ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČ...

By karolista_slovakia

533 151 79

Každonenné kapitoly ktoré vám urýchlia príchod Vianoc. More

1
2
3
4
5
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
POĎAKOVANIE+info

6

22 6 0
By karolista_slovakia

...No ja neviem ale tak asi pôjdem pretože neviem aký je Matteo vo vnútri. Neviem či to zistím ale tak snáď pretože Matteo je na povrchu len povrchný debil ale vo vnútri môže byť citlivý.

Ale tak teraz to je jedno idem sa osprchovať a potom pôjdem už späť lebo som strašne unavená.

Vošla som do vane a na mňa začali padať kvapky horúcej vody. Sprchu som si užívala dosť dlho až kým mi nedoplo že už je pol dvanástej. Tak som sa rýchlo vytrepala z kúpeľne a išla do izby kde som sa prezliekla do pyžama a skočila do teplej postele z ktorej sa dostanem zase až ráno.

Takže je ráno a ja musím bohužiaľ vstávať do skoly a totálne sa mi nechce, chcem ďalej späť a už dnes nechcem ani vstať z postele. A zase dnes idem s Matteon na rande. Ohh bože, nechce sa mi no on je tak doterný že pôjdem ale už teraz viem že to bude totálna fraška. No tak fakt neviem.

Do škôly som šla viac menej vpohode lebo dnes máme dosť ľahké predmety. Aj keď to poobedie bude totálne divné.

Vyučovanie už skončilo a ja idem domov a potom von s Matteom, tak to dopadne ešte.

Prišla som domov a dala si niečo na seba aby som nejak vyzerala. Dala som si len čiernu sukňu a biele tričko.
Tričko som si zastrčila do sukne a vyzerala som celkom dobre. Dala som si len ľahký makeup aby som nevyzerala ako keby som práve vstala z postele. Zobrala som si len čierno-bielu kabelku malou vybýjanou maličkou. Do nej som si ešte hodila mobil, kľúče a lesk na pery. Obula som si len klasické čierne converse tenisky a išla do parku.

Mala som to tak 5 minút pešo. Keď už som sa blížila k parku tak som počula hlas gitary a keď som už bola skoro na mieste tak som sa dosť zarazila...

Ahojte. Vítam vás pri novej kapitole. Dúfam že sa vám páčila ak áno tak mi môžete nechať vote ak komentik. Dnes ešte pravdepodobne výjde jedna kapitolka, tak okolo desiatej.

Mám vás rada

Danielle

Continue Reading

You'll Also Like

125K 5.9K 64
Čo ak sa v živote obyčajnej študentky Mary začnú diať dosť divné veci? 30.12.2020 # 2- vampire 4.1.2021 # 1 - vampire 6.1.2021 # 1- upír ...
Unesená ✅ By TeeTee

Mystery / Thriller

233K 8.7K 81
"Posledné želanie?!" - Nech ma zabije Dann. - 'Gemma to odo mňa nežiadaj, prosím..' #8 in SHORT STORY ~ 21. 02. 2017 #6 in SHORT STORY ~ 05. 03. 201...
68.2K 4.6K 20
Roxy - Je to šialené dievča, ktoré dokáže jednu vec.. Dokáže čítať myšlienky. Tiež je dobrá aj milá ale zároveň je aj drzá a zlá. Záleží na tom ako s...
SNOW WHITE ✔ By Witch✨

Mystery / Thriller

33.9K 4.7K 41
Príčina smrti: Otrava jablkom Telefón detektívky Monroeovej zazvoní krátko po polnoci. Volajúcim nie je nik iný, ako jej šéf z oddelenia vrážd. Oznám...