"Yay ik ship Flashton."
Liam p.o.v
Ik word wakker naast Floor. Er komt automatisch een glimlach op mijn gezicht. Ik pak mijn mobiel. 11:43. Woow het is best laat. Ik stap voorzichtig uit bed en loop naar de badkamer. Ik draai de kraan open en houd mijn handen onder de koude kraan. Ik buk een beetje en gooi het koude water in mijn gezicht. Ik kijk in de spiegel. Mijn haar zit in de war en ik ben erg bleek. Ik pak een kam en maak mijn haren nat. Daarna kam ik mijn haar naar achteren. Ik pak wat gel en breng mijn haar in model. Ik loop de badkamer uit en pak mijn mobiel. Een smsje. Sophia Smith. Mijn hart maakt een sprongetje. Ik ga op de rand van het bed zitten. Ik open het bericht.
Heei Liam. Zin om binnenkort een keer af te spreken? xx Sophia.
HiiSoof, Ja lijkt me leuk! Xx Liam.
Okay. Wanneer kan je? En waar ben je op dit moment? xx Sophia.
Ik ben op dit moment in Amsterdam. Met mijn nichtje. Ik kom zaterdag thuis. Xx Liam.
Okeei Li. Zondag afspreken? xxx sooff.
Ik grinnik. Ze noemt me "Li"
Ja is goed. Ik kom wel naar jou ;) xxx
Okeeei. Lyxx
O M G ze zei LY.
Ly2 <3 Xx
Ik stop mijn telefoon in mijn broekzak. Ik ben echt verliefd.. Damn.. Ik vind dit alleen best zielig voor Floor. Ik wil haar geen verkeerde indruk geven. Floor is een leuke lieve meid en ik geef om haar. Ik houd ook van haar maar dan als vriendin. Maar ik ga de lessen sowieso afmaken. Moet ik tegen Sophia zeggen dat ik Floor lessen geef? Nee dat is raar. Ik maak de lessen gewoon af en dan richt ik me op Sophia. Ik heb voor volgende week een verrassing voor Floor. Maar wat voor verrassing vertel ik nog niet.
Ik hoor Floor naast me een chagrijnige kreun maken. Ik grinnik. Ik draai me om. Floor knippert met haar ogen en likt over haar lippen. Ze opent haar ogen en zodra ze mij ziet komt er een glimlach op haar gezicht. Ze gaat met haar handen over haar gezicht en gaat rechtop zitten.
"Goede morgen Floor." zeg ik.
"Goede morgen Liam." zegt floor.
"Lekker geslapen?" vraag ik.
"Ja hoor. Jij?"
"Ja heerlijk." zeg ik.
Floor p.o.v
Ik stap uit bed en pak een t-shirt en een korte broek uit mijn tas. Ik loop naar de badkamer en kleed me uit. Ik trek mijn kleren aan. Ik maak een washand nat en maak mijn gezicht schoon. Ik borstel mijn haren. Ik doe een laagje mascara en foundation op. Ik poets mijn tanden en loop de badkamer weer uit. Liam trekt net zijn shirt aan.
"Wat gaan we vandaag doen?" vraag ik.
"Wat vind je leuk?" vraagt liam.
"Verras me. Maar niks duurs. Anders betaal ik." zeg ik.
Liam grinnikt.
"Ik weet al iets." zegt liam.
"Okee. Hoe laat wil je weg?" vraag ik.
"Over tie-"
Liam word onderbroken door mijn ringtone. Ik pak mijn mobiel. Er staat "Luke" in beeld.
"Sorry ik moet deze even opnemen." zeg ik.
"Is goed hoor." zegt liam met een knipoog.
Gesprek tussen Luke Ashton en Floor.
"Met Floor."
"MET ASHIE!"
Ik grinnik.
"Hee Ashton. Waarom bel je als ik vragen mag?"
"Geen idee. Nouja ik pakte Luke's telefoon af en rende weg. En toen dacht ik laat ik Luke's prachtige zusje maar even bellen."
Ik giegel.
"Je weet niet eens hoe ik eruit zie." zeg ik.
"Oh jawel. Ik volg je op insta, twitter en heb je een vriendschap verzoek op Facebook gestuurd die je trouwens nog moet accepteren en ik heb je profiel foto van Whatsapp gezien."
"Zo zo. Ik volg je zo meteen wel terug op instagram en op twitter en ik bevestig die vriendschap verzoek op facebook wel." zeg ik lachend.
"Hahaha Topper."
"Hoe gaat het met jou en Luke?"
"Goed hoor. Luke krijgt al weer haar!! En Luke heeft weer gezoend met Tess. Ik ben benieuwd of ze al seks hebben gehad." zegt ashton serieus.
Ik schiet in de lach.
"Mag ik Luke even?" vraag ik.
"Natuurlijk Floortjetandoortje."
Ik grinnik. Ashton spoort echt niet.
"PRINSES!" gilt luke.
"LUKEY!" zeg ik.
"Hoe gaat het lieverd?"
"Goed hoor. Met jou?" vraag ik.
"Geweldig. Ik krijg al een beetje haar op mijn hoofd. En de chemo's slaan goed aan. Helaas krijg ik over twee dagen weer een chemo dus dan gaan die haren weer weg. Ashton en ik zijn erg close en hebben de grootste lol. En Tess en ik hebben vanochtend weer gezoend." zegt luke vrolijk.
Ik begin te lachen.
"Ik ben blij om te horen dat het zo goed met je gaat. En alweer gezoend Luke? Je bent echt een flirt. Ik hoop dat het wat word tussen Tess en jij. Ik shipTuke nog steeds." zeg ik lief.
"Yay. Ik shipF LASHTON." schreeuwt luke.
"Flashton?" vraag ik.
"Ja jij en Ash. Ash vind je leuk." zegt luke.
"LUKE FUCKING HEMMINGS SHUT UP DAT WILDE IK ZELF ZEGGEN." gilt ashton.
Ik begin te lachen.
"Zeg maar tegen Ashton dat ik hem wil ontmoeten als ik in Amerika ben." zeg ik.
"Zal ik doen." zegt luke.
"Top." zeg ik.
"Waar slaap je trouwens?" vraagt luke.
"Ik slaap in een hotel met een vriendin." zeg ik.
"Okee met Chanel?"
"Nee Nienke." zeg ik.
"Okee goed." zegt luke.
"Ik houd van je." zeg ik.
"Ik meer van jou Floortje." zegt luke.
"Dat kan niet Luke." zeg ik met een giegel.
"You'remyeverything." zegt luke.
"Awhh."
"Bye Prinses." zegt luke.
"Doeii."
Gesprek beëindigt.
"Met een vriendin?" vraagt liam lachend.
"Ja. Ik kan niet zeggen ik ben met Liam Payne in een hotel. Ik mag van Luke niet met een jongen slapen." zeg ik.
"Ja dat begrijp ik." zegt liam.
Het voelt slecht om tegen Luke te liegen maar ik vertel hem liever niks over het hele gedoe met Liam. Ashton lijkt me een leuke jongen maar ik heb nog steeds gevoelens voor Liam. Die zowat mijn lichaam over nemen. Ik klik op Twitter en volg Ashton terug. Daarna volg ik hem op Instagram en accepteer ik zijn vriendschap verzoek op Facebook. Ik bekijk zijn foto's op Facebook. Een foto valt me op. Ashton staat op de foto met een meisje met bruin lang haar.
I Love U <3
Wie zal dat meisje zijn? Ashton heeft zijn handen om haar middel geslagen. Ze glimlachen en lijken erg gelukkig. Ik kijk naar de de datum. 15-06-2013 Dat was vorig jaar.. Ik kijk bij de reactie's.
Awh Soof en Ash. Jullie zijn echt cute!
Omgg Love is in the air.
Awhh.
<3
Ik scrol verder door zijn fotos. Er is een foto van hetzelfde meisje en Ashton dat door de midden is gescheurd.
I Love you, But you don't love me. It is unfair.. I'm broken.. But i still love u.. :'(
Zijn ze uit elkaar? Ik snap er niks van. Zal ik Ashton whatsappen? Ik klik whatsapp aan. Ik zoek Ashton op.
Hee ik heb een vraagje. Ik zag een paar fotos op facebook van jou en een meisje genaamd Soof?? Is het jouw vriendin? x
Oke dit komt heel raar over maar ik wil het zo graag weten.
Hee.. Ja dat meisje heet Sophia Smith. Ze was mijn vriendin vorig jaar. Ik kreeg kanker en het verpestte onze relatie. We zijn nog steeds goede vrienden. We hadden een half jaar een relatie maar zij had het erg druk met haar modellen werk. En ik was aan het vechten voor mijn leven.. xxAshton.
Okee. Heftig. Sorry dat ik het vroeg ik was nogal nieuwsgierig. xx
Maakt niet uit lieverd! Ik kijk erna uit om je te ontmoeten. xxx
Awhh ik jou ook ahaha ;) xx
Best sneu dat Sophia hem heeft laten zitten toen hij kanker had. Gelukkig zijn ze nog vrienden.
"Hee Floor je had het laatst over Ashton ja?" vraagt liam.
"Ja." zeg ik.
"Wat is zijn achternaam?"
Ik kijk even snel bij zijn Facebook. Ashton Irwin.
"Ashton Irwin." zeg ik.
Liam p.o.v
"Okee."
Ashton Irwin.. Dat is Sophia's ex... Dit is nogal ingewikkeld..
"Zullen we gaan Floor?" vraag ik.
"Ja hoor. Waar heen?" vraagt floor.
"Dat zie je zo meteen." zeg ik.
Floor grinnikt. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht.
Ik pak de sleutels van de hotelkamer en trek mijn schoenen aan. Floor trekt haar schoenen aan en pakt haar handtas. We verlaten de hotelkamer.
Sophia en ik zijn al een tijdje vrienden. We draaien al een tijdje om elkaar heen. Vorig jaar had Sophia een vriendje. Genaamd Ashton. Het is wel heel toevallig dat dat de Ashton is die Floor kent..
We lopen het hotel uit. Ik houd een taxi aan. Ik fluister in de chauffeurs oor waar ik heen wil. Zodat Floor niks hoort. Floor schud lachend haar hoofd. De chauffeur knikt. We stappen in. Ik ga naast Floor zitten achterin. Ik pak Floors hand vast. Ik krijg een raar gevoel in mijn buik. What the fuck?
Als ik terug denk aan de les gisteren komt er een lach op mijn gezicht. Het was geweldig.
De chauffeur start de auto en rijd weg. Dit word een geweldige dag..
Weer een stukkie!! :)
Wat vinden jullie ervan dat Sophia en Ashton met elkaar hebben gehad??
Xx Chantal.