Pov Link
Ik vind wedstrijdje boom klimmen wel leuk want ja poezen kunnen goed klimmen. Ik heb altijd gehad dit in de boom zat dus die wedstrijd ga ik winnen. "deze boom" zegt Jeremy. Ik stap naar voren maar Harm gaf een duw naar achteren omdat als eerste wilt. Harm klim best wel hoog maar niet zo hoog. "Jeremy ga jij naar Harm" stel ik voor. Jeremy ging er akkoord mee en klim naar boven als Harm beneden is. Jeremy bibbert best wel erig en klimt niet zo hoog. "ga ja maar poes." zegt Jeremy. Dus ik ga klimmen. Als ik een keer naar beneden zie ik dat best wel hoog ben. Ik schrok en me voet geleed uit. Me ademhaling gaat best wel snel. "Link kom maar naar beneden anders lig je nog in het ziekenhuis." hoor ik Harm roepen volgens mij. Ik luister niet en klim tot de top. Als ik beneden ben zie ik Harm en Jer met open mond kijken naar me hoe ik er uit zie. Ik kijk naar me kleding over gaten en groene mos. Ik lach en loop naar achter. Maar toen ik dat doe komt een meisje aan gerend en bost tegen mij aan. Ik val maar ze blijf staan. Ze mopel wat ik niet versta maar ze laat iets vallen zag ik maar daarna werdt het zwart voor mij ogen.
Pov Lindsey (voor dat ze tegen Link bots)
Ik wordt gek want ik kan niet tegen gefluister. Daan kom naar me toen want hij zag dat ik een beetje gek van werdt maar hij werdt terug geroepen door Damian. Dylan en Dennie kijken op want Damian zijn stem klonk best wel bedreigt. "Kan iemand mij vertellen waarom jullie zo doen?" vraag ik. Ik zie dat Daan, Dennie en Rick naar beneden kijken. ik vind dit best raar. Ik wauw me koptelefoon pakken maar ik kwam er achter dat ik hem niet bij me had. Ik ging maar heen en weer lopen tot dat ik antwoordt krijg. Me telefoon ging best wel vaak af. Waarschijnlijk was het me moeder die zegt dat ik naar huis moet komen. Ik keek op me telefoon en ja hoor me moeder is boos omdat ik niet meteen naar huis komt. ik was even weg met me gedacht tot dat ik naar achter loop en tegen loop Damian aan.
pov Daan
ik wil niet dat Damian Lindsey gaat bedreigen. ik hoop dat ze maar mee werkt met Damian. Ik zag de angst in Lindsey 's haar ogen. Ze bost tegen Damian die achter sta. Ik zag een mes uit Damians zak komen. "Lindsey je sluit aan of je gaat er aan!" zegt Damian bedreigt. "Okay, ik sluit misschien bij jullie. Als jullie vertellen wat jullie allemaal doen naar school want jullie zijn je zelf niet meer." zegt Lindsey angstig. Damian stap naar zijn tas en haalt sigaar en een gun er uit. Hij wilt Lindsey een sigaar geven maar ze nam het niet aan. Damian sloeg haar omdat hij kan nog best agressief zijn als het niet naar zijn zin gaat. Ik wil naar toe rennen maar Dylan pakt me hand en schut zijn hoofd. Ik sta er niet zo blij bij. Maar ik zag Lindsey rond kijken uit angst om weg te komen en legt haar tas neer. Ze zag dat ik een beetje aan het huilen was en wou naar toe lopen maar Dennie houd haar tegen. Damian was weg gelopen om met iemand te bellen en Rick is mee gelopen. "GOD VER. IK MAG NOOIT MIJ PLAN UITVOREN" schreeuwt Damian. Iedereen kijk op. "Lindsey wij zijn soort van slechteriken en we doen altijd naar school dingen waar de politie nog steeds mee bezig is. Ze noemen ons ook wel de bad boys van Nederland. We willen meer leden en ook vrouwen maar bijna geen enkele vrouw is goed genoeg voor deze groep. Ik wil dat jij nu bij ons aan sluit of dag dag Lindsey" zegt Damian met een bedreigende toon. Ik zag dat ze schrok. "Nou ik wil dat jullie mij met rust laten want zulke vrienden hoef ik niet. Ik dacht dat ik jullie kon vertrouwen lul zakken." zegt Lindsey op een boze toon. Damian pakt haar arm maar ze maakt zich los en rent weg. Hier was ik al bang voor. "Pak haar jongens." commandeert Damian en hij rent al weg samen met Dylan. Ik blijf samen met Dennie en Rick bij de spullen. Ik zag dat Rick in Lindsey 's tas zat rond te kijken en hij vond een mes, verbanden en pleisters. Het mes zat onder bloed. We schrokken allemaal. "Zou ze zich zelf snijden?" vraag Dennie bezorgt. Rick gaf hem een klap en zei "Nee anders zou we het wel weten."
ow sorry voor de mensen die zich zelf snijden of denk aan zm (zelfmoord). Dat moet je niet want dat is niet leuk. je bent perfect hoe je bent. op je eigen manier. je hebt ups en downs maar dat moet je accepteren.
love you<3