Hledali jsme štěstí a našli j...

By akrasvoktiv

133K 6.2K 273

Tento příběh se odehrává za dob pobertu . Všechny postavy patří J.K. Rowlingové A některé postavy jsem si vym... More

1. Kapitola
2. Kapitola
3. Kapitola
5.Kapitola
6. Kapitola
7. Kapitola
8. Kapitola
9. Kapitola
10. Kapitola
11. Kapitola
12 . Kapitola
13. Kapitola
14 . Kapitola
15 . Kapitola
16. Kapitola
17. Kapitola
18. Kapitola
19. Kapitola
20. Kapitola
21. Kapitola
22. Kapitola
23. Kapitola
24. Kapitola
25.Kapitola
26 . Kapitola
27. Kapitola
28. Kapitola
29. Kapitola
30.Kapitola
31. Kapitola
32. Kapitola
33. Kapitola
34. Kapitola
35. Kapitola
36. Kapitola
37. Kapitola
38. Kapitola
39. Kapitola
40. Kapitola
41. Kapitola
42. Kapitola
43. Kapitola
44. Kapitola
45. Kapitola
46. Kapitola
47. Kapitola
48. Kapitola
49. Kapitola
50. Kapitola
51. Kapitola
52. Kapitola
53. Kapitola
54. Kapitola
55. Kapitola
56. Kapitola
57. Kapitola
58. Kapitola
59. Kapitola
60. Kapitola
61. Kapitola
62. Kapitola
63. Kapitola
64. Kapitola
65. Kapitola
66. Kapitola
67. Kapitola
68.Kapitola
69. Kapitola
70. Kapitola
71. Kapitola
72. Kapitola
73. Kapitola
74. Kapitola
75. Kapitola
76. Kapitola
77. Kapitola
78. Kapitola
79. Kapitola
80. Kapitola = Konec

4. Kapitola

4.2K 165 16
By akrasvoktiv

Vešla jsem do obchodu a pozdravila . Miluji vůni starých i nových knih . A koukla jsem se na seznam knih co potřebuji. Řekla jsem si že si koupím nějaký navíc . Měla jsem skoro všechny když do mě někdo vrazil a já i ten kdo do mě srazil spadl na zem.

,, Dávej bacha kam jdeš ." řekla jsem a nasadila svou kamenu masku. Když jsem se otočila viděla jsem na zemi holku asi v mým věku s dlouhými medovými vlasy až k pasu.

,, Promiň . Já nekoukala na cestu . Sáro? Jsi to ty?!"řekla dívka a Já si uvědomila že je to sestra bráchova kamaráda.

,, Alex ? Dlouho jsme se neviděli , promiň jak jsem na tebe byla hnusná ."řekla jsem a pomalu vstala a pomohla vstát Alex .

,,Moc ráda tě vidím , vůbec ses nezměnila . Jak je v Kruvalu ? A kde máš bráchu ." obejmula mě .

,, Will šel do lékárny pro přísady do lektvarů . A z Kruvalu jsem byla vyloučena a přestoupim do Bradavic . A kde máš Jacka ?"odpověděla jsem a zeptala se .

,, COŽE ? Ty přestoupíš do Bradavic . Do jakého ročníku a bracha je taky v lékárně ." řekla a obejmula mě radosti .

,, Jo půjdu do Bradavic . A do šestého ročníku . Ty jsi taky v šestém ročníku , viď ."zeptala jsem se a vzala si zbyli knížky který mi chyběli .

,, Doufám že půjdeš do Nebelvíru abychom byli spolu na pokoji , eště s Lili ."

,, Já můžu jít jen do Zmijozelu , jestli nechci mit doma peklo ." odpověděla jsem a vzali si několik pergamenu a brka a šla zaplatit. Alex mě následovala a udělala to stejné.

,, Aha." řekla smutně. Obě jsme vyšli ven a rozhlédli jsme se jestli neuvidíme Willa nebo Jacka . Když jsem zahlédla bratra chytla jsem Alex za ruku a táhla ji k bráchovi . Jack byl ke mně otočný zády , v duchu jsem si řekla že toho využiji. Kousek od nich jsem pustila Alexinu ruka a skočila na záda Jackovi kterého to překvapilo ale chytil mě . Abych nespadla.

,, Ahoj ."pozdravila jsem Jacka a Willa který se usmíval . Alex se pozdravila s Willem obětim .

,, No to mi je přivítání Saro ." řekl Jack ironicky a ja z něj slezla a obejmula ho. Trochu jsem se odtáhla a prohlédla si ho . Vlasy měl zase rozcuchane do všech stran měli stejnou barvu jako Alexiny . Oči měli oba dva zelené , postavu měl podobnou Willovi .

,, Taky te rada vidim . Vůbec si se ne změnil jak to vypadá . "Odpověděla jsem mu a přešla k Willovi .

,, Ty taky ne . Možná jsi krásnější . Prý budeš chodit do Bradavic , mohla by jsi dohlédnout na Alex ? A když tak ji -" nedořekl to protože mu Alex dala ruku před pusu.

,, Já nepotřebuji pomoc , zvládám to sama ." řekla a sundala ruku z jeho pusy a utřela si ji o rifle.

,, Ano budu chodit do Bradavic . A Alex pomůžu ti a rozhodla jsem se a ne nepřemluvíš mě ."řekla jsem .

,, Mohla bych ti ublížit a to nechci . Jsem monstrum a dokázala bych i zabít .."

,, Beru to na svoji zodpovědnost a nejsi monstrum !"řekla jsem a tim to ukončila .

,, Will potřebuju ještě kotlík a pár dalších věcí. Takže vás budeme muset opustit ." řekla jsem a obejmula je oba dva .

,, Ahoj a uvidíme se ve vlaku."řekla Alex a pomalu odešli. Will se s Jackem ještě rozloučili . Za hodinu jsme všechno měli nakoupeny . Jsme šli do Děravýho kotle abychom se odletoxovali. Vzala jsem prášek a stoupla si do krbu .

,, Sídlo Relgshair ." řekla jsem a pohltily mě zelené plameny .

Když jsem se objevila u nás v obýváku , čekala jsem až se objeví Willa abych si vzala věci . Jako správní džentlmen to všechno nesl až na hůlku kterou mám v kapse.

,, No konečně. " řeknu když se objeví .

,, Tady máš věci a odnes si je do pokoje a přijď na večeři ." řekne a podá mi věci . Já se pomalu vydám do svého pokoje. Odložila jsem si věci na postel a šla do jídelny . Když jsem došla do kuchyně umyla jsem si ruce a vyrazila do jídelny , sedla jsem si na židli proti Willovi .

,, Dobrou chuť . "řekl Will.

,, Dobrou chuť ." odpověděla jsem a dala se do jídla . Když jsem dojedla odešla jsem do pokoje . V pokoji jsem si vzala pyžamo což je tričko a kraťasy v modré barvě .

,, Doro." zavolala jsem na skřítku . A ta se hned objevila .

,, Přeje si slečna ." zeptala se .

,, Přesuň moje školní věci z mojí postele na můj stůl . Prosím ."řekla jsem a vydala se do koupelny abych provedla večerní hygienu .

,,Jak si slečna přeje ." řekla Dora a začala to kouzlem přenášet .

Když jsem vešla do pokoje všechno do skoly bylo na stole . Lehla jsem si do postele a přemýšlel jsem jak to tu přežiju s rodiči . Eště měsíc a dvacet dní . A s tim jsem usnula.

-------------------------------------------------------

Omlouvám se za chyby.
Budu ráda když dáte hvězdičku.

Continue Reading

You'll Also Like

359K 17.7K 76
,,Fajn, jen jedno dopoledne. Poprvé a naposledy, jasný?!" ,,Beru, ale musím tě varovat... Jsem romantik," zašeptal. ,,I já tě musím varovat...nohou d...
338K 24.7K 131
/Probíhají úpravy./ Slavnostně přísahám, že jsem připraven(a) ke každé špatnosti. Dvojčata a Lily. Astra - dívka s ohnivým srdcem a ledovým úšklebke...
1.7M 49.3K 56
„Co tahle udělat dohodu ?" Naklonil se k mému uchu a já ucítila jeho teplý dech na své kůži. • Beth (16) nastoupila do prváku na střední školu. Není...
78.4K 3.4K 46
Kristýn Potterová je sestra Jamese Pottera. Jede do Bradavic do 4. ročníku. Seznámí se se zbytkem pobertů a taky s Lily Evansnovou do které je James...