The Best

By MMerrr69

1.6K 53 33

🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️ More

Prolog
❤️1❤️
❤️2❤️
❤️3❤️
❤️4❤️
❤️5❤️
❤️6❤️
❤️8❤️
❤️9❤️
❤️10❤️
❤️11❤️

❤️7❤️

118 5 1
By MMerrr69

Cały dzień spędziłam na rozpakowywaniu rzeczy.Zmęczona poszłam do łazienki odprawić moją wieczorną rutynę,i poszłam spać.
Rano#
Obudziłam się o 9:30.Zeszłam na dół i zjadłam grzanki z serem i szynką.Poszłam na górę do mojej łazienki i lekko się pomalowałam.Uczesałam włosy i ubrałam się w to:

Usiadłam na łóżku i pisałam z Klaudią,wysłałam jej zdjecie nowego pokoju,i dowiedziałam się że Adrian nie chodzi już z Klaudią do szkoły,bo wyrzucili go za pobicie kolegi,i szarpanie się z nauczycielem.W sumie to dobrze, bo przynajmniej Klaudia oszczędzi sobie widoków tego debila.
Po półgodzinnym pisaniu z Klaudią zawołała mnie mama.
Ja:słucham?!-wydarłam się zbiegając ze schodów.
Mama:nie krzycz,tylko zejdź na dół,i dopiero wtedy ci powiem.
Ja:No, jestem już to co masz mi do powiedzenia?
Mama:Wiem ze ci trudno z tym,że się wyprowadziliśmy,ale to nie powód do tego żebyś się tak do mnie odzywała.
Ja:No dobrze,a tylko to chciałaś mi powiedzieć?
Mama:nie, chcę ci zaproponować żebyś poznała okolice,i zapoznała się z innymi wiec może pójdź na spacer?
Ja:No Ok, to idę po bluzę i torebkę i wychodzę.

Poszłam do swojego pokoju wzięłam torebkę,i spakowałam do niej klucze, telefon, portfel,i inne rzeczy.Założyłam na siebie czarną,rozpinaną bluzę z adidasa,i pudrowe Huarache,następnie wyszłam z domu.
Szłam przez chodnik otoczony z obu stron pięknymi drzewami.Było w miarę słonecznie,wiec założyłam moje okulary i szlam dalej.Po 20minutach zachciało mi się pic,a spowodu ze mam sklerozę nie wzięłam wody,wiec postanowiłam isc do sklepu.
W sklepie#
Przeszłam przez próg marketu,i odrazu w oczy rzucił mi się wysoki,przystojny blondyn,który szarpał się z jakimś innym chłopakiem.Postanowiłam nie zwracać na nich uwagi,i szybko przeszłam obok nich do alejki z napojami.Idąc czułam na sobie ich wzrok,ale starałam się tym nie przejmować.Podeszłam do kasy i zapłaciłam za wodę,i batona.Wyszłam ze sklepu,idąc w przeciwną stronę do mojego domu.Nagle zauważyłam naprzeciwko bardzo podobnego chłopaka,do blondyna którego widziałam w sklepie.Nie wiem dlaczego ale biegł bardzo szybko w stronę sklepu.Gdy mnie minął zastanawiałam się gdzie idzie.Po 10 minutach namysłu doszłam do domu.Szarpnęłam za klamkę,o dziwo drzwi były zamknięte.

Sory ze nie było rozdziału ale byłam w górach i nie miałam zasięgu,a rozdział był już zapisany,ale nie mogłam go wstawić.Straciłam tez dni na snapie.Jeszcze raz przepraszam.Milego dnia ❤️

Continue Reading

You'll Also Like

208K 11K 140
CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵) ZASTRZEŻENIA • Książka 16 + ! • Proponuje czytać wszystko po kolei aby zrozumieć niektóre wątki, ro...
28.2K 1.7K 96
Harry zostaje porwany i otruty przez Lorda Voldemorta. Jedynym ratunkiem jest zdjęcie zaklęcia adopcyjnego, które ujawnia, że jest synem Severusa Sna...
51.8K 2.7K 71
Faktem było to, że Synowie Garmadona stanowili prawdziwe niebezpieczeństwo dla Ninjago i jego mieszkańców. Choć Ninja robili wszystko, żeby powstrzym...
2.7K 224 23
Historia młodej dziewczyny, która po traumatycznych doświadczeniach, stara się odnaleźć swoje miejsce w świecie. W jej życiu pojawia się raper, który...