Fredag:
jaer springer lige meget over, de sidste dage har jeg ikke været i skole. Var syg, altså rigtig syg. Men idag skal jeg, kan ikke være hjemme når man skal til Finland. Jeg var faktisk ret glad over hvorfor Martinus var sur på mig, han elsker mig stadig:)
Maries outfit:
Jeg går i skole med Vik, hun er ret trist over det med Martinus, kan godt forstå hende. Heldigvis er hun ikke sur på mig:) hun sagde at jeg jo ikke kunne gøre for det.
Vi går ind i klassen, "hallo" siger jeg og vifter min arm foran Marcus' ansigt, han er helt begravet i hans telefon. "hvad" siger han træt, "hey hvad der galt" spørger jeg, "det er så trættende at planlægge de her ture" siger han og gaber, "bare sig hvis jeg skal hjælpe" siger jeg sødt. "kan vi måske i frikvarteret snakke om hvilke spørgsmål der er okay vi bliver spurgt om?" spurgte han, "self" smiler jeg og kysser hans pande. Klokken ringer og timen begynder. Martinus er ikke mødt endnu, Marcus havde ikke sagt noget.
Midt i timen kommer Martinus brasende ind ad døren med sorte render under øjnene og uglet hår. Hvad sker der med ham, Marcus kigger på mig. Jeg sender ham bare et forvirret blik.
Lige nu sidder mig og Marcus på gangen med hans PC, vi vælger kæreste spørgsmål ud og øver på dem, så de bliver svaret perfekte. Martinus skyndte sig ud på toilettet da timen sluttede så vi nåede ikke se ham.
Jeg står og venter på Marcus der pakker hans ting, Martinus er gået ud på parkerings pladsen. Jeg skulle først hjem og så mødes med dem om en time. Men ville gerne gå med Marcus. "så kunne man blive færdig" grinte jeg da Marcus kom ud af klassen, "hahh" grinte han sarkastisk.
Jeg står lige og pakker det sidste lige nu. Skal mødes med drengene om 10 min, eller Kjell Erik henter mig. Jeg har det samme tøj på, orker ikke at skifte OG elsker mit gucci outfit ahah. Jeg går nedenunder. "vi ses mor" siger jeg og giver hende en krammer, "hyg dig musling" siger hun.
Kjell kommer ud og tager min kuffert om bag i. I bilen er der tre rækker, en bagerst med 2 sæder, en i midten med 3 sæder og en forrest hvor Kjell Erik sidder, med et passager sæde. Jeg åbner døren, Martinus sidder sammenkrøllet helt bagerst i hjørnet og Marcus sidder foran med Kjell. Jeg maser mig om bagi til Martinus, fordi baggage fylder den midterste række:( Han kigger ikke engang på mig, men han ser træt ud.
Vi har kørt i en time, der er 2 timer til vi er i lufthavnen. Vi har bare snakket om noget forskelligt der skulle ske. Martinus har ikke sagt et eneste ord, han sidder bare med høretelefoner i. Jeg rykker mig tættere på og snupper en af hans høretelefoner ud af hans øre. Jeg tager den i midt og ligger mig hovede på hans skulder, han har en dejlig hoodie på der dufter fantastisk. Det er den BEDSTE hovedpude ahah.
Der er 20 minutter og jeg har bare lagt på Martinus skulder, han er faldet i søvn. Jeg kan personligt ikke sove i biler, men lå også at tænkte super meget. "vi er fremme" sagde Marcus spændt, nu skulle vi flyve i 3 timer (ved ikke om det passer i virkeligheden lol) jeg gaber og sætter mig ordentligt op. Han så så fredfyldt ud når han sov, jeg nænnede ikke at vække ham. "Martinus vi er fremme" hviskede jeg og rystede hans arm forsigtigt. Han vågnede men skænkede mig ikke engang et blik.
Der var sådan 200 fans, jeg er da lidt nervøs. "er du klar skat?" sagde jeg drillende til Marcus, "ja self skat" svarede Marcus sjovt. Han flettede sine fingre ind i mine og vi grinte lidt før vi gik ud af bilen. Vi flettede fingre og gik ud til fansene, "omg" "i så cute sammen!!" "jeg elsker dig Marie" osv. blev der råbt. Jeg skænkede lige et blik tilbage på Martinus, han så helt glad og positiv ud.
Vi står bare inde i lufthavnen, vi border om 1 time så for at kill noget tid vælger jeg at shoppe. Heldige mig, jeg finder en lille cafe og sætter mig derind. Jeg bestiller en iste og en scone. "tak" sagde jeg til tjeneren der kom med maden. Der var en der kyssede min kind og satte sig, "hej med dig" smilte jeg, "hej med dig selv" sagde Marcus, "deler du?" spørger han og hentyder til min scone. "DEN ER MIN" sagde jeg barnligt, han sendte hundeøjne, "okay så, men kun fordi du er den bedste kæreste" sagde jeg og brækkede min scone halvt over. Der stod fans udenfor cafeen, de kunne kun se os ikke høre os.
undskyld hvis bogen er dårlig, ingen skriver kommentarer så ved ikke hvad der er godt og dårligt:/