ္စည်းသေတ္တာအထုပ်အပိုးများအား သယ်သူသယ် ချသူချနှင့် အဒေါ်ကြီးကနေရာစီမံပေးနေသည်.. ထို့ကြောင့်မို့ BaekHyun လည်းဘာမှဝင်မပြောတော့ပဲ အေးရာအေးကြောင်းခြံထဲမှဒန်းလေးပေါ်တွင် သွားထိုင်နေလိုက်သည်..

သူ့အမေကိုစိတ်တိုတာရော Park ChanYeol အားဒေါသထွက်တာရယ်ကြောင့် BaekHyun မျက်နှာမှာဆူပုတ်နေမှာအမှန်ပင်.. မမှီ့တမှီခြေထောက်တို့နဲ့ အရှိန်ယူကာဒန်းကိုလွှဲရင်း အတွေးတို့ကလည်း ရောက်တတ်ရာရာ..

ခဏအကြာမှာအိမ်ထဲမှအလုပ်သမားများပြန်ထွက်လာကြသည်.. နေရာချပြီးသွားပြီထင်ပါရဲ့.. အဲ့ဒါဆိုသူလည်းအခန်းထဲဝင်နားလို့ရပြီလေ..အလုပ်သမားတွေအနောက်ကနေလိုက်ပါလာသည့် အဒေါ်ကြီးကသူ့အားမြင်တော့..

" BaekHyunee ပြန်ရောက်နေပြီလား.. အိမ်ထဲကိုမဝင်ပဲနဲ့ အပြင်မှာနေပူကပူနဲ့ "

ထမင်းစားပြီးမှပြန်လာမည်ဟု ကြွေးကြော်သွားခဲ့တာမို့ သူချက်ချင်းပြန်လာမည်ဟု အဒေါ်ကြီးထင်ထားပုံမရ..

" အိမ်ထဲမှာအလုပ်ရှုပ်နေကြတာမလား.. အဲ့ဒါကြောင့်မဝင်သေးတာ .. arjima ပစ္စည်းတွေနေရာချပြီးသွားပြီမလား "

BaekHyun ရိုသေစွာပဲပြုံးရင်းမေးလိုက်သည်.. အိမ်ထဲကိုလှမ်းဝင်သွားတော့ အဒေါ်ကြီးကအနောက်မှလိုက်လာသည်..

" nae.. BaekHyunee အခန်းထဲမှာသင့်တင့်သလိုနေရာတော့စီစဉ်ပေးလိုက်ပါတယ်.. အင်္ကျီတွေလည်းဘီရိုထဲအကုန်ထည့်ပေးထားတယ်.. စာအုပ်တွေလည်းသေချာစီပြီး စားပွဲခုံရဲ့စာအုပ်စင်မှာထည့်ထားတယ် ပြီးမှကိုယ့်အစီအစဉ်အတိုင်းပြန်လုပ်ပါ.. အရုပ်တွေတချို့ကိုဘီရိုထဲထည့်လိုက်တယ် တချို့ကိုတော့နေရာမဆံ့တော့လို့ ကုတင်ပေါ်ပဲတင်ထားလိုက်တယ် .. လိုအပ်တာကိုကြည့်ပြီး ခိုင်းစရာရှိရင်ပြောနော် "

Arjima တကယ်တော်တယ်ဟု သူ့စိတ်ထဲမှချီးကျူးလိုက်မိသည်..

" ရတယ် ကျန်တာကျွန်တော်ကိုယ့်ဟာကိုယ်လုပ်လိုက်မယ်.. arjima ကျေးဇူးပါ.. "

BaekHyun အခန်းထဲတွင်နေရာချထားသည်များကိုလိုက်ကြည့်ရင်း ကျေးဇူးတင်စကားဆိုလိုက်သည်..

" မဟုတ်တာ ဒါတွေက arjima လုပ်ရမယ့်တာဝန်တွေပါ.. အဲ့ဒါဆို သားထမင်းစားမယ်ဆိုဆင်းလာခဲ့နော် .. arjima လုပ်စရာရှိတာလေးတွေဆက်လုပ်လိုက်ဦးမယ် "

အဝတ်ဘီရိုကိုဖွင့်ကြည့်နေစဉ် ပြန်ထွက်သွားတော့မယ့် အဒေါ်ကြီးအား BaekHyun လှမ်းမေးလိုက်သည်..

" arjima! "

" nae? "

" ဟို.. Park ChanYeol ပြန်မရောက်သေးဘူးလား? "

နေ့လည်တောင်ရောက်နေပြီလေ .. ကျောင်းလည်းမသွားဘူးဆိုတော့ ဘယ်များသွားပြီးအလေလိုက်နေသလဲဟု BaekHyun စိတ်ထဲတွေးနေမိသည်..

" မရောက်သေးဘူး သားရဲ့ "

အဒေါ်ကြီးကလည်းလိုတာထက်ပိုမပြောသလို မေးလည်းမမေးတာမို့ သူလည်းဆက်မမေးတော့ပေ..

" ဟုတ်ပါပြီ.. အဲ့ဒါဆို arjima လုပ်စရာရှိတာလုပ်တော့လေ .. ကျွန်တော်ပြီးမှဆင်းလာခဲ့မယ်နော် "

" ကောင်းပါပြီ "

အခန်းတံခါးလေးအားပိတ်ပေးသွားခဲ့တာမို့ BaekHyun ကိုယ်တိုင်သွားပိတ်စရာမလိုတော့ပေ..

ဘီရိုထဲမှာအဝတ်တွေကအစီအရီသပ်သပ်ရပ်ရပ်ပင်.. အရုပ်ထည့်ထားသည့်ဘီရိုဆိုသည်မှာလည်း omma ကသူ့အကြောင်းသိလို့ကြိုတင်စီစဉ်ထားပုံပင်.. သို့သော်ဝယ်ပေးထားသည့်ဘီရိုနှင့်မဆံ့တာကတော့ မတတ်နိုင်ဘူးပေါ့လေ..

စာအုပ်တွေကိုတော့မကြည့်ချင်သေး နောက်နေ့မှပဲကြည့်မည်.. အခုတော့ကုတင်ပေါ်လှဲလိုက်ဦးမည်.. ခုနက omma နဲ့ရန်ဖြစ်ခဲ့တာတွေက သူ့ခေါင်းထဲရောက်လာပြန်သည်..

Park ChanYeol ပြန်တိုင်ပြောသည်ဟုထင်ထားခဲ့ခြင်းမှာ သူ့အမှားပေ.. ဒီတစ်ခါကျဒင်းကဘာကြောင့်ငြိမ်နေရသနည်းဟု ပြန်ပြီးကြိမ်ဆဲပစ်ရမလို..

BaekHyun လက်တို့ကိုအိပ်ယာထက်ဆန့်ကာဖြန့်ချလိုက်ရာ အရုပ်လေးတစ်ခုကိုဖိမိသွားသည်.. သူထိုအရုပ်လေးအားယူကြည့်လိုက်ရာ Park ChanYeol အရုပ်စက်မှကောက်ယူပေးခဲ့သည့် ခွေးရုပ်လေး..

သူတို့မင်္ဂလာမဆောင်ခင်က ပြောင်းလဲနေသည့်အချိုးနဲ့ Park ChanYeol အားသတိရသွားကာ BaekHyun တကယ်ကိုသံသယဝင်ချင်လာသည်.. နောက်ပြီးမင်္ဂလာဆောင်နေ့မှာ KyungSoo ပြောအံ့ဆဲဆဲစကားလုံးတွေ...

သူဘယ်လိုမှအဖြေမထွက်ပေ.. လက်ကထိုခွေးရုပ်လေးအားယူပြီး ကြည့်လိုက်မိသည်.. အာရုံကတော့ခွေးရုပ်လေး၏ချစ်ဖို့ကောင်းပုံတွင်မရှိပဲ ထိုနေ့က Park ChanYeol ၏အမူအရာတွေတွင်သာရှိနေသည်..

KyungSoo တို့ကိုမေးလိုက်ရင်ကောင်းမလား..သို့မဟုတ် Park ChanYeol နဲ့ပဲထိပ်တိုက်ဖြေရှင်းရမလား..

" ဟူး.. ပျင်းစရာကြီးကွာ.. ဘာလုပ်ရင်ကောင်းမလဲ.."

BaekHyun ကုတင်ပေါ်မှပျင်းရိစွာထထိုင်လိုက်ပြီး ညည်းညူလိုက်သည်.. ထိုစဉ်မျက်လုံးတို့ကအခန်းထောင့်လေးမှာကပ်ချထားသည့် စက္ကူပုံးကြီးအားမြင်သွားသည်..

ဘာတွေများပါလိမ့်?~~

အပျင်းပြေစပ်စုလို့ရနိုင်ကောင်းပါရဲ့ဟူသောအတွေးဖြင့် ထိုစက္ကူပုံးထံလျှောက်သွားလိုက်သည်.. အနားရောက်တော့ထိုင်ချလိုက်ကာ အဖုံးကိုဆွဲဖွင့်လိုက်ရာ..

အရုပ်တွေပါပဲ.. ဒီအရုပ်တွေကတော့ အဝတ်စနူးနူးညံ့ညံ့လေးတွေနဲ့လုပ်ထားတာမဟုတ်သည့် စက္ကူအရုပ် သစ်သားအရုပ်လေးများ.. တနည်းအားဖြင့်ဆိုသော်.. Park ChanYeol အားငယ်ငယ်ကသူပူဆာပြီးလုပ်ခိုင်းခဲ့သည့်အရုပ်လေးများ..

ထိုအရုပ်လေးများထဲမှ သူ့စိတ်ထဲတွင်မှတ်မိစွဲထင်နေသည့် အရုပ်ဆက်သည့်ကတ္ထူလေးများနဲ့ဆက်ထားသည့် လေယာဉ်ပျံအရုပ်လေးအားကောက်ယူလိုက်သည်.. ဒီကတ္ထူလေယာဉ်ပျံပန်းရောင်လေးအား သူအနှစ်သက်ဆုံးပင်အကြိုက်ဆုံးပင် ဒါလေးဟာသူနဲ့ Park ChanYeol တို့လမ်းခွဲသည့်နေ့မရောက်ခင်အချိန်က သူပူဆာခဲ့သည့်အရုပ်လေး..

Flashback..<<

" Yeollie! Yeollie! "

ကျောင်းပိတ်ရက်စနေနေ့လေး.. ညနေခင်းအချိန်မှာအိမ်ထဲသို့ဖိနပ်သံ တဘတ်ဘတ်နဲ့ပြေးကာဝင်လာသည့် BaekBaek လေး..

" သား BaekBaek ဖြေးဖြေးလာ ချော်လဲမယ် "

Park Omma သည် ကလေးလေးချော်လဲမှာစိုးနေသော်လည်း BaekBaek လေးကတော့အာရုံရပုံမပေါ်.. သူတွေ့ချင်နေသည့် Yeollie လေးကိုတွေ့ရရေးသာကြီးစိုးနေသည်..

ဖိနပ်လေးချွတ်ပြီး သူသိနေသည့် Yeollie လေးအခန်းဆီကိုသာတန်းဝင်သွားသည်..

Yeollie လေးကကုတင်ပေါ်တွင်ရုပ်ပြစာအုပ်ဖတ်နေရင်း အခန်းထဲဝင်လာသည့် BaekBaek အားမြင်တော့ပြုံးပြကာလှမ်းခေါ်သည်..

" လာလေ BaekBaek.. "

သို့သော် BaekBaek လေးမျက်နှာမှာဆူပုတ်ပြီး နှုတ်ခမ်းပိစိလေးမှာလည်း ကောက်ချိတ်ထော်လန်နေသည်..

Yeollie ရဲ့ကုတင်ပေါ်ကိုဆောင့်အောင့်ကာတက်လာပြီး ဟင့်ခနဲတောင်အသံပြုလိုက်သေးသည်..

" BaekBaek ဘာဖြစ်လာတာလဲ? ရန်ဖြစ်လာတာလား?"

Yeollie စိုးရိမ်ကာမေးလိုက်တော့ ဆူထော်နေသည့်နှုတ်ခမ်းကိုမဲ့ပြီး မမြင်နိုင်သည့်သူအားမျက်စောင်းလှမ်းထိုးသလိုပြုသည်..

" ဟုတ်တယ်! "

" ဘယ်သူနဲ့လဲ? ဘယ်သူကဘာပြောလိုက်လို့လဲ?"

BaekBaek လေးစကားများလာသည်ဆိုသည့်အသံဟာ ကြားနေကျပေမယ့် Yeollie လေး BaekBaek အလိုကျမေးမြန်းလိုက်သည်.. BaekBaek သူ့ဆီရောက်လာရခြင်းမှာလည်း ထိုအကြောင်းတွေသူ့အားပြန်တိုင်ချင်လို့ဆိုတာ Yeollie လေးသိနေသည်လေ..

" ဟိုဘက်လမ်းကအာပြဲကောင်ပေါ့.. သူ့လေယာဉ်ပျံကိုလာကြွားတာလေ.. ပြီးတော့ပြောတယ် .. BaekBaek မင်းမှာငါ့လိုလေယာဉ်ပျံမရှိဘူးမလားတဲ့.. BaekBaek ကလည်းရှိတယ်လို့ပြောလိုက်တာပေါ့ "

" အင်း "

" အာ့ကို အဲ့အာပြဲကမယုံဘူးတဲ့ လျှောက်ပြောနေတာတဲ့.. သူ့လိုလှတဲ့လေယာဉ်ပျံမရှိပဲနဲ့လျှောက်ပြောနေတယ်တဲ့.. BaekBaek မှာသူ့လိုလေယာဉ်ပျံတော့မရှိဘူးပေါ့လို့ .. ဒါမဲ့မခံချင်လို့ပြောခဲ့တယ် .."

" အင်း "

" မင်းဟာကအစုတ်ကြီး ငါ့ကို Yeollie ကမင်းထက်လှတဲ့လေယာဉ်ပျံအရုပ်လုပ်ပေးမှာလို့ ပြန်ပြောခဲ့တယ် "

" ဟင်?"

အာမခံချက်ပေးခဲ့သည့် BaekBaek လေးကြောင့် ရုတ်တရက် Yeollie လေးဘာပြောလို့ပြောရမှန်းမသိဖြစ်သွားသည်.. မလုပ်ပေးပါဘူးပြောပြန်ရင်လည်း သူ့ကိုပါစိတ်ကောက်ပြီးစကားမပြောဘူးဖြစ်တော့မည်..

" ဟုတ်တယ် .. Yeollie လုပ်ပေးနော်.. သူ့လေယာဉ်ပျံထက်လှတဲ့ လေယာဉ်ပျံလေးလုပ်ပေးနော်.. ပြီးရင်အဲ့အာပြဲရှေ့မှာသွားထုတ်ဆော့ပြမယ် .. အာပြဲကောင် ကြည့်နေ ..ဟွန့် "

( အာပြဲကောင်ပဲပြောတာပါ နာမည်ဘယ်သူဆိုတာမပါပါဘူးနော် .. ကိုယ့်ထင်ကြေးနဲ့ကိုယ်သတ်မှတ်လို့ရပါတယ်.. စာဖတ်သူတွေကအရမ်းတွေးတတ်လို့ပါ 😊😊 )

စိတ်ကောက်ခံရမှာမလိုလားသည့် Yeollie လေး ..BaekBaek စိတ်ချမ်းသာစေရန် ခေါင်းသာညိတ်ပြလိုက်ရတော့သည်..

ဒီလိုနဲ့နောက်နေ့ နေ့လယ်ထမင်းစားပြီးချိန်လောက်တွင် BaekBaek လေးရောက်လာပြန်သည်..

" Yeollie ရေ.. BaekBaek လာတယ် "

အခန်းထဲကိုဝင်လာသည့် BaekBaek လေးအံဩသွားအောင် Yeollie လေးဟာ ကုတင်ပေါ်မှာသူဆက်ပေးထားသည့်ပန်းရောင်လေယာဉ်ပျံလေးကိုတင်ထားပြီး သူကတော့တံခါးဘေးနားလေးမှာသွားရပ်နေသည်..

BaekBaek လေးတံခါးဖွင့်လိုက်ရင် လေယာဉ်ပျံလေးကိုမြင်ပြီး ပျော်သွားလိမ့်မယ်ဆိုတာ သူသိနေသည်..

အခန်းတံခါးပွင့်လာပြီး BaekBaek အသံလေးကြားလိုက်ရသည်..

" Yeollie? ဟင်? "

အခန်းထဲကိုဝေ့ကြည့်တော့ Yeollie အရိပ်အယောင်မတွေ့ရပဲ Yeollie ကုတင်ပေါ်ကပန်းရောင်လေယာဉ်ပျံလေးကိုပဲတွေ့လိုက်ရသည်..

" wow...လှလိုက်တာ.."

ကုတင်ဆီအပြေးလေးသွားသည့် BaekBaek အား တံခါးနောက်ကွယ်လေးမှကြည့်ရင်း Yeollie လေးသဘောကျကာရယ်နေခဲ့သည်..

BaekBaek လေးကိုဘယ်လိုလေယာဉ်ပျံလုပ်ပေးရမလဲဆိုတာ သူညတွင်းချင်းစဉ်းစားလိုက်ရသည်.. နောက်တော့သူ့ကို omma ဝယ်ပေးထားသည့် အရုပ်ဆက်ကတ္ထူချပ်လေးတွေကိုသတိရသွားသည်..

ထိုအထဲမှာပါသည့်လေယာဉ်ပျံဆက်သည့်ကတ္ထူလေးကိုသူယူလိုက်သည်.. ပန်းရောင်လေးဆိုတော့ BaekBaek ကြိုက်ပါ့မလားလို့တွေးလိုက်မိသေးသော်လည်း နောက်ဆုံးမှာသူဒါလေးကိုပဲဖြုတ်ကာဆက်လိုက်တော့သည်..

အခုတော့ BaekBaek သဘောကျနေတာကိုသူတွေ့လိုက်ရပြီမို့ သူလည်းကျေနပ်ရသည်..

" Yeollie? ဘယ်မှာလဲ? "

အရုပ်လေးကိုလှည့်ပတ်ကြည့်ရင်း ပျော်မြူးစွာ Yeollie နာမည်ကိုခေါ်နေသည့် BaekBaek လေးအား အနောက်နေတိတ်တိတ်လေးသွားကာ အနားရောက်တော့ခြောက်လှန့်လိုက်သည်..

" ဟိတ်!!"

"OMMA!! အာ... Yeollie ဘာလုပ်တာလဲ.. လန့်သွားတာပဲ "

ငယ်သံပါအောင်အမေကိုတအော်ရင်း ခြောက်လှန့်သူကိုသိသွားတော့ ရင်ဘတ်လေးဖိကာအလန့်ပြေသွားအောင် ဖြေလိုက်သေးသည်.. သို့သော်ချက်ချင်းအလန့်ပြေသွားကာ လေယာဉ်ပျံလေးအားပြရင်း

" ဒါလေးက BaekBaek အတွက်လား ဟုတ်လား? "

" အင်း .. ကြိုက်ရဲ့လား? အရောင်ကအဲ့ဒီအရောင်လေးပဲရှိတာ "

Yeollie ပြောတာကိုမျက်နှာမကြည့်ပဲ အရုပ်ကလေးကိုသာစွဲစွဲလမ်းလမ်းကြည့်နေရင်း ပြန်ဖြေသည်..

" အင်း ကြိုက်တယ် .. ပန်းရောင်လေးလည်း BaekBaek ကြိုက်ပါတယ် .. Yeollie အရမ်းတော်တယ် .. ညနေကျရင်ဟိုအာပြဲရှေ့မှာထုတ်ဆော့မယ်.. Yeollie လုပ်ပေးထားတာဆိုပြီးကြွားပစ်မယ် ..ဟီးဟီး "

Yeollie လေးကတော့ ပျော်နေသည့် BaekBaek လေးကိုကြည့်ကာအပျော်တွေကူးစက်ရပါသည်..

ထိုညနေက တကယ်လည်း BaekBaek လေးက လေယာဉ်ပျံလေးကိုသူ၏သူငယ်ချင်းဆော့ဖော်များကြား ဝင့်ကြွားစွာထုတ်ပြရင်း လက်ကမချတမ်းအားကျအောင်ဆော့ပြခဲ့လိုက်ပါသည်..

Flashends..>>

BaekHyun ထိုအချိန်ကအကြောင်းကိုတွေးရင်း ပါးပြင်မှာအေးစက်မှုကိုခံစားလိုက်ရသည်.. ဘယ်အချိန်ကကျနေမှန်းမသည့်မျက်ရည်များက အေးစက်စက်တောင်ဖြစ်နေပြီပေါ့..

ထိုလေယာဉ်ပျံလေးလက်ခံရရှိပြီးသိပ်မကြာဘူး သူတို့စကားများရန်ဖြစ်ကာ လမ်းခွဲခြင်းအဖြစ်ကိုရောက်ခဲ့ရတော့သည်..

သူ့အပေါ်ထိုမျှလောက်လိုက်လျောအလိုလိုက်အကြိုက်ဆောင်ပေးခဲ့သည့် Park ChanYeol က သူ့နောက်ကွယ်မှာသူ့မကောင်းကြောင်းတွေပြောသည်ဆိုတာ သူဘယ်လိုမှလက်မခံနိုင်ခဲ့သော်လည်း သူ့မျက်နှာရှေ့မှာပဲ သူ့အားလက်ညှိုးထိုးကာပြောဆိုလိုက်မှ BaekHyun ထိုအဖြစ်ကိုနာကျင်စွာလက်ခံခဲ့ရသည်..

နာကျည်းမိပေမယ့် ChanYeol နဲ့ပတ်သတ်သည့်အမှတ်တရပစ္စည်းများကို ဘာကြောင့်သိမ်းထားခဲ့မိမှန်းသူမသိခဲ့.. လက်ထဲကအရုပ်လေးကိုပုံးထဲပြန်ထည့်ကာအဖုံးကိုပြန်ပိတ်လိုက်သည်.. ပါးပေါ်မှခြောက်လုဆဲဆဲမျက်ရည်များကိုလည်း အင်္ကျီနဲ့ပွတ်သုတ်ပစ်လိုက်သည်..

ထမင်းစားချိန်ရောက်နေပေမယ့် သူမနက်စာကိုနောက်ကျမှစားခဲ့ခြင်းကြောင့် ဗိုက်ကအသံမပေးသေး.. ဒါကြောင့်ဧည့်ခန်းထဲမှာရုပ်ရှင်သွားကြည့်ဖို့အခန်းထဲမှထွက်လာခဲ့တော့သည်..

အောက်ထပ်ရောက်သော် အဒေါ်ကြီးကသူ့အားမေးသည်..

" BaekHyunee ထမင်းစားတော့မလား?"

" ကျွန်တော်ဗိုက်မဆာသေးဘူး .. ခဏနေမှပဲစားလိုက်မယ်နော် "

" nae.. စားမယ့်အချိန်ခေါ်လိုက်နော် .. "

" nae.."

ဧည့်ခန်းသို့ရောက်သော်.. သူလျှောက်လာရာဘက်ကိုကျောပေးကာထိုင်နေသည့်လူတစ်ယောက်.. အနောက်ကနေကြည့်ရင်တောင် သိသိသာသာဘေးသို့ကားထွက်နေသည့်နားရွက်များကြောင့် ထိုလူဟာ Park ChanYeol မှန်းသူသိလိုက်သည်..

~~ huh ထမင်းစားချိန်တော့မှန်အောင်ပြန်လာသားပဲ ~~

စိတ်ထဲမှကြိုက်သလိုမှတ်ချက်ပေးလိုက်ပြီး Park ChanYeol အားဖြတ်လျှောက်လာကာ တီဗီအနားတွင်ထိုင်လိုက်သည်.. ထို့နောက်ရီမုဒ်ဖြင့်တစ်လိုင်းပြီးတစ်လိုင်းပြောင်းကြည့်တော့သည်..

လိုင်းပေါင်းများစွာပြောင်းပြီးသော်လည်း သူ့စိတ်ကြိုက်တစ်ခုမှမရှိ.. ဒါကြောင့်တီဗီပိတ်လိုက်ကာ ဂိမ်းပဲဆော့ရန်စိတ်ပြောင်းလိုက်တော့သည်.. အခန်းပြန်ပြေးဝင်ကာ laptop ကိုယူလာသည်.. စားပွဲပေါ်တွင်ချသည်.. လက်ဆောင်ရထားသည့် headphone လေးနဲ့ဂိမ်းဆော့ရတာသူအရမ်းသဘောကျသည်..

သူတီဗီလိုင်းတွေပြောင်းနေချိန်တစ်လျှောက်လုံး Park ChanYeol သူ့အနားတွင်ထိုင်နေသည်.. ဖုန်းသုံးနေခြင်းပါ.. သူ့ကိုစကားလည်းမပြောသလိုအဖတ်လည်းမလုပ်.. မနေ့ညကထိုးလိုက်တာအပြင် ဒီနေ့မနက်ကပါပြောဆိုလိုက်လို့ သူ့အားစိတ်ဆိုးနေခြင်းလား..

BaekHyun ဂိမ်းထံမှာလည်းအာရုံကမရ.. ဗိုက်မဆာသေးပါဘူးပြောသော်လည်း ပါးစပ်ထဲတစ်ခုခုစားချင်နေသလိုလိုမို့ မီးဖိုချောင်ဆီသွားကာစားစရာရှာရပြန်သည်..

အဒေါ်ကြီးဆီမှအာလူးချောင်းကြော်တစ်ထုပ်ယူခဲ့လိုက်ပြီး နေရာမှာပြန်ထိုင်ကာဂိမ်းကိုဆက်ဆော့သည်.. Park ChanYeol ဆီမှ ဘာလှုပ်ရှားမှုမှမကြားရမမြင်ရသေး..

ဒီနေ့မှဂိမ်းဆော့တာကလည်းပွဲဆက်တော်တော်များများရှုံးနေသည်.. စိတ်တိုသွားသည့်အချိန်ဆိုအော်မိတာတောင်ရှိသည်.. လက်ထဲမှအာလူးချောင်းကြော်အိတ်ထဲ အဆက်မပြတ်လက်နှိုက်ရင်း ပါးစပ်ထဲထည့်ရတာလည်းမအားပေ.. ကိုယ့်အလှည့်ရောက်တော့မယ်ဆို လက်ကိုအမြန်အင်္ကျီနဲ့သုတ်ရတာလည်းအမော..

နောက်ဆုံးသည်းမခံနိုင်တော့.. မဆော့ဘူးဟုဆုံးဖြတ်လိုက်ကာ laptop ကိုပိတ်လိုက်သည်.. လက်ထဲမှအထုပ်လည်းကုန်ခါနီးပြီ.. လက်ကျန်အစအနလေးများကိုလက်ထဲမှောက်ထည့်ပြီး လျှာလေးနဲ့လျက်မယ်အလုပ် တချိန်လုံးငြိမ်နေသည့် Park ChanYeol ထံရုတ်တရက်ကြည့်လိုက်မိရာ .. လက်ထဲမှအစအနလေများအောက်သို့လန့်ကာခုန်ဆင်းသွားသည်..

" omma!! မင်း..မင်းဘာကြည့်နေတာလဲ?"

မလှုပ်မယှက်သူ့အားစိုက်ကြည့်နေတာ ကြောက်စရာတောင်ကောင်းသည်.. ပြုတ်ကျသွားသည့်မုန့်အစအနလေးတွေကို နှမြောတသစွာဖြင့်လိုက်ကောက် ပါးစပ်ထဲကောက်ထည့်ပစ်လိုက်ချိန်ထိ Park ChanYeol ကသူ့စကားကိုပြန်မဖြေ..

သူလည်းအရေးလုပ်ပြီးမေးမနေတော့ပဲ ပွသွားတာတွေပြန်ကောက်လိုက်ဖို့သာအာရုံစိုက်လိုက်တော့သည်..

ထိုစဉ်မှာပဲ Park ChanYeol မတ်တပ်ထရပ်သည်.. ထွက်မသွားခင်သူ့အားပြောသွားသည့်စကားကြောင့် သူအယောင်ယောင်အမှားမှားနဲ့ ပါးတွေပေါ်မှာလိုက်စမ်းရသည်..

" စားတာလည်းပေပွနေတာပဲ.. ဝက်လိုစားတာ.. " တဲ့လေ..

ထို့နောက်လှည့်ထွက်သွားသည်.. Park ChanYeol ပြောသလိုတကယ်များပေပွနေသလားဟု လိုက်စမ်းရာ အလိမ်ခံလိုက်ရမှန်းသိသွားပြီး ဒေါသဖြစ်ရသေးသည်..

" Yah! Park ChanYeol! "

အခန်းထဲရောက်သွားသည့် ChanYeol မှာတော့ အောက်ထပ်မှ BaekHyun အော်သံကိုကြားသော်လည်း သီချင်းဆိုပြသံကဲ့သို့ကြားယောင်ပြီး တစ်ယောက်ထဲပြုံးနေလိုက်သေးသည်..

ကုတင်ပေါ်မှာလှဲလိုက်ရင်း ဖုန်းလေးကိုပြန်ဖွင့်ကြည့်မိသည်..

BaekHyun စားနေတာကိုပဲ သူတိတ်တဆိတ်ကြည့်နေခဲ့မိတာ.. BaekHyun ကတော့ဂိမ်းကိုအာရုံရောက်နေသူမို့မသိခဲ့ပေ..

ကြည့်နေရင်းအူယားလာတာမို့ အခုလိုရိုက်ယူထားလိုက်ရခြင်းပါ.. BaekHyun သိလျှင်တော့သူ့အားစိတ်ဆိုးပေလိမ့်မည်..

သို့သော်မတတ်နိုင်.. အာလူချောင်းတစ်ခုပါးစပ်ထဲထည့်ပြီးဝါးလိုက်ချိန်တိုင်း ဆူထွက်လာသည့်အောက်နှုတ်ခမ်းလုံးလုံးလေးအား သူသိပ်ကိုအသည်းယားမိတာအမှန်ပင်..

" ချစ်ဖို့ကောင်းလိုက်တာ "

ချစ်စနိုးမှတ်ချက်လေးပေးအပြီးမှာ ဖုန်းကိုပိတ်လိုက်တော့သည်..

=========

Soon ^^
ကိုယ်လည်းအဲ့ပိစိစားပုံသောက်ပုံကိုတကယ်အူယားနေတာနဲ့ ရေးလိုက်တယ် 😊😊

Continue Reading

You'll Also Like

1M 84.5K 33
Gangsterအဖွဲ့ Firelight၏ Leaderဖြစ်သူ Park Chanyeolနှင့် သာမန်ကျောင်းသားလေး Byun Baekhyunတို့ အဆောင်၌တစ်ခန်းတည်း နေမိကြလေရာ.... Gangsterအဖြဲ႕ Firelig...
246K 26.2K 51
zawgyi _______ Byun baekhyunဟာ Park chanyeolအပိုင္ရယ္လို႔ ဖူးစာေရးနတ္မင္း ကိုယ္တိုင္က သတ္မွတ္ထားၿပီးသား Covered by @ unicode ________ Byun baekhyunဟာ...
215K 24.2K 34
အၿပိဳင္​အဆိုင္​မ်ား​ေသာ​ေကာင္​​ေလး ၂​ေယာက္​ .. အခ်စ္​ကိုၿပိဳင္​ပြဲတစ္​ခုလိုသ​ေဘာထားကာ ၿပိဳင္​ဆိုင္​လာ​ေသာအခါ.. အပြိုင်အဆိုင်များသောကောင်လေး ၂ယောက်...
479K 47K 52
🎵 Darling, just hold my hand Be my boy, I'll be your man ~သေးသေးညက်ညက်လေးက ကျွန်တော့်ကောင်လေးအဖြစ်တည်ရှိနေပေးပါ... ကျွန်တော်ကပဲ Baekရဲ့လူအဖြစ်ကာကွယ်...