Multi: Old G - Kayıp
Kadir baba polisler geldi "
Polisler mi gelmişti. İyi de neden. Yoksa bizim mali çaldığımızı anladılar da bizi mi almaya geldiler. Yaşlı bunak
"Tamam siz fazla ortalıklarda görünmeyin "
Deyince Mahmut denen adam kafa sallayıp odadan çıktı. Sonra bize dönüp
"Siz de bir şey belli etmeyin. Her şeyi bana bırakın hele de sen küçük kız sesini kes"
Dediğinde kafa salladım. Bir an önce burdan gitmek istiyordum. Polislere bir şey söyleyemezdim. Hele ki ben de bunları uyup suç islemisken.
Birden kapı aniden açılınca arkamı döndüm. İki tane polis memuru gelmişti. Beni görünce
"Azra Soylu sen misin "
Benimle ne ilgisi vardı. Kesinlikle bugün yaptığımız iş yüzündendi. Hemen mi yakalandık. Gözlerim ilk önce sandalyesinde oturan Kadir denen adama sonra yanımdaki Savaşa baktım. Polis memuru birden bağırınca kendime gelip ona döndüm.
"Sana diyorum Azra Soylu sen misin "
"Evet bir sorun mu vardı "
Dedim hiç bir şeyden haberim yokmuş gibi. İyi de neden sadece beni soruyorlar Savaş da vardı.
Gerçi onun arkası sağlam. Olan bana olur.
"Annen senin kaçırıldığın konusunda ihbarda bulunmuş. "
Deyince ben bir şok. Annem polise mi gitmişti. Oh en azından bugünkü konularla bir ilgisi yok. Yalnız ben şimdi evet desem bu adam beni rahat bırakmaz. En iyisi inkar etmek. Ki yaşlı bunak da hemen ayağa kalktı.
"Yok öyle bir şey memur bey bir yanlışlık olmuş galiba "
Dedi ve arkasından pişkin pişkin gülmeyi de ihmal etmedi. Adamın ağzına bir yumruk çakmak istesem de polis memuruna döndüm. Kaşlarını catmis yaşlı bunagi dinliyordu.
"O zaman ne işin var burda "
Deyince ben bir kaldım. Ne diyecektim.
Birden Savaş kolunu omzuna atıp beni kendine çekti.
"Komserim Azra benim kız arkadaşım da onu babamla tanıştırmaya geldim. Annesi yanlış anlamış olmalı "
Savaşın omzundaki elini umursamayip hiç bozuntuya vermedim. Gayet iyi bir yalandı.
Polis memuru tereddütle bana bakıp
"Doğru mu "
Dedi. Ben de gulumseyip
"Evet komserim. Annem yanlış anlamış olmalı kusura bakmayın "
Polis memuru kafa sallayıp
"Kusura bakmayın ayrıca gözüm üstünde Kadir efendi"
Deyip öteki memura gidelim işareti yaptı. Kadir denen adam pişmiş kelle gibi gülüp
"Biz de yanlış olmaz komserim yine bekleriz "
Komiser kısa bir an arkasını dönüp
"Merak etme en yakın zamanda geliriz. Ama bu sefer seni almaya. "
Deyip odadan çıktılar. Ben derin bir nefes alıp Savaşın elinin altından omzumu kurtardım.
"Neyse ben gidiyorum artık "
"Anana söyle bir daha böyle bir aptallık yapmasın iyi olmaz "
"He he "
Deyip odadan çıktım. Bir daha bu adamı görmemek umuduyla.
Uzunca koridorla bakisirken Savaş yanıma geldi.
"Nereye "
"Sanane "
"Aa öyle mi olduk şimdi sonuçta seninle aramızda bir yaşanmışlık var "
"Ne diyon ya sen "
"Birlikte uyuduk, operasyon sonra ben seni öptüm "
"Birincisi birlikte uyumadık. İkincisi operasyon zorunluluktan. Üçüncüsü ise evet şimdi o konuya gelelim "
Evet hesap sorma vakti gelmişti.
"Sen beni nasıl öpersin ya "
Deyip sinirle ona baktım.
"İşte böyle "
Birden bana yaklaşıp yine dudaklarımdan öptü. Yine ve yine.
Hızla onu göğsünden itip suratına sert bir tokat geçirdim. Tokatimla yüzü yana savruldu.
"Sen naptigini sanıyorsun ya kafana göre beni opemezsin sen "
Bana bakıp
"Abartma istersen Azra alt tarafı öptüm. "
Bu dediği daha fazla sinirlerimi bozmuştu.
"Alt tarafı mi. Senin umursamadan yaptığın şey benim için çok büyük tamam mı. Ben senin gibi öyle önüme her geleni öpmüyorum. Ayrıca beni sakın o etrafında gezinen kızlara benzetme. "
Deyip gidiyordum ki peşimden gelip kolumdan tuttu.
"Azra beni yanlış anladın. Seni o kızlara benzettigim falan yok. "
"Tamam ya dinlemek istemiyorum mümkünse bir daha da karşıma çıkma"
Kolumu ondan kurtarıp ilerlemeye başladım. Bu sefer peşimden gelmemişti.
Şirketten nihayet çıkabildiğimde eve doğru yol aldım. Dünden beri evde yoktum. Ve annem meraktan çatlamış olacak ki polise bile gitmiş. Kadir denen adam bir daha böyle bir şey olursa kötü olur manasında açıkça beni tehdit etmişti. Annemi uyarmaliydim. Borç mevzusunu da kapandığına göre bir daha bu adamla muhatap olmamalıydık. Evden sonra da bara gitmeliydim. Oraya da üç gündür uğramiyordum. Bugün hafta sonu olduğu için okul yoktu ama iki günde okuldan kalmıştım.
Eve vardigimda yanımda anahtar olmadığı için kapıyı çaldım. Biraz bekledikten sonra kapı açıldı ve annem kapıyı açtı. Beni görür görmez üstüme atlayıp sıkı sıkı sarıldı. Ağladığı yüzünden belli oluyordu. İki gündür hırpalanmıştı tabi oda.
Bende ellerimi ona dolarken bir müddet kapı ağzında öylece sarildik. Annem geri çekilip
"Azra noldu sana birşey yaptılar mı "
"Anne gir içeri içerde konuşalım. "
Kafasını sallayip eve girdi. Ben de eve girip kapıyı kapattım. Salona geçtiğimizde kendimi koltuğa attım. Annem de karşımda dikilirken anlatmamı bekliyordu.
"Öncelikle bana bir şey yapmadılar. Adamların derdi para. Bana bir iş verdiler ben de yaptım. Artık borç falan yok. "
"Ne isiymiş bu "
"Boşver anne bitti gitti diyorum sana borç falan kalmadı. Sen de bir daha uyuşturucu falan almıyorsun. "
"Polisleri aradım ben "
"Evet biliyorum. Merak etme o da halloldu. Bir yanlış anlaşılma olmuş dedim. "
"Bitti mi yani her şey "
"Bitti annem bitti. Neyse benim bara gitmem lazım. "
"Dur Azra açsindir sana bir şeyler hazırlayayım"
"Gerek yok ben bar-"
"Olmaz öyle hem sen de bir duş falan al "
"Bakıyorum da şu iki gün için de çok şey değişmiş "
"Sana söylemiştim artık eskisi gibi olucam "
Dediğinde gülümsedim. Artık her şey eskisi gibi olucakti.
Odamdan kıyafet alıp banyoya girdim. Bugun gerçekten yorulmustum. İş falan derken. Bir de Savaş beni öpmüstü. Abartma deyişi aklıma gelince elimle ağzımı temizlemeye çalıştım. Gerizekalı aptal. Sen kim oluyorsun da beni öpüyorsun.
Banyodan çıktıktan sonra üzerimi giyip mutfağa geçtim. Annem makarna yapmıştı. Beni görünce
"Gel Azra otur "
Deyince sandalyelerden birine oturdum. Önümdeki makarnaya gülümseyerek baktım. Bu annemin uzun zamandır yaptığı ilk yemekti. Bozulmayacagini bilmesem saklayacagim.
....
Yemeği yedikten sonra evden çıkıp babamın yanına uğradım. Olaylardan bahsetmeden de annemin değişiminden bahsettim. Her ne kadar bizi gördüğüne inansam da anlatmak hoşuma gidiyordu. O benim dert ortağımdı.
Şimdi ise barda Koraya olayları anlatmak zorundaydım. Her dediğime oha çüş gibi tepkiler veriyordu. Ama tabi buna Savaşla olanları anlatmıyordum. Buna anlatsam sabah magazin haberlerine çıkarız.
"Ee sen naptın üç gündür Gizemden haber var mı "
"Yine geliyor ama sevgilisi bir daha görünmedi. "
"Ayrıldılar mi dersin "
"Ne biliyim ben umrumda değil artık"
"Kimi yiyon oğlum sen bir yıldır sevdiğin kızdan hemen mi vazgeçiyorsun "
"Napiyim Azra kızın sevgilisi var "
"Belki sevgilisi değildir "
"Bosversene kendimizi kandırmayalım"
Dediğinde susup kaldım. Haklıydı. Daha fazla uğraşmaya gerek yoktu galiba. Ama Koraya üzülüyordum bir yıldır karşılıksız seviyordu ve şimdi kızın sevgilisi vardı. Ben bile bu kadar üzülüyorken Korayi düşünemiyordum.
Akşam olduğunda bar yine dolup taşmıştı. Gizem de gelmişti ama kız arkadaşlarıyla. Arada bir Koraya baktığını yakaladım. Acaba bizimkinden mi suphelenmisti. Bakışları bir de beni bulduğunda önce birbirimize öylece baktık. Sonra ben ona gulumseyince önüne döndü. Benden noluyordu bu kız. İyisin hoşsun ama olmuyor böyle. Ben seni yengem olursun diye düşünmüştüm ama nasip değilmiş.
Sıram geldiğinde sahneye çıktım. Gözlerim en önde oturan Savaşa kaydı. Ne yapmaya geldiyse. Bana öylece bakarken ben önüme dönüp söyleyeceğim repe odaklandım.
Old G 'den Kayıp Şarkısını söyleyecektim.
Ruhum kayıp bi’ gezegene sürgün nefret edenlerin elinde tılsım
Savurdukça bana yıkılmaz oldum içimde dağları deldiğim hırsım
Kahpenin kahpeye verdiği sırsın sen bırakırsın besleyen eli
Kesmeye gelir elbet biri biletini eğer cesursan o sırada sırıtırsın
Geçmiş geleceğe halâ gebe, doğursa bin dert daha daha neler
Aa bahaneler halâ laubaliler “Alâ mı?” Der. Alâ manâ bulamayıp ağlar gider
Kaynar sitem. Dönüpte diyemez kal daha diren, vedaları bağlar taş dizer ve
O kadar yürür ki dağlar biter!
Güneşi yere düşürüp avcuma koydum, savaşarak alınana pis deme nolur
Ben güvenemiyodum onu giz’lere boğdum o gidip inadına yine dizlere doğdu
Bu kez kime doğru? Kalsın dudağının arasındaki naraları çıkarma
Çünkü bu şehir duymaz yardım diye haykırarak bağıranları
Hergün yapışır boğazıma küfür, gururu çiğne ve tut yere tükür
Eğ o başı yere genç, sus ve de yürü gözünüzü bürüdü mü para vaktin durur
Azrail gelmez saatini kurup tam gerçeği bulup kurtuldum derken
Geçmiş namluya kurşunu sürer ve geleceğe dair tüm herşeyi vurur!
Hepinizden zorlu yolum, dost dediğim nerde ki sormuyorum
Derimi yoğuruyorum acı ve nefretle, hiçbirinizden korkmuyorum.
Para, şan, şöhret sizlerin olsun benim en azından doğru yolum
Deniz olmazsa yaşayamam derdim şimdi bi kuytuda boğuluyorum!
Vuslat değerse kalbine anlarsın ne büyük şey susmak meğer
Mutlak değer unutlmak, iki dudağının arasına sigara koy bunu kutla
Bir umut var! Yalandan bi kolye asılı kelebeğimin boynuna
Geçmişinin sana borcu varsa yatsın geleceğinin koynuna
Bi’ sonuca varacak olursak cebimde acılar birikti
Sizin ki delikli nitelikli bir meteliksizim hayata bir sıfır yenik
Rap bittiğinde yine alkışladılar falan.
Bundan sonra bir iki daha rap söyledikten sonra sahneden indim.
Doğruca Korayin yanına gittiğimde o da karşısındaki müşteriyle ilgileniyordu.
"Knk ben eve gidiyom. "
"Erken değil mi "
"Yorgunum ya uyuyacağım hadi yarın görüşürüz"
"Dikkatli git "
Deyince beni duymasa da tamam dedim.
Bardan çıktığımda yine o boş sokaklara ilerlemeye başladım. Ama bu sefer arkamdan biri geliyormuş gibiydi. Arkama bakmasamda bir gölge görüyordum. En sonunda cesaretimi toplayıp arkamı döndüm. Ben sapik sarhoş falan beklerken Savaş bana doğru geliyordu.
"Ne var yine "
"Konuşmamız lazım "
"Benim seninle konuşacak bir şeyim yok "
"Benim var "
"Dinlemek isteyen de yok "
"Of Azra bir kere de inat etme. "
"Ne inadı ya bir şeyi istememek ne zamandan beri inat oldu. "
"Ben seninle napicam ya "
Derken yanıma kadar geldi.
"Sal gitsin ya. Bırak beni. "
"Bak o olmaz işte. "
"Ne var çabuk söyle eve gitmem lazım "
"Bak sen beni yanlış anladın. Ben öyle demek istemedim. Seni diğer kızlara da benzettigim falan yok"
"İyi tamam anladım. "
Deyip gitmeye başladım. O ise hala arkamdan bağırıyordu.
"Seni neden öptüğümü merak ediyorsun ya amacım adamı suphelendirmemekti ama seni öptükten sonra hiç bırakmak istemedim. İkinci öpüşüm ise işte onu istediğim için yaptım. "
Ve yeni bölüm. Artık tempoyu arttırdım. Bölümler daha hızlı gelecek.
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Bir de multiye koyduğum videolar görünüyor mu? Ben koyduğumda ses var ama görüntü yok. Siz de nasıl?