island of the apocalypse | mu...

By cnotkadewotka96

2.5K 209 178

"- luke? - tak? - kim my dla siebie jesteśmy? - wszystkim co mamy, mike. wszystkim..." Uwagi Miłość homos... More

.
strona 1
strona 2
Strona 3
Strona 4
Strona 5
strona 6
strona 7
strona 8
strona 9
Strona 10
strona 11
epilog

Prolog

407 26 2
By cnotkadewotka96

-mamusiu! mamusiu nie zostawiaj mnie! - krzyczał chłopiec. jakiś mężczyzna wziął go za ramię i mocno pociągnął w przeciwnym kierunku. jego mamusię zabrano, a on chciał być z nią!

wsiedli do jakiegoś starego i ciemnego pociągu. usiedli w przedziale gdzie było jeszcze kilkoro dzieci i mężczyzn w kominiarkach. nikt się nie odzywał, było słychać tylko głośny turkot maszyny.

dwa dni podróży później.

wysiedli z pickupa. czterech chłopców i trzy dziewczynki. wszyscy byli równie przerażeni, zdezorientowani i smutni. tylko jeden chłopiec o blond włosach i niebieskich oczach wydawał się być zły i zdeterminowany.

michael rozejrzał się dookoła. było jeszcze kilka pickupów z których wysiadały przerażone dzieci. zobaczył pola uprawne, gdzie pracowały trochę starsze od nich dzieci. domki z drewna i słomy, ogniska i miejsca w których chyba urzędował rzeźnik. w oddali pięły się drzewa. było też parę pagórków,a na około rozprzestrzeniał się ocean.

byli na wyspie.

Continue Reading

You'll Also Like

195K 6.3K 45
~ Byliśmy głupcami, którzy nadepnęli na cienki lód, myśląc, że mając siebie, mają wszystko. Szkoda, że rozpalając swoje lodowate serca, zapomnieliśmy...
1.6M 74K 40
"-Czemu mi nie powiedziałaś! - krzyknął ze złością i ze łzami w oczach. -A co miałam ci powiedzieć? "Cześć, jestem Ruby i umieram"? - zaśmiałam się i...
451K 2.3K 4
Scarlett nie widziała Dominica od roku, a rany w jej sercu już prawie się zagoiły. Obiecała sobie, że nigdy więcej nie pozwoli mu się do siebie zbliż...
2.8M 20.3K 6
„Takich jak my, wszechświat jeszcze nie odkrył." 1 część trylogii "Secret" ~09.12.2020. - 15.06.2021~ Dziękuje za okładkę: @velutinae