Surprise (Harry Styles & Nial...

By LittleKriall

80.6K 4.1K 18

Keď ťa životná láska zradí, využije a ty si na dne, pamätaj, vždy tu máš priateľa, ktorý ti pomôže. Pomohol j... More

Prológ
1. kapitola
2. kapitola
3. kapitola
4. kapitola
5. kapitola
6. kapitola
7. kapitola
8. kapitola
9. kapitola
10. kapitola
11. kapitola
12. kapitola
13. kapitola
14. kapitola
15. kapitola
16. kapitola
17. kapitola
18. kapitola
19. kapitola
20. kapitola
21. kapitola
22. kapitola
23. kapitola
24. kapitola
25. kapitola
26. kapitola
27. kapitola
28. kapitola
29. kapitola
31. kapitola
32. kapitola
33. kapitola
34. kapitola
35. kapitola
36. kapitola
37. kapitola
38. kapitola
39. kapitola
40. kapitola
41. kapitola
42. kapitola
43. kapitola
44. kapitola
45. kapitola
46. kapitola
47. kapitola
48. kapitola
49. kapitola
50. kapitola
51. kapitola
52. kapitola
53. kapitola
54. kapitola
55. kapitola
56. kapitola
57. kapitola
58. kapitola
59. kapitola
60. kapitola
61. kapitola
62. kapitola
63. kapitola
64. kapitola
65. kapitola
66. kapitola
67. kapitola
68. kapitola
69. kapitola
Epilóg

30. kapitola

1.1K 53 0
By LittleKriall

Ráno ma zobudili príjeme slnečné lúče. Prebrala som sa, Niall vedľa mňa už neležal. Vstala som z postele, pozbierala všetky papiere a zišla dole schodmi. Všetci sedeli dole a dokonca už prišiel aj Harry.

„Dobré ráno" pozdravila som.

„Dobré ráno" odpovedali mi jednohlasne.

„Ako si sa vyspala?" opýtal sa Harry a objal ma.

„Sladko" žmurkla som na Nialla a pobozkala som Harryho.

„Čo ste vy dvaja vystrájali včera?" zasmial sa Harry.

„Nííííč" zatiahli sme jednohlasne a začali sa smiať.

„No, už vás poznám. Horan, ak mi preberieš priateľku zabijem ťa" pozrel na neho výhražne.

„Neboj sa, je len tvoja braček" usmial sa „No tak Lola, povedz im to" popohnal ma Niall.

„Čo nám máš povedať?" zapojil sa do debaty Louis.

„Takú maličkosť" usmiala som sa.

„To nie je maličkosť" začal skákať Niall.

„Prosím ťa, upokoj sa. Ďalší nával tvojej radosti už nezvládnem" zasmiala som sa.

„Tak nám to povedz konečne" povedal mi nevrlo Zayn.

„Vrátila sa mi pamäť" prečo je ku mne Zayn taký? Na začiatku bol milý ale od kedy som sa prebrala vyhýba sa mi a pozerá na mňa tým pohľadom, z ktorého neviem vyčítať čo odo mňa chce.

„Veď to je úžasné" priskočil ku mne Harry a začal ma objímať.

„Strašne sa teším" nasilu som sa usmiala.

„Nevyzeráš tak" objal ma Liam.

„To sa ti len zdá" objala som ho silnejšie.

„Sme šťastný, že si si spomenula" povedal Louis.

„Hej, je to super. Chalani idem na týždeň k rodičom. Majte sa" povedal Zayn a proste odišiel. Pozerala som za ním a rozhodla sa nechať to zatiaľ tak. Možno ho to prejde, pomyslela som si.

„Aj ja mám pre vás novinu. Teda lepšie povedané pre teba Lola" usmial sa na mňa Harry.

„Akú?" otočila som hlavu smerom k nemu.

„Dnes ideme na večeru, len my dvaja a povieme svetu, že sme spolu" usmial sa.

„Čo?" zažmurkala som.

„No, povieme to novinárom" jemu načisto preplo.

„Novinárom, aha" tvárila som sa určite hrozne.

„Netešíš sa?" pozrel na mňa znepokojene Harry

„Ako, nie žeby som sa netešila, ale načo im to hovoriť?" opýtala som sa so strachom.

„Aj tak to zistia Lola a bude to horšie ako keď im to povieme my dvaja. Neboj sa, všetko bude v pohode" usmieval sa na mňa.

„Harry, poď hore. Niečo ti musím povedať" zobrala som ho za ruku a ťahala do izby. Usadil sa na posteľ a čakal. Postavila som sa oproti nemu a spustila „Nemôžeme to povedať novinárom. Čo ak to uvidí Cody? Čo potom?" pozrela som na neho.

„Ty stále myslíš na Codyho? Myslel som, že chceš byť so mnou" vyzeral byť zmätený.

„Aj chcem byť s tebou, ale ja a Cody sme sa rozišli v dobrom nechcem to kaziť a ani moji rodičia nevedia, že sme spolu" vyratúvala som mu ďalšie dôvody.

„Tvoji rodičia sa to dozvedia. Veď im môžeš teraz zavolať a povedať im to" podával mi mobil.

„To nie je také jednoduché" dochádzali mi argumenty.

„Bojíš sa čo ti spravia directionerky, však?" pozrel na mňa skúmavým pohľadom.

„Nie, toho sa nebojím ale.." skočil mi do reči.

„Neklam mi" postavil sa a chytil mi tvár do rúk.

„Dobre, bojím sa toho. Keď vidím ako hejtujú Dan, El a Perrie nie je mi všetko jedno" fakt som sa bála.

„Neboj sa, spolu to zvládneme a dnes večer hneď ako prídeme z večere ťa zoznámime s babami, pomôžu ti s tým. Súhlasíš?" usmial sa na mňa a objal ma.

„Hm ty si toho na mňa navalil na dnes až príliš veľa" zasmiala som sa.

Večer sme vyrazili na večeru. Držala som sa Harryho ako kliešť. Bála som sa. Nevedela som prečo sa tak bojím, ale bála som sa, veľmi. Dorazili sme do reštaurácie a objednali si. Vonku sa to začalo hmýriť fotografmi a novinármi. Zbledla som.

„Neboj sa. Lola, zvládneme to" chytil ma za ruku Harry.

„Aj tak sa bojím Harry" pozrela som na neho so strachom.

„Tvoja najlepšia kamarátka je speváčka a dosť slávna. Tvoj bývalý priateľ je spevák a tiež je dosť slávny a ty sa bojíš vyjsť na verejnosť s tým, že si so mnou? Nechápem" pozrel na mňa.

„Pozri sa Harold, s Cher aj keď sme boli niekde spolu a ona mala okolo seba fanúšikov tak vždy som sa niekam odpratala kým ona rozdávala podpisy a fotila sa s nimi. A o Codyho sa nikdy novinári veľmi nezaujímali. Mal v celku pokojný život" usmiala som sa.

„Aha, takže teraz keď tam vyjdeme tak to bude tvoje poprvé" usmial sa.

„Áno, presne tak" pozrela som sa von oknom.

„Tak to aby sme išli. Už sa nás nevedia dočkať" zasmial sa a postavil sa. Odsunul mi stoličku a zaplatil. Vyšli sme vonku a začalo sa to. Všetci sa začali cez seba prekrikovať a blesky z fotoaparátov ma doslova oslepovali. Harry zrazu zastavil, pozrela som na neho vystrašene.

„Otázky, po jednom" zakričal. Zabijem ho, zabijem, opakovala som si stále dookola.

„Kto je to dievča s vami?" zakričal jeden z novinárov.

„Toto je Lola Andrew. Obyčajné dievča. Moje dievča" spresnil Harry a usmial sa na mňa.

„Takže je oficiálne, že máte priateľku?" zakričal druhý.

„Áno, teraz je to už oficiálne" usmial sa Harry a rýchlo ma ťahal do auta. Musel byť veľmi opatrný aby nikoho nezabil. Odviezli sme sa pred vilu. Dokonca aj tam boli novinári, nechápem ako to chalani zvládajú. Otvoril mi dvere a predieral sa aj so mnou pomedzi nich. Kládli rôzne otázky, na ktoré im Harry neodpovedal. Zavrel dvere a vydýchol si.

„Tak, prvú etapu máme za sebou" zasmial sa.

„Viac sa teším na tú druhu etapu" zasmiala som sa s ním.

„No poďte k nám vy holúbkovia" zakričal Louis z obývačky. Harry ma zobral za ruku a ťahal do obývačky. Po ceste som si zobula topánky, dosť ma v nich boleli nohy.

„Ahojte" pozdravila som ich.

„Ahooooj" hodila sa mi okolo krku Cher.

„Preboha, teba som si ani nevšimla. Kedy si prišla?" silno som ju objala.

„Nedávno bol po mňa Niall na letisku" usmiala sa na mňa.

„Som taká rada, že ťa vidím" zasmiala som sa.

„Ako keby sme sa nevideli pred týždňom" smiala sa so mnou.

„No dobre dosť. Lola rád by som ti predstavil dievčatá" odtrhol nás od seba Harry.

„Konečne sa dočkám?" pozrela som na neho.

„No si to predstav" pokrútil hlavou Harry.

„Kým ma dakto z vás predstaví tak tu aj zostarnem" zahlásila Dan.

„Ahoj Lola, ja som Danielle" objala ma.

„Ja som Lola, teší ma" usmiala som sa.

„Ja som Liamova priateľka" pozrela na neho pohľadom plným lásky.

„Viem, spomínal mi" žmurkla som na Liama a ten sa začervenal.

„To tu teraz nebudeme rozoberať" zasiahol Liam.

„Nič som nepovedala" zasmiala som sa.

„Tak Lola, toto je moja El, El toto je Lola" predstavil mi svoju priateľku Louis.

„Elleanor teší ma" silno ma objala.

„Lola"bolo to milé drobné žieňa.

„No a posledná je priateľka Zayna, Perrie" usmial sa Harry.

„Ahoj Perrie" usmiala som sa.

„Ale čo budeme formálne" hodila sa mi okolo krku. Prečo nemôže byť aj Zayn taký? Pomyslela som si. Radšej som to hodila za hlavu.

„Tak, keď sme sa zoznámili čo budeme robiť?" poobzerala som sa dookola.

„Pokecáme si" zasmiala sa El.

„Dobrý nápad" pritakala Perrie.

„Poďte baby, ideme do kuchyne" zahlásila Dan a už sa aj všetky pobrali do kuchyne. Prišli sme do kuchyne a sadli si za stôl. Dan vybrala niečo na pitie a položila to pred nás. Sedela som vedľa El, oproti mne Perrie a vedľa nej Dan.

„Tak Lola spusti" usmiala sa milo Perrie.

„Čo chcete počuť?" zasmiala som sa.

„Všetko" zahlásila El.

„Tak, moje meno už viete. Mám 18 a dvoch bratov. Žijem v Miami, je tam krásne ale pôvodom som z Londýna. Tu som sa narodila a tu mám aj babku. Čo chcete viac počuť?" usmiala som sa.

„A čo Cher?" opýtala sa ma Dan.

„Je to moja najlepšia kamarátka. Naše mamy sa veľmi dobre poznajú a tak sme boli s Cher od detstva stále spolu ale pred tromi rokmi sme sa odsťahovali. Otec dostal lepšiu pracovnú ponuku" vysvetlila som „Mimochodom, kde je?" poobzerala som sa.

„Musela odísť počas vášho zoznamovania. Dlho nebola doma a bola veľmi unavená" počula som za sebou Niallov hlas.

„Horan vypadni. Babský pokec a pokiaľ viem ty baba nie si" zaútočila na neho jemne Perrie.

„Ale Edwards nebuď taká protivná" doberal si ju Niall

„Padaj Niall" už sa do neho pustila aj El.

„Dobre, dobre už odchádzam" otočil sa na päte a odkráčal preč.

„Dan som rada, že si opäť s Liamom" usmiala som sa na ňu

„Aj ja som veľmi rada. Strašne mi chýbal a keď som sa dozvedela o tej nehode myslela som, že zomriem strachom o neho" zosmutnela.

„Nebuď smutná. Už je to za vami" pohladkala som ju po ruke.

„A ty si v poriadku?" študovala ma El.

„Prečo by som nebola?" zasmiala som sa.

„Veď aj ty si bola s ním v aute" pozerala na mňa.

„Tak, bola som mesiac v kóme a stratila som pamäť a zlomila si pár kostí v tele ale už je všetko v poriadku" usmiala som sa na ňu.

„Určite?" pozerala na mňa ustarostene.

„Naozaj. Nemusíš sa o mňa báť" usmiala som sa. Ešte asi hodinku sme tam len tak sedeli a kecali. Chalani vedľa hrali Wii a smiali sa. Baby už nešli domov, ostáli vo vile s chalanmi. Asi okolo polnoci sa všetci pobrali do svojich izieb.

„Tak čo? Ako sa ti páčil dnešný deň?" opýtal sa Harry keď sa prezliekal.

„Bol úžasný. Baby sú skvelé a milé. Nedivím sa ostatným chalanom, že si vybrali práve ich" usmievala som sa od ucha k uchu.

„To som veľmi rád, že sa ti baby páčia, a že sa ti páčil aj dnešný deň a môže sa ti páčiť aj dnešná noc" zasmial sa perverzným hlasom Harry.

„Ale, ale Harold by rád niečo dostal" zasmiala som sa a podišla k nemu bližšie. Pritiahol si ma k sebe a pobozkal ma. Najprv nežne ale potom to prerástlo do vášnivého bozkávania. Zdvihol ma na ruky a odniesol do kúpeľne. Posadil ma na umývadlo.

„Harry tu?" zaškerila som sa.

„V posteli sme to už robili ale tu ešte nie" lišiacky sa usmial a vyzliekol ma. Moje veci leteli dvermi až do izby. Zasmiala som sa.

„Čo sa smeješ?" opýtal sa pomedzi bozky.

„Ale nič len pokračuj" zavzdychala som. Bozkával ma na krku a všade kde dostal. Nechal ma sedieť na umývadle a kľakol si predo mňa. Zaškeril sa a vopchal do mňa dva prsty a potom pripojil aj jazyk. Vzdychala som jeho meno. Keď skončil vytiahol sa hore a ďalej ma bozkával. Vyzliekol sa a keď som chcela si k nemu kľaknúť nedovolil mi to. Zdvihol ma naspäť hore a zobral ma na ruky. Nohy som si dala okolo jeho pásu a on do mňa vnikol. Oprel ma o stenu a začal prirážať veľmi rýchlo. Spravili sme sa spoločne.

„Potrebujeme sprchu" zaškeril sa a odniesol ma do sprchy. Pustil na nás prúd horúcej vody a vošiel ku mne. Objímali sme sa a bozkávali. Bez varovania ma otočil a vnikol do mňa zozadu. Skríkla som od bolesti, trošku zvoľnil tempo ale potom znova pridal. Držala som sa steny, podlamovali sa mi kolená od toľkej rozkoše. Urobili sme sa po druhýkrát. Harry zastavil vodu a na rukách ma odniesol do postele. Tam si vedľa mňa ľahol. Neobliekali sme sa. Veď aj tak, načo? Objal ma zozadu a takto sme zaspali. Bola som šťastná, ani som si neuvedomovala ako šťastná som v tej chvíli bola.

Continue Reading

You'll Also Like

Šachová dáma By MimG

Science Fiction

54.1K 4K 51
Vojenský veliteľ odbojnej skupiny a utečenkyňa, ich svety sa zrazia. Ich pohľady sa stretnú. Nepriatelia či spojenci? Ako skončí ich príbeh? . . . Wi...
13.3K 685 12
Ona je nová striptérka v klube,ktorá sa do tejto brandže dostala skurvenou náhodou a on je mafián,ktorý miluje štetky,alkohol a drogy..Avšak stači ib...
37K 1.9K 44
I know my heart will never be the same but I'm telling myself I'll be okey - Sara Evans #1 race - 06.07.2021 ❤️ #1 formula1 -06.07.2021❤️ #1 racing...
9K 499 4
Odišla s LA do Londýna aby nebola už súčasťou svojej minulosti.Ale Styles ju bude šikanovať, keď predstiera šprtku. Ale čo keď ju to už nebude baviť...