Die avond belt Elena Jeremy. Hij neemt op. Hallo, met Jeremy zegt Jeremy.
Elena zegt: "hallo, Jeremy. Met Elena".
Jeremy zegt: "Elena. Hoe was het bij Rick. Heeft hij de ring geaccepteerd. Heb je nog afspraken met hem gemaakt".
Elena zegt: "prima. Ja, die heeft hij geaccepteerd. Ja, die hebben we gemaakt. Dat hij hem niet kwijt mag raken. Dat hij niemand mag vertellen wat wij zijn. Dat hij niemand mag vertellen wat voor een krachten die ring heeft. Dat hij hem terug moet geven als wij in het totaal 2 kinderen hebben. Daar is hij het mee eens".
Jeremy zegt: "oke. Dat was te verwachten. Oke. Dat zijn prima afspraken. Dan is het goed".
Elena zegt: "natuurlijk, was het te verwachten dat hij het zou accepteren. Dat zijn inderdaad prima afspraken. Fijn, dat het dat goed is. Wil je verder nog wat vragen of zeggen. Anders hang ik op".
Jeremy zegt: "klopt. Ik snap dat je het fijn vind dat het dan goed is. Nee, ik niet. Jij aan mij of tegen mij. Is goed".
Elena zegt: "oke. Nee, ik ook niet. Fijn, dat het goed is dat ik ophang. Als je mij nodig heb weet je mij te vinden. En ik weet jou te vinden als ik je nodig heb".
Jeremy zegt: "oke. Ik snap dat je het fijn vind dat ik het goed vind dat je op hangt. Natuurlijk, weet ik je dan te vinden. Dat klopt".
Elena zegt: "fijn, dat je mij dan weet te vinden. Oke. Tot de volgende keer".
Jeremy zegt: "ik snap dat je het fijn vind dat ik je dan weet te vinden. Tot de volgende keer".
Elena hangt op. Jeremy en Elena gaan allebei weer verder met hun dag.