I końca nie będzie //Drarry

By Tamagocha123

38.9K 3K 1.4K

Szesnaście lat mija od zerwania Harry'ego i Draco. Wszystko jednak zmienia się, gdy mężczyźni niespodziewanie... More

Rozdział Pierwszy
Rozdział Drugi
Rozdział Trzeci
Rozdział Czwarty
Rozdział Piąty
Rozdział Szósty
Rozdział Siódmy
Rozdział Dziewiąty
Rozdział Dziesiąty
Rozdział Jedenasty
Rozdział Dwunasty
Rozdział Trzynasty
Rozdział Czternasty
Rozdział Piętnasty
Rozdział Szesnasty
Rozdział Siedemnasty
Rozdział Osiemnasty
Rozdział Dziewiętnasty
Rozdział Dwudziesty
Rozdział Dwudziesty Pierwszy
Rozdział Dwudziesty Drugi
Rozdział Dwudziesty Trzeci
Epilog
Podziękowanie

Rozdział Ósmy

1.4K 120 9
By Tamagocha123

Kilka dni później Ginny i Luna ponownie znajdowały się pod wielkim drzewem. Iskotki łąkliwe otoczyły kobiety z każdej strony. Luna wplotła dłoń we włosy przyjaciółki, która zadrżała z nerwów.

- Pragnęłam od tego uciec i nie zrozum mnie źle. Kocham Harry'ego. Ale ty... Nie zdawałam sobie sprawy, jak silne jest we mnie to uczucie, póki nie zobaczyłam cię tamtego wieczoru na przyjęciu... Pomyślałam sobie: ,,Boże, wygląda tak pięknie. Tak strasznie ją kocham... i tak bardzo jej potrzebuję''. Tak wiele lat czekałam, aż twoje uczucia dojrzeją. Aż ty zrozumiesz, że łączy nas coś... niesamowitego.

- Luna... nie wiem, w jaki sposób miałoby to niby działać - odparła z zakłopotaniem Ginny i położyła sobie dłoń na brzuchu. Luna uśmiechnęła się lekko i także dała tam dłoń. Jej ciepła skóra musnęła palców Ginny.

- Ja wiem - Luna zapatrzyła się w gwiazdy, a Longbottom podziwiała twarz wieloletniej przyjaciółki, która tyle lat skrywała swoje uczucia.

- Zmieniłaś się - powiedziała z powagą do Potter, a ta skinęła głową powoli.

- Mówiłam: wszystko dla Harry'ego - uśmiechnęła się blado i podniosła wzrok na migoczące w ciemnościach stworzonka wokół nich. - Ale gdzieś tam nadal, jestem dawną Luną, która wierzy w bajki.

- Którą pokochałam - szepnęła drżącym głosem Ginny, a Luna spojrzała na nią z uśmiechem.

- Nie wiesz w jaki sposób miałoby to działać? - Uniosła brwi, a rudowłosa niepewnie skinęła głową. Wtedy blondynka objęła ją jedną ręką w pasie, a drugą położyła na głowie piegowatej. - Pokażę ci.

Leciutko przycisnęła swoje wargo do ust Longbottom, a po chwili kobieta nieśmiało odwzajemniła ten ich pierwszy pocałunek.

Continue Reading

You'll Also Like

16.3K 912 28
3 i 4 część ,,Live your life" , można czytać bez znajomości poprzednich. UWAGA, w książce pojawiają się toksyczne i niezdrowe relacje. Po powrocie z...
27.4K 2.5K 69
Czasem jedno, przypadkowe i niezbyt miłe spotkanie potrafi kompletnie zmienić całe życie, przewartościowując je dokumentnie. Doskonale przekona się o...
167K 4.5K 186
⚠️!!‼️Zaburzenia odżywiania, przekleństwa, przemoc, ataki paniki, sceny 18+ ‼️!!⚠️ Siostra Karola, o której praktycznie nikt nie wie. Mieszka w Angli...
26.3K 1.2K 47
❝ - Ty na serio się w niej zakochałeś - spojrzałem na kumpla z lekko podniesionymi brwiami z zaskoczenia. - Żartujesz sobie ze mnie - prychnąłem pod...