Ivana o fata de 16 ani,cu parintii foarte cunoscuti si respectati.Mama ei fiind avocata,iar tatal ei judecator.Are o viata minunata pe care toti si-ar dorio...dar cum viata e nedreapta de fel.. fericirea Ivanei nu va dura mult.Mama ei imbolanvinduse de o boala incurabila care nu-i va da nici o scapare.Ivana ramanand cu tatal ei.Suferinta ce o simte este cumplita,dar nu poate face nimic.Decide sa se multe in New York unde tatal ei si-a gasit loc de munca intr-un tribunal de acolo si tot acolo cunosando pe Nathali femeia cu care va decide sa-si imparta viata. Totul e bine si frumos Ivana intelegandu-se foarte bine cu ea.Si cand crede ca va putea fi mai bine si va fi din nou fericita , viata ii mai da o lovitura,luandu-i ce i-a mai ramas. Ea asistand la moartea tatalui ei si a lui Nathali chiar in ziua nuntii.Ramand singura pe lume,asta pana este gasita de un barbat care a o ia el acasa adoptando , crescando si iubindo ca pe o fica.Ce nu stie ea,este ca acel barbat este cel mai periculos si temut mafiot.Nu dupa mult timp il va reintalni pe El,cel care ii va fura inima si o data cu fericirea ei va veni si dezamagirea,durerea si suferinta,nestiind ca de fapt el e cel care a apasat pe tragaci in acea zi blestemata.Dandu-si seama ca nu va reusi sa fie fericita pana nu va iesi din acest cerc ce-i aduce doar suferinta decide sa se razbune.Devenind in acest fel o fata de ghiata si fara vreo remuscare pentru ceea ce face.Pana va cunoaste si cealalta latura a sufletului ei pereche.Oare va fi capabil sa se faca iertat,sa o readuca la cum era in trecut?Oare ea va fi capabila sa-l ierte si sa lase setea de razbunare pentru a fii fericita?
Indragostita de un Criminal
By Lady-Kira
Ivana Crowley o adolesenta ca oricare alta,duce o viata destul de normala.Asta pana in momentul in care cuno... More