Sign Language | 윤석

By dibidimynameishelen

3.8K 825 384

Completed Εκείνος δεν μπορεί να ακούσει. Ο άλλος δεν μπορεί να μιλήσει. Το μόνο μέσο με το οποίο μπορούν να σ... More

Prologue
|1|
|2|
|3|
|4|
|5|
|6|
|7|
|8|
|10|
|11|
|12|
|13|
|14|

|9|

239 53 17
By dibidimynameishelen

Καθώς προχωρούσαμε προς το σπίτι του, είχα στο μυαλό μου διάφορες σκέψεις. Με έβγαλε από αυτές όμως ο Yoongi σκουντώντας με λίγο.

"Τι σκέφτεσαι;" με ρώτησε.

"Κάτι δικά μου." του απάντησα.

"Καλά. Φτάσαμε."

Φτάσαμε στην πολυκατοικία του. Ήταν σκέφτηκα καινούρια και το χρώμα της ήταν καφέ. Μπήκαμε μέσα με προορισμό τον 4ο όροφο.

Με το που άνοιξε την πόρτα του σπιτιού του, εμφανίστηκε ένα μικρό σκυλάκι. Ο Yoongi έσκυψε και το χάιδεψε ενώ εκεινο τον εγλυφε σε ολο του το προσωπο.

"Τον λένε Holly."

Χάιδεψε τον Holly.

"Δεν είναι κοριτσίστικο όνομα το Holly;"

"Το ξερω αλλα έτσι το ονόμασα. Μου τον έδωσε δώρο ο αδερφός μου για να εχω συντροφιά που μένω μόνος."

"Και ο αδερφός σου που ειναι;" τον ρώτησα.

"Στη Daegu. Και εγώ εδω. Μερικές φορές μου λείπει και ο αδερφός μου και η πόλη που γεννήθηκα."

Το κλίμα έγινε μουντό αλλα ο Yoongi άλλαξε αμέσως θέμα.

"Λοιπόν, ώρα να σε περιποιηθώ."

Με έπιασε από τους ώμους και με οδήγησε στο σαλόνι στο οποίο υπήρχε ένα αναμμένο τζάκι.

"Περίμενε λίγο."

Έφυγε από δίπλα μου και πήγε σε ένα δωμάτιο. Επέστρεψε με μια κουβέρτα και παντόφλες. Με σκέπασε καλά και άφησε τις παντόφλες δίπλα μου.

"Ξέρεις δεν χρειάζεται να με προσέξεις-"

Μου έκανε νόημα να ησυχάσω.

"Μην το ξαναπείς αυτό. Τώρα κάτσε εδώ δίπλα στη ζέστη και θα σου φέρω να πιείς κάτι ζεστό, ενταξει;"

Του έγνεψα καταφατικά και εκείνος μου έδωσε ένα φιλί στο κεφάλι μου και έφυγε.

Έπιασα το κεφάλι και κοκκινισα.

Επίτηδες τα κάνει τώρα αυτα;!;

Δίπλα στο τζάκι υπήρχε μια μεγάλη τζαμαρία όπου έβλεπες την νυχτερινή, φωτισμένη και χιονισμένη πόλη. Είναι τόσο μαγευτικά.

Έπειτα από σχεδόν δέκα λεπτά, έκανε την εμφάνισή του και ο Yoongi με μια κούπα η οποία φαινόταν πως υπήρχε κάτι ζεστό σε αυτή λόγω τον ατμών που φαινόταν. Μου το έδωσε και είδα πως ήταν τσάι. Του έκανα νόημα πως τον ευχαριστώ και ήπια μια γουλιά.

"Σου αρεσει Hoseok;"

"Ναι. Σ'ευχαριστώ πολύ."

Ήπια πάλι λίγο από το ζεστό τσάι.

"Έχεις πολύ ωραία θέα απο αυτό το παράθυρο."

"Το ξερω. Αυτό είναι το αγαπημένο μου μέρος σε ολο το σπίτι. Το τζάκι, η θέα της πόλης και o Holly στην αγκαλιά μου. Είναι ωραία." μου χάρισε το όμορφο του χαμόγελο.

"Yoongi;" τον ρώτησα.

Μου κούνησε το κεφάλι του καταφατικά.

"Είχες ποτέ σου σχέση παλιότερα;"

Άρχισε να σκέφτεται αλλα μου απάντησε αμέσως όμως.

"Είχα όταν ήμουν στην ηλικία των 22. Δεν πήγε και τόσο καλά διότι εκείνος δεν ένιωθε κάτι για εμένα πια."

"Κριμα. Για στάσου. Είσαι...;"

"Gay. Ναι ειμαι."

"Wow. Εμ, εννοώ ωραια. Πάντως αυτός που σε χώρισε έκανε λάθος. Είσαι ένα γλυκό, ευγενικό, χαρούμενο άτομο που ... με κάνει χαρούμενο και... Ναι τέλος πάντων να σταματήσω τώρα εγώ." κοκκινισα. Τι πήγα να κανω; Παραλίγο να του έλεγα όλα όσα νιώθω γι'αυτόν!

Χαμογελασε ελάχιστα.

"Σ'ευχαριστώ που με θεωρείς ένα τέτοιο άτομο Hoseok." μου έπιασε το χέρι μου. "Τώρα όμως πιες το τσάι σου και σκεπασου καλά για να γίνεις καλύτερα."

"Οτι πεις Yoongi."

Και έτσι ήπια μονορούφι το τσάι.

"Πιο σιγά Hoseok! Θα καεις!"








___

Θα θέλατε να κάνω μεγαλύτερα τα κεφάλαια ή και έτσι είναι ωραια?

Εντωμεταξύ το ξερω πως θα το πω από νωρίς αλλα ο bias μου έχει γενέθλια και δεν μπορώ να περιμένω μέχρι τις 6.

Ο JIMIN ΓΙΝΕΤΑΙ 23 ΚΑΙ OMG ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΛΑΨΩ. ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΥΓΙΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ. 😭😭😭❤❤❤ ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΙΑΣΗΜΟ. ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ BTS ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΊΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ JIMINIE ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΤΙΑΞΤΑ ΜΕ ΤΟΝ YOONGI! 😭😭❤❤❤❤😍😍😍

ΑΥΤΑ.

HE IS SO BEAUTIFUL OMG 😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤

Continue Reading

You'll Also Like

239K 11.1K 48
> είπα με την γλυκιά μου φωνή > Πλέον ένιωθα την αναπνοή του στα χείλη μου. > #03 in #love out of 9,93K 22/12/2019 #07 in #έρωτας out of 3,71K 14/09...
950K 71K 56
-Ρε γαμωτο ακουσε με ... -Δεν εχω να ακουσω τιποτα! ..ειπες ή δεν ειπες ψεματα; -Ειπα αλλα δεν το ειπα για κακο.. -Μπορεις να φυγεις μακρυα μου ;.. ...
863K 30.6K 45
- Λοιπόν;! ρώτησα με σταυρωμένα χέρια. - Είσαι σίγουρη ρε Αννούλα; ήρθε και στάθηκε απέναντί μου. - Πόσες φορές ακόμη πρέπει να στο πω για να σ...
112K 6.8K 47
«Φοβάσαι;» Την ρώτησε με την βαριά αλλά ταυτόχρονα τόσο γοητευτική φωνή του. «Όχι» απάντησε εκείνη μονολεκτικά χωρις να σκεφτεί καλά την απάντηση που...