Make up-Brake up-Make up AGAI...

By Allysoricel99

822 49 10

Divort, lacrimi, batjocura si acelasi zambet zi de zi. Eu sunt Katherine Allison Reid,in urma cu 10 ani am tr... More

Make up-Brake up-Make up AGAIN~Jurnalul-O realitate alternativa~
Capitolul 1 ~ Noua casa
Capitolul 2 ~ Prima zi de liceu
Capitolul 3 ~ Da-mi o sansa
Capitolul 4 ~ Oh ow...alerta de gorila !!
Capitolul 5 ~ Ce? Nu ai ales majorete ?
Anunt
Capitolul 6 ~ "Harry , frate , de cand nu te-am mai vazut "
Capitolul 7 ~ Chin

Capitolul 8~ escapada nocturna

34 3 0
By Allysoricel99

Tot restul zilei cat am fost la scoala drectoarea si-a facut drum pe langa mine pe holuri ca sa imi zambeasca si sa ma faca sa vomit.

De ce toata lumea priveste chestia asta ca pe ceva bun si supermegaincredibil?! Poate ca sunt putin cliseica...dar nu ma pasioneaza sporturile.

Am plecat azi cu Mike acasa si am ras tot drumul dezbatand subiectul 'majorete'.

Am plecat fiecare la casa lui si cand am ajuns acasa tata si Andreea se pregateau sa plece la o nunta de-a unui prieten si m-au intrebat daca vreau sa vin dar ma cam durea capul deci am refuzat.

Cum nu era nimeni acasa si televizorul din living era cel mai mare m-am postat in fata lui pe canapea dupa ce m-am schimbat in ceva mai lejer.

Era trecut de 11 seara si eu butonam telecomanda cautand ceva interesant.Am ajuns la un moment dat pe National Geographic Wild si erau doar niste animale inofensive in iarba si aproape am adormit dar dupa a inceput o emisiune cu "cele mai romantice specii" si mi-a starnit oarecum interesul.

Si a inceput un top 10 pe chestia asta. Ma uitam socata si amuzata la imaginile care se derulau in fata ochilor mei si filmasem cateva chestii ca sa ii arat lui Zam ,imi asum ca nu va mai dormi cateva nopti dar e ok.

Pe locul 10 era dragonul de Komodo.Unde femela se poate reproduce fara ajutorul unui mascul ,dar puii ies masculi.*Mindfuck*

Dupa a urmat mai impresionant insecta calugaruta unde femela e de 3 ori mai mare decat masculul. Si in timpul reproducerii masculul isi risca viata pentru ca poate fi omorat de broaste sau chiar de partenera. Si asta s-a cam intamplat ,femela l-a decapitat pe mascul si mda...el era..inca...acolo si...isi facea treaba ...decapitat..si a fost foaaarte ciudat.

Cine m-ar auzi acum ar zice ca am innebunit si ca ma uit la filme porno cu animale. Nu sunt zoofila doamne.

Dupa au urmat vreo 500 de serpi care s-au trezit dintr-o hibernare de 8 luni si cautau o femela sa se reproduca si ,femela era si in cazul asta mai mare..de vreo 10 ori. Si toti se luptau pentru 'suprematia de a se reproduce'.

Niste broaste cu burta rosie care atentuoneaza pericolul de otravire incercau sa se reproduca cu orice prindeau ,sunt adevarate nimfomane ,si au nimerit chiar un mascul din specia gresita de broasca.Cand au gasit in sfarsit o femela i-au sfartecat burta pentru ca se luptau pe ea. Wtf?!

Ma rog si chiar cand trebuie sa se anunte locul 1 a venit pauza asa ca am mers pana sus dupa o perna mai mare si mai comoda.

Si cand ma intorc era cineva pe canapea.Am crezut ca s-a intors tata mai devreme dar era imposibil si n-am auzit nicio masina ,nici usa...nimic.

Cobor incet scarile si merg spre canapea cand vad ceva usor colorat pe mana persoanei respective si mi-am dat seama cine e asa ca m-am gandit sa fac o prostie.

Am fugit incet spre canapea si i-am pus perna pe cap si am apasat si a inceput sa tipe iar eu radeam cu pofta in timp ce am fost trasa pe canapea.

"Ce e cu tine ? Vrei sa ma sufoci ?" , intreba Mike gafaind usor cu mana dupa umerii mei.

"Asta ar trebui sa te intreb eu pe tine din moment ce apari noaptea in casa mea asa din senin fara niciun semn"

"Pai stiam ca esti singura acasa si ma gandeam sa vad ce faci" ,spune el uitandu-se la reclame.

"Exista telefoane pentru asta omul pesterii"

"Dar stai vizavi si era mai simplu sa fac asta" ,spune Mike gesticuland dezinteresat cu cealalta mana.

"Da...mult mai simplu" ,oftez eu sarcastica.

"Deci...motivul real pentru care ai venit este ..? " ,il intreb eu uitandu-ma in ochii lui.

"Pai ti l-am zis deja" ,spune el nevinovat.

"Minti" ,am zis eu scurt.

"Ba nu mint"

"Daca tata nu ar fi fost plecat ai mai fi venit ?"

"Pai nu stiu...poate ...am venit mai de graba ca sa iti tin de urat pentru ca ma gandeam ca te plictisesti"

"Ai fi putut veni acum cateva ore...si ma pot plictisi si cand nu sunt singura acasa "

"Da dar..off...esti imposibila"

"Nu sunt imposibila ,doar am dreptate si tu sti asta" ,spun eu dandu-i mana la o parte de pe umerii mei.

"Okok..nu trebuia sa te mint..imi pare rau"

"Si adevarul este...?"

"Pai tatal tau o sa mai fie plecat cateva ore bune si vroia sa se asigure ca esti ok"

"M-ar fi putut suna..."

"Bine ..bine...pai ..",incepe el.

Eu facusem ochii mari si ma asezasem in fata lui in pozitie turceasca si asteptam sa continue in timp ce imi vehiculau prin minte tot felul de scenarii absolut stupide.

"Fratele meu a venit acasa si- "

"Whoa whoa whoww tu ai un frate si eu nu stiam de el ? ",il intrerup eu incercand sa imi astampar dorinta de a-l intreba daca e dragut si daca e bun pentru mine...pentru moment.

Constiinta deja imi ranjea malefic.

"Pai poate pentru ca nu ai intrebat..",spune el incercand sa imi evite privirea.

"Nu da vina pe mine...ok atunci de ce ai plecat ?"

"Pentru ca..stii ce ? nu stiu de ce am plecat si clar nu stiu de ce am venit aici" ,spune el vizibil iritat si sunt sigura ca se gandeste sa se ridice si sa plece chiar in secunda asta , dar nu il voi lasa sub nici o forma.

"Hei hei hei..ok uite...putem sa rezolvam asta..trebuie doar sa vorbim , ok ?" , incerc eu sa calmez spiritele.

"Ok " , spune el resemnat.

"Deci unde a fost fratele tau pana acum ? Si te rog pentru numele lui Dumnezeu ca la facultate pentru ca e posibil sa cedez nervos " , am spus ultima parte atat de rapid incat sper ca nu a inteles,dar totusi a inteles ce am insinuat.

Nici macar nu are sens ce ai zis.Si uite si apelul de trezire pentru subconstientul meu sarcastic.

"O...kay..Nu nu a fost la facultate " , deja respiram pe jumatate usurata ,apoi a continuat "a fost la niste concursuri de inot de performanta ".

Nu am putut sa imi abtin usorul 'whoaa" care a iesit ca un murmur pentru ca la naiba eu nu am fost capabila sa ma tin de vreun sport si sa fiu buna la el pentru ca sincer nu cred ca am fost construita pentru asa ceva.La mine creierul lucreaza mai mult decat orice culturist si e singurul pachetel de muschi de care am nevoie si care trebuie lucrat in permanenta.Ok revenind la Mike.

"ok" , am spus eu usor pentru a-i arata ca il ascult si sa continue.

"Si parintii mei cred ca e mai bun decat mine sau ceva de genu' si tot felul de porcarii si stupizenii care ma enerveaza la culme si pur si simplu nu am putut sa  mai suport astea si mda...",spune el parca epuizat.

"Uite nu il cunosc,dar sincer ma indoiesc de asta si tind sa cred ca eu pot fi prietena ta chiar daca poate o sa am o parere buna si despre el...si cine stie poate ajungeti sa va intelegeti cumva",zic eu usor tematoare.

"Eu nu am probleme cu el. Parintii mei sunt singura problema. Ei fac din tantar armasar si e atat de nedrept"

"Pai si atunci de ce nu esti acum cu el discutand ce a facut sau ceva de genul ? Uite nu sunt o mare familista din cate vezi sunt al naibii de singura la parinti deci nu stiu cu ce se manaca chestia asta cu 'fratii' ,dar banuiesc si eu ca mna..."

"Pentru ca abia a venit si trebuie sa petreaca si el timp cu mama si tata "

"Oh...pai banuiesc ca ar fi cea mai nepotrivita ora sa mergem si sa-i salutam corect ?" , spun eu cu o usoara tenta de amuzament in voce.

"Pai probabil ca da...dar cred ca Ashton e inca treaz deci doar cu el ne-am putea alege"

"Oh sti ce ar fi dragut ? Sa iesim acum la o plimbare nocturna si sa va las pe voi sa vorbiti iar eu sa fac ca un copil la supradoza de zahar in mijlocul strazii ",spun eu razand. Iei a ras si el. Sunt pe drumul cel bun se pare.

"Asta ar fi chiar tare si as vrea la nebunie sa vad asta", spune el razand probabil imaginandu-si.

Si ce tocmai am zis nu este un pamflet deci poate fi tratat oricum.Eu chiar sunt in stare sa fac ca o bezmetica la 1 noaptea pe strazi.

"Pai haide il suni ? Sau chemi sau orice vrei tu ? ", spun eu nerabdatoare.

"Ahm da sigur"

Isi scoate telefonul si incepe sa butoneze tastatura.Cred ca vorbesc prin mesaje.

"Daca nu vine iesim oricum la plimbare ?" ,il intreb eu.

Vad expresia usor rece si ciudata de pe fata lui asa ca insist cu un "te rooog" prelungit si niste ochi mari pana cand raspunsul este favorabil mie.

"Esti cel mai bun", ii spun si il imbratisez scurt si strans apoi fug sus.

Urc scarile in graba si cand ajung in camera incep sa scap din haine de pe mine.Cand raman in lenjerie imi aduc aminte ca mi-am uitat telefonul jos , dar acum cred ca e pe cont propriu pentru ca nu exista nicio sansa sa cobor acum asa.

Imi scot din sifonier o pereche de blugi bleumarin , un tricou negru si un hanorac gri.Bineinteles ca in picioare imi voi lua ceva sport ,dar de data asta vor fi niste skateri. Sunt mai comozi si caldurosi.Bonus , nu trebuie sa imi mai leg sireturile sau sa imi fac griji in privinta lor.

Cand eram gata si coboram , Mike a aruncat o privire spre mine dupa s-a intors la telefonul lui si mi-a spus ca fratele lui va veni curand asa ca m-am pus pe canapea langa Mike impreuna cu un bol cu cereale cu lapte .

"Pe bune? Lapte cu cereale ? La miezul noptii ?",spune Mike.

"Nu vad care e problema. Unde scrie ca nu amm voie sa mananc ce vreau la ce ora vreau ? In plus,sunt delicioase.", spun eu.

A reinceput emisiunea ciudata cu animale iar locul 1 care era onorat de cimpanzei.

"Oh , uite Mike, te dau la tv",spun eu incepand sa rad si continuand sa mananc din cerealele meu viu colorate care palesc usor in combinatie cu laptele.

"Oh , ia-ta-te si pe tine.Chair era imposibil sa lipsesti din peisaj",spune el razand de mine.

Si eu am inceput sa rad,bineinteles apoi ne-am tot adresat comentarii usor rautacioase satirizandu-ne unul pe altul.Pana cand s-a auzit o bataie politicoasa in usa,ceea ce inseamna ca daca asta e fratele lui Mike e clar opusul lui ,iar Mike s-a ridicat sa deschida si cand era aproape de usa eu am strigat 'intra' si am inceput sa rad la fata lui Mike intoarsa acum spre mine.

Usa s-a deschis iar Mike statea undeva la mijlocul distantei dintre mine si tipul dragut din usa.Da , recunosc, era dragut,dar nu eram impresionata si nici nu salivam.Deci nu era asa impresionant.

M-am ridicat de pe canapea pentru ca mi-am terminat cerealele.M-am indreptat spre tipul care banuiesc ca era fratele lui Mike,din moment ce nu era deja la pamant batut de Mike sau luat la intrebari.

"Hey , eu sunt Allison, dar imi poti spune Ally",spun eu politicoasa zambind.

"Hey, eu sunt Ashton si atat ",spune el intorcandu-mi zambetul.

"Ok, Ashton si atat , vrei un bol de cereale cu lapte ?" , spun eu razand.

"Oh, nu mersi am luat deja micul dejun azi dimineata",spune si el razand.

"Ok ,atunci , mergem ?", intreb eu .

"Da, sigur",spun amandoi facandu-mi loc sa trec , dar i-am ocolit ca sa imi iau tenisii,m-am incaltat apoi am iesit.

Ei erau oarecum tacuti langa mine asa ca am trecut in fata lor si mergeam cu spatele ca sa fiu cu fata la ei.

"Deci, Ashton,cati ani ai?",,intreb eu spargand gheata.

"Pai, 17. Tu?"

"16"

"Ce mica esti", spune el razand si Mike la fel.

"Wow voi chiar sunteti frati", spun eu dandu-mi ochii peste cap.

"Nu mai spune", zice Mike parca acum s-a trezit.

"Deci, voi de ce nu vorbiti acum ..adica intre...voi daca nu vreti sa vorbiti cu mine ?"

"Pai..nu stiu",zice Ashton.

"Eu cred ca ar trebui sa vorbiti si sa ne asezam pe o bordura, asta daca vreo printesa nu are ceva de obiectat".

Mike a vrut sa schiteze un gest ,dar s-a lasat pagubas.

Ne-am asezat si ei au inceput sa poarte o conversatie din care eu prindeam doar franturi.Ei stateau pe o bordura , iar eu eram asezata turceste pe asfalt in fata lor.

Cred ca vorbeau despre fete si ceva legat de concursul lui.Ma plictiseam pentru ca eu nu vorbeam cu ei asa ca m-am ridicat si am observat ca le-am captat atentia din moment ce am disparut. De parca erau niste bodyguarzi care vorbeau intre ei ,dar tot te supravegheau.

"Allison , ce vrei faci?", m-a intrebat Mike ridicandu-se de pe bordura si venind spre mine.

"Incerc sa ma distrez tu ce crezi ?", ii zic eu incepand sa ma invart.

Am inceput sa ametesc asa ca am vrut sa ma opresc ,dar parca picioarele mele nu ma ascultau si m-am impleticit aproape cazand,dar am fost prinsa si izbita de ceva care parca era beton.Nu mirosea deloc a beton ,dar nici a Mike. Si ma indoiesc ca vreun strain a iesit din ciment si m-a prins pe mine , deci era Ashton.Avea un parfum divin.

M-a restabilizat stand amandoi in fata mea si se uitau ciudat la  mine.

"Ok, esti obosita , ne intoarcem acasa",a zis Mike spulberand tacerea.

"Nici nu ma gandesc.Ma distrez.Si nu am de gand sa te las sa strici asta.",am zis si am rupt-o la fuga pe strada goala.

I-am vazut ca incepusera sa alerge amandoi dupa mine si radeau urland.Un tipat scurt mi-a strafulgerat buzele cand m-am simtit prinsa de la spate si ridicata.Am inceput sa ma agit si sa rad pentru ca altcineva decat suportul meu uman ma gadila.

"Opreste-te ! Opreste-te !', incepusem sa strig cu lacrimi in ochi de la atata ras si cu respiratia intretaiata.

Se pare ca Mike ma tinea , iar Ashton ma gadila.

Am incercat sa imi recapat suflul dupa care ne-am pus din nou in miscare.

Mike pornise conversatia despre circumstantele in care ne-am cunoscut noi doi, putin despre Harry apoi Ashton a inceput sa ma intrebe diferite chestii si se pare ca era inteligent si foarte amuzant.Mi-a cerut numarul de telefon chiar daca putea face rost de el de la Mike.

A fost amuzant , cand in final ne-am intors acasa.

M-au lasat in fata casei dupa ce i-am imbratisat pe fiecare in parte si dupa ce s-au asigurat ca am intrat in casa si am incuiat usa.

Mi-am luat telefonul si am pornit in sus pe scari ca sa dorm pentru ca sunt franta.Cand am verificat ceasul era ora 5:00 am.Cand naibii a trecut timpul ?! Probabil asa se intampla cand te distrezi.

A fost chiar amuzant.Ma asteptam sa vorbeasca doar ei,eu sa ma plictisesc si sa sfarsesc putin timp mai tarziu dormind undeva pe strada de plictiseala, dar nu a fost asa.La inceput credeam ca asa va fi ,dar ma bucur ca a fost diferit.

M-am schimbat si m-am asezat in pat adormind aproape imediat din cauza epuizarii si probabil a orei tarzii.

Continue Reading

You'll Also Like

625K 42.4K 43
"M-ai rănit suficient, acum e rândul meu." După ce mama ei moare într-un accident de mașină, iar familia i se destramă, fiecare găsindu-și propriul m...
199K 4.9K 34
În această carte este vorba despre o fată ce locuia cu tatăl ei după ce acesta a pierdut-o la pariuri.... dacă vreti sa aflați mai multe cititi-mi ca...
324 52 6
Ea a fost înconjurată de prieteni fratelui său protector din totdeauna. El e prietenul cel mai bun al fratelui ei. Ea știe fiecare detaliu și imperf...
186K 6.4K 72
Ea este medicul veterinar, el este fiul șefului ei. Ea emană bunătate și modestie, el are o inimă rece și domină cu cruzime. Atunci când pășești pe...