Dwa oblicza

By Lisiasta28

130K 4.7K 632

Czasy Huncwotów Życie pewnej dziewczyny zmieni się i to bardzo. Czy to przez chłopaka? A może też przez coś... More

Wstęp
Rozdział 1
Rozdział 2
Rozdział 3
Rozdział 4
Rozdział 5
Rozdział 6
Rozdział 7
Rozdział 8
Rozdział 10
Rozdział 11
Rozdział 12
Rozdział 13
Rozdział 14
Rozdział 15
Rozdział 16
Rozdział 17
Rozdział 18 (maraton 1/3)
Rozdział 19 (maraton 2/3)
Rozdział 20 (maraton 3/3)
Rozdział 21
Rozdział 22
Rozdział 23
Rozdział 24
Rozdział 25
Rozdział 26
Rozdział 27
Rozdział 28
Rozdział 29
Rozdział 30
Rozdział 31
Rozdział 32
Rozdział 33
Rozdział 34
Rozdział 35
Rozdział 36 Cz. I
Rozdział 36 Cz. II
Rozdział 36 Cz. III
Rozdział 37
Rozdział 38
Rozdział 39
Okładka!
Rozdział 40
Rozdział 41
Rozdział 42
Rozdział 43
Rozdział 44
Thanks You!
Rozdział 45
Rozdział 46
Rozdział 47
Rozdział 48
OGŁOSZONKO MY FRIENDS
Rozdział 49
Rozdział 50
Rozdział 51
Rozdział 52

Rozdział 9

2.5K 97 0
By Lisiasta28

*MAGIA CZASU*
Od meczu z Krukonami minęło sporo miesięcy a ja czuje jakby minęło kilka dni. Właśnie siedzę w pociągu z dziewczynami i jadę do domu na wakacje. Przez resztę tego roku szkolnego nie wydarzyło się zbytnio nic ciekawego. Lekcje, treningi, żarty, rozmowy. A no i najważniejsze, naprawili nam już dormitorium. Wyglądało tak, jakby nigdy żadni ślizgoni nam go nie wysadzili. Pachniało też ładnie. Po dojechaniu i pożegnaniu się ze znajomymi przedostałam się z rodzicami dzięki proszkowi fiuu do domu. Od razu zasypali mnie stosem pytań. Jak tam u mnie, jak szkoła. Po rozmowie i kolacji poszłam spać. Rano obudziłam się około 8:00. Wakacje czas zacząć. Minął już cały dzień a ja głównie to chodziłam na spacery, pomagałam mamie, spałam, czytałam książki a czasem nawet uczyłam. Może nie jestem aż taką kujonką jak Lilka ale głupia też nie jestem. Tak też robiłam przez cały pierwszy miesiąc. Teraz siedzę sobie i czytam proroka codziennego. Nagle usłyszałam dźwięk za oknem. Podeszłam do niego i zobaczyłam brązową sowe z listem w dziobie. Otworzyłam okno a sowa wleciała do pokoju. Otworzyłam kopertę w między czasie dając jedzonko zwierzątku.

Hej Eliz!
Jak ci mijają wakacje? Mam nadzieję, że dobrze bo u mnie wspaniale. Chciałabyś może wpaść do mnie jutro na dwa tygodnie? Będą chłopaki, Suzan i Lily.

Czekam na odpowiedź,
James

Po przeczytaniu listu od razu pobiegłam zapytać rodziców o zgodę. Na szczęście pozwolili mi. Usiadłam w pokoju przy biurku i napisałam do Jamesa, że będę. Dałam list sowie a ona odleciała. Dokończyłam jeszcze rozdział książki, spakowałam się i poszłam spać.

Kolejny rozdział! Zapowiada się ciekawie...
Bajo!

Continue Reading

You'll Also Like

4.3K 241 23
dodam potem<3
6.7K 187 14
16-letnia Santia Kozłowska to samotna dziewczyna o zielonych oczach, lubi naukę i sport ale za to nie ma żadnych przyjaciół tylko samych ludzi którz...
59.5K 3.9K 84
- 🌹 ⫶ 𝟏𝟓.𝟎𝟓.𝟐𝟎𝟐𝟑 - ×× ×× ×××× . ☆﹒-﹒나의 황제께 붉은 월계수 꽃을 ✿﹒-﹒w trakcie (15/50 rozdziałów) ☆﹒-﹒historyczne, romans, dramat ✿﹒-﹒Soy Media&Yeon...
9.8K 227 20
Ekipa z Nowego Orleanu wybiera się na wakacje do Malibu. Na miejscu dowiadują się o ekipie przestępczej od znanego dobrze wszystkim Venoma. Raise do...