Garázs (EXO-BaekYeol)

By Kicsi_Krumpli

3.1K 416 17

A fiúk zenekara énekes nélkül maradt, ezért egy meghallgatást rendeznek. Utolsóként betoppan egy fiatal fiú... More

Meow 2
Meow 3
Meow 4
Meow 5
Meow 6
Meow 7
Meow 8
Meow 9
Meow 10
Meow 11
Meow 12

Meow 1

446 42 3
By Kicsi_Krumpli

~Chen~

Komolyan mondom, ha bejön ide még egy kornyikagép felakasztom magam.

Ma van a garázszenekarunk énekes válogatója, mivel Kyung már elballagott a sulinkból és külföldre ment egyetemre,ezért kell valaki a helyére, aki tovább viszi az énekes pozíciót.

- Következő! - kiáltott Luhan.

Betopogott az ajtón egy pici fiú, félénken körbenézett majd megállt a szoba közepén. Egyszerű fehér pólót viselt bordó farmerral és fekete bakanccsal.

- Sz-sziasztok - szólt halkan.

- FELVÉVE! - kiáltott be Chan és hatalmas csillogó szemekkel nézte a srácot, közben már képzeletben hatszor megerőszakolta.

- Chanyeol először is meg kell hallgatni a hangját és utána eldöntjük közösen, ismétlem KÖZÖSEN - magyarázott Kai egy ceruzával a kezében, amivel az elmúlt két és fél órában húzgálta ki a bandánkba vágyó emberek neveit.

- Figyelj Kicsi, valami jót mutass nekünk, mert már nem bírjuk tovább a repedt fazék hangokat -kérlelte Luhan.

- I-igyekszem -remegett meg hangja.

- És mit fogsz előadni nekünk? - érdeklődtem és egy bíztató mosolyt küldtem felé, hátha megnyugszik, de Chanyeol jelenléte nem sokat segített, mivel konkrétan kiesett a székből, annyira lelkesen nézte az előtte állót.

- A-adéltól a Rolling in the deep.

- Gyerünk Kicsi, hiszek benned - tette össze kezeit Yeol és imádkozást immitált.

Pironkodva lehajtotta buksiját és elkezdett énekelni. Angyali hangja belengte a kis szobát, amiben tartózkodtunk. Yoda szinte már örömében sírt, mert érezte, hogy a Kicsinek nyert ügye van.

Azt hiszem megvan az új tagunk.

Continue Reading

You'll Also Like

31.7K 2.7K 24
"Van, hogy egy nőnek, nem a méhéből, hanem a szívéből születik gyermeke." "Egyedül Chiara tart még életben." Köszönöm a borítót és a GIF-et @BlueBeli...
16.2K 1.8K 61
{Lee Felix, a gyönyör megtestesítője. Milliárdokat mozgat meg szépsége, mint egy földre szállt angyal. Mindenki őt tekinti példaképnek és szinte már...
2.5K 259 21
"- Baba, gyere, idő van! - hallom meg Hyunjin hangját. Igaza van, máris késésben vagyunk. Hatalmas mosollyal az arcomon ülök mellé a kanapéra. Szőke...
26K 2.2K 136
Tessa Miller hitetlenkedve hallgatta a terapeuta ötletét. Úgy érezte ez nem neki való, hogy ő nem tud együtt élni valakivel 4 teljes hetet. Ám többsz...