Din punctul de vedere al lui Geanina:
Câteva ore au trecut şi nici eu, nici Jimin nu am zis nimic. Cred că era foarte greu, sau Jimin era prea jenat. în schimb, doar am stat acolo holbându-ne la ecranul televizorului.
M-am întors pentru a mă uita la Jimin, care era întins pe patul meu, coasta lui fiind bandajată, ochii lui fixati pe televizor.
Am oftat, uitându-mă în altă parte.
Daca te intrebi de ce statea acolo tacut şi de ce nu s-a dus acasă, el nu putea să plece în starea în care era, deoarece ar putea să înceapă să sângereze în orice moment.
Era prea riscant.
Căscând, mi-am încruntat fruntea. Uitându-mă la ceas, am văzut ca era 23:45. Mă întrebam de ce eram atât de obosită Uitându-mă la mine, am realizat că eram încă în blugi şi în tricou. Ridicându-mă din pat, m-am îndreptat spre dulapul meu, uitându-mă prin hainele mele, înainte să-mi găsesc pijamalele. Luându-le, mi-am închis sertarul, îndreptându-mă spre baie şi închizând uşa, ignorând ochii lui Jimin care erau fixati pe mine.
Odată ce mi-am dat jos hainele si le-am aruncat în coşul cu rufe, mi-am pus pijamalele pe mine, aranjandu-mi parul într-un coc si ieşind din baie.
Imediat, ochii lui Jimin m-au privit.
L-am ignorat, ieşind din cameră, îndreptându-mă spre cea care era a lui Seby. "Hei Seb, ai terminat cu jocurile video? "
A pus pauză, înainte să se întoarcă spre mine. "Incă câteva minute, te rog." Se uita îngrijorat.
Am oftat. "în regulă, dar doar încă cinci minute. Nu pot să las ca mama şi tata să vină şi să te vadă jucându-te." L-am avertizat.
"Promit." Şi-a pus mâinile pe telecomandă, dând drumul la joc.
Am dat din cap, râzând. Ieşind afară din camera lui, cand voiam sa ma duc in camera mea, m-am lovit de cineva. Uitându-mă în sus, l-am văzut pe Jimin.
Am respirat. "Doamne, Jimin." Mi-am lins buzele. "M-ai speriat."
"Scuze." A răspuns plictisit. "Voiam să-mi iau un pahar cu apă."
"Ti-l voi aduce eu." M-am îndreptat spre bucătărie, de unde am luat un pahar, pe care l-am umplut cu apă, înainte să mă duc inapoi in camera.
Văzându-l pe Jimin întins pe pat, m-am dus spre el, dându-i paharul.
"Multumesc."
"Nicio problemă." Mi-am dus câteva şuvite de păr după ureche, iar atunci când voiam să mă pun pe marginea patului, vocea lui m-a oprit.
" Vino aici." A murmurat, punând paharul pe un suport.
Mi-am încruntat fruntea. "Poftim?"
Şi-a lins buzele, uitându-se în ochii mei. "Am spus să vii aici." A arătat spre locul de lângă el.
Mi-am muşcat buza, gândindu-mă ce ar trebui să fac.
A oftat. "Eşti încă supărată pentru ce am zis mai devreme?" Se uita atent la mine.
Am dat din cap. "Nu, am trecut peste asta." Am mintit. Nu uitasem. Adică, tot ce voiam să fac era să-l ajut şi el are tupeul să mă numească cuvântul cu 'p?
"Atunci vino lângă mine." A murmurat.
Mi-am muşcat interiorul obrazului, ducându-mă spre el şi punând lângă el, doar la câtiva centimetri distantă.
" Nu muşc." A murmurat, înainte de a îşi înfăşura o mâna după umerii mei, împingându-mă mai aproape de el, astfel încât corpurile noastre s-au atins.
Mi-am muşcat buza, simtindu-mi obrajii îmbujorati. Singura dată când am fost atât de aproape de el a fost în baie când noi...
"Imi pare rău." A murmurat.
Am oftat. "Ştiu."
A dat din cap. "Doar m-a luat valul." Se uita departe, neîndrăznind să mă privească.
Am ezitat, înainte să imi pun o mână pe obrazul lui, aducându-l mai aproape de mine. "E în regulă, ok?" Am şoptit. "Toată lumea se enervează. Sunt sigură că nu ai vrut
să zici asta."
Am zâmbit.
"Da." A murmurat. Lingându-şi buzele, s-a uitat la mine. "Eşti frumoasă, ştiai asta?" A şoptit.
Mi-am muşcat buza. "Multumesc."
"Să fiu sincer." S-a uitat în ochii mei. "Nu cred că stii cât de frumoasă esti."
Mi-am apropiat buzele, simtind mii de fluturi în stomacul meu.
"Cred ca ar trebui să-ti arăt." A continuat să şoptească, buzele lui fiind doar la cătiva centrimetri depărtare de ale mele." Mă vei lăsa?" Se uita lung şi profund în ochii mei, un sentiment necunoscut trecându-mi prin vene.
Mi-am deschis gura să zic ceva, dar am închis-o repede, când am realizat că rămăsesem fară cuvinte. Muşcându-mi buza, am dat din cap.
Lasandu-se in jos, mi-a dat suvitele de par de pe fată, degetele lui mângâindu-mi fata, apoi buzele. Venind mai aproape de mine, a clipit, buzele lui fiind doar la câtiva centimetri depărtare de ale mele, înainte să le preseze peste ale mele.
Un incredibil sentiment mi-a invadat inima, odată ce l-am adus mai aproape de mine, palmele mele atingându-i obrajii .
Mutându-si capul în altă parte fără a îsi lua buzele de peste ale mele, s-a apropiat de mine, corpul lui fiind deasupra mea, buzele lui continuând să le sărute pe ale mele.
Luându-şi buzele de pe ale mele pentru a putea ca amândoi să luăm o gură de aer,Jimin si-a lipit fruntea de a mea înainte de a mă pupa pe buze şi de a îşi lăsa capul la nivelul gâtului meu.
Am gemut in momentul in care buzele lui cărnoase au făcut contactul cu pielea mea fierbinte. Aproape închizându-mi ochii, mi-am înfăşurat o mână după gâtul lui.
Şi-a mişcat limba în locul unde m-a sărutat, deschizându-şi gura si sugându-mi pielea, făcându-mă să gem.
Ranjind, a inceput sa suga din ce in ce mai tare, lingând uşor pielea, sărutând-o încă o dată înainte de a trimite fluturaşi peste tot pe gâtul meu, mutându-se pe cealaltă parte, sărutând acelaşi loc până când mi-a găsit punctul sensibil, făcându-mă să gem chiar mai tare decât înainte.
"Jimin..." Am murmurat, muşcându-mi buza.
A continuat, înainte de a se da înapoi, rânjind la mine. Doar când voia să mă sărute din nou, uşa de la camera mea s-a deschis şi Seby a intrat înăuntru.
împingându-l pe Jimin de pe mine, m-am ridicat. "Seby, ce s-a întâmplat?"
"Mama si tata sunt acasă," Si-a aruncat mâinile în aer.
Ochii mei s-au mărit. "Rahat." Am murmurat, sărind din pat şi ducându-mă spre el. "Ok, dacă te întreabă ceva, adu-ti aminte, nu ai văzut nimic, bine? Am ascultat muzică şi am stat în camera mea. Ai făcut ce ai făcut si te duci să dormi. in regulă?"
A dat din cap. "în regulă."
"Bine. Acum du-te şi comportă-te ca de obicei." Am început să-l împing afară din cameră .
Odată ce a plecat, am închis uşa înainte să o încui. "In regulă, trebuie să te ascunzi. Mama va veni aici să mă verifice." M-am dus spre el, luându-l de mână. Doar când am început să-l împing, am fost împinsă înapoi. "Am spus că trebuie să te ascunzi!" Am şoptit-tipat la el.
A dat din cap. "Nu stau, Geanina. Trebuie să plec. Nu este niciun mod în care poti să mă ascunzi întreaga noaptea atâta timp cât eşti pedepsită."
"Dar poti să începi să sângerezi în orice moment." Am spus pe un ton ridicat.
A chicotit. "Bby, îti faci prea multe griji. De parcă ar fi prima oară când mi se întâmplă asta." A rânjit. "Ştiu cum să am grijă de mine."
"Desigur." Mi-am dat ochii peste cap. "Dar niciodată nu ştii-"
Punându-şi buzele peste ale mele, s-a îndepărtat curând. "Vorbeşti prea mult." A spus înainte să se ridice din pat.
Am oftat, lingându-mi buzele. Ducându-se spre fereastră, s-a întors spre mine. "Te voi vedea curand, in regula?"
Am dat din cap, indreptandu-ma spre el.
Deschizând fereastra, s-a uitat la mine. "Incearcă să nu-ti faci prea multe griji." A rânjit.
Am oftat. "O să încerc" Am murmurat uitându-mă în altă parte.
Luându-mă de bărbie, şi-a apăsat buzele moi peste ale mele. "Asta este fata mea." A zâmbit, înainte de a îşi pune piciorul peste fereastra, lăsându-se în jos, apoi punându-şi şi celălalt picior, ajungând pe margine. Apucând stâlpul pe care îl aveam lângă casă, a ieşit pe fereastră într-o singură secundă, făcându-mă să înteleg de câte ori a mai facut asta înainte.
Rânjind, a sărit.
Tocmai când am vrut să-i fac cu mâna, am auzit o ciocănitură în usa mea.
"Geanina? Eşti acolo?"
"Da." Am răspuns, în timp ce m-am dus spre uşă, deschizând-o
A intrat înăuntru, uitându-se prin jur. "De ce era usa ta blocata?
"Mă schimbam şi nu am vrut ca Seby să intre." Am zâmbit în sinea mea, la gândul că am inventat minciună atât de repede.
"Oh, în regulă." Si-a lins buzele, uitându-se încă o dată prin cameră, înainte să ma priveasca.
Cum au mers lucrurile la bi-" Am început să vorbesc, când ea m-a întrerupt.
"Geanina Mihaela Elena kim". Ce este pe gâtul tău?!" Ochii mamei mele s-au mărit, holbându-se la mine.
"Ce?" M-am apăsat pe gât, simtindu-mi stomacul tresărind. Alergând spre baie, m-am uitat în oglindă, observând un semn colorat, altfel cunoscut ca o muşcătură din dragoste.
"Ei bine?" Mama se holba la mine, lovindu-şi piciorul de podea.
"Oh, asta?" Am arătat spre gâtul meu, schitând un zâmbet. "Eu..." M-am gândit la o minciună. "Incercam să-mi ondulez părul, când mi-am lovit partea asta a gâtului, din greşeală." Mi-am apropiat buzele, întrebându-mă dacă a sunat ca o scuză bună.
S-a uitat la mine. "Nu văd să ai părul ondulat, Geanina." Si-a dus mâinile spre cocul din capul meu.
"Oh, dupa ce m-am ars, m-am dat bătută, facandu-mi un coc." Mi-am apropiat mainile, lingandu-mi buzele şi rugandu-ma ca ea să mă creadă.
Părea să se fi gândit pentru o secundă, inainte de a da din cap. "In regula. Ai pus niste cremă acolo?"
Am dat din cap "ti-am luat-o inainte, mamă." Am râs.
Dand din cap, S-a indreptat spre usa. "Bine, atâta timp cât chestia aia dispare, ar trebui ca tu să fii bine. Noapte bună, scumpo."
"Noapte bună, mamă."
Si cu un zambet, m-am uitat la ea pana cand a închis uşa. Punându-mi spatele peste uşă, am respirat usurată.
Jimin e asa mort data viitoare când îl văd.
To be continued .........
XOXO Geanina 💗💗💗