JEMAH.CO

By anakrosli03

19K 129 9

Kenal siapa Mak Jemah.co? Kelab tak rasmi yang ditubuhkan oleh 7 orang pelajar perempuan SMK Syed Putra.πŸ‘­πŸ‘­οΏ½... More

STUDENT PROFILE OF SMK SYED PUTRA.
BAB 1
BAB 2
STUDENT PROFILE OF SMK SYED PUTRA.
BAB 3
BAB 4 πŸ”ž
STUDENT PROFILE OF SMK SYED PUTRA.
BAB 5
BAB 6
STUDENT PROFILE OF SMK SYED PUTRA.
BAB 7
BAB 8
STUDENT PROFILE OF SMK SYED PUTRA.
BAB 9
BAB 10
STUDENT PROFILE OF SMK SYED PUTRA.
BAB 11
BAB 12
BAB 13
STUDENT PROFILE OF SMK SYED PUTRA.
BAB 14
BAB 15
STUDENT PROFILE OF SMK SYED PUTRA.
BAB 16
BAB 17
STUDENT PROFILE OF SMK SYED PUTRA.

PROLOG

4.5K 14 0
By anakrosli03

"Macam mana boleh jadi macam ni??!" Teriaknya.

Dia tertunduk lemah. Tangan dan kaki terpaku, menggigil tidak percaya dengan apa yang sedang berlaku. Darah yang mengalir daripada tubuh kawan kawannya memberi trauma terbesar dalam benaknya. Sungguh tak sangka semuanya akan berakhir.

"Setan!!!!! Kenapa kau buat macam ni kat aku dengan kawan kawan aku haa??! Apa salah kitorang?!"

"HAHAHA. Salah?? Korang memang tak pernah buat salah kat aku."

"Habis, kenapa kau buat semua ni??!!"

"Saja! Aku suka tengok korang terseksa. HAHAHA."

"Lahanat! Apa masalah kau sebenarnya?!"

"Game over, Sarah. Game is over. Aku dah lama perhatikan kau dengan kawan kawan kau. Akhirnya, dendam aku untuk perempuan yang ada dalam gambar ni akan terbalas juga hari ni. Kau lupa apa yang dah jadi kat dia?! Dia mati disebabkan kau dengan kawan kawan sial kau lah!"

"No! That's not true! Dia mati sebab salah dia sendiri. She was careless!"

"Arghhhhh!! Pergi mampus dengan kau punya careless! Heh! Ada kata kata terakhir before kau face to face dengan malaikat maut?!"

Air matanya mengalir makin deras. Dia trauma. Sangat trauma.

"Ashdualla.. Ila.. Haillallah.."

"Huh, Lambat!"

BANGGG!!

Satu tembakan deras menembusi tengkorak kepalanya. Bersepai segala isi otak yang terkeluar memenuhi ruang bilik darjah itu.

Continue Reading

You'll Also Like

1.1M 117K 93
Pernah dengar nama Angelo ? Siapa dia ? Sisi jahat Tengku Azhar Azeem ? Bukan, itu lain lagi. ELVIEN ANGELO adalah jejaka yang tak kena dengan umur...
1.7M 114K 72
Instagram VS Wattpad? Erm sangat jarang kita dengar ataupun lihat. Kebiasaannya ialah budak Instagram dengan budak WeChat sahaja. So weird la kenap...
Lanets By /zu:/

Teen Fiction

3M 305K 86
γ€Œ completed 」 γ€Œ inspired by Ouran Highschool Host Club 」 [AMARAN: bab awal awal sedikit cringe dan karakteristik kurang konsisten. kalau nak versi y...
3.7M 235K 63
[Highest Ranking #1 in Teen Fiction] " I do not belong to you, or to anyone else. I will talk to whomever I want, whenever I want." Bella menjeling...