Akşam Gözlüm

By lalfizu048

7.5K 765 50

Yıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkada... More

1.Bölüm
2.bölüm
3.bölüm
4.bölüm
5.bölüm
6. bölüm
7. bölüm
8. bölüm
9. bölüm
10. bölüm
11. bölüm
12. bölüm
13. bölüm
14. bölüm
15. bölüm
16. bölüm
17. bölüm
18. bölüm
yazardan
20. bölüm
21.bölüm
22. bölüm
23. bölüm
24. bölüm
25. bölüm
26. bölüm
27. bölüm
28.bölüm
29. bölüm
30. bölüm
31. bölüm
32. bölüm
33. bölüm
34. bölüm
35. bölüm
36. bölüm
37. bölüm
38. bölüm
39. bölüm
40. bölüm
41.bölüm
42. bölüm
43. bölüm
44.bölüm
45. bölüm
46.bölüm
47.bölüm
48. bölüm
49.bölüm
50.bölüm
51. bölüm
52.bölüm
53. bölüm
54. bölüm
55. bölüm
56. bölüm
57.bölüm
58. bölüm
59. bölüm
60. bölüm
61. bölüm
62. bölüm
63. bölüm
64. bölüm
65. bölüm
66.bölüm
67.bölüm
68. bölüm
69.bölüm
final

19. bölüm

88 14 10
By lalfizu048

Sarıldık uzun bir süre sonra ayrıldık melih efendim aşkım bizimkilerin haberi henüz yok onlarla barışınca en kısa sürede söyleyecem bana biraz zaman tanı peki deniz ona ne zaman söyleyecez sen bilirsin o zaman hemen şimdi gidip söyleyelim
tamam bir dk sen buraya ne için geldiğin deniz bana matematik dersi verecek diye yanlız üstüme kahve döküldü bunu temizliyeyim öyle aşağı inelim peki benim banyomu kullan tamam banyoya girdim heryerde onun parfümleri eşyaları vardı bende siwitimi silmeye başladım küçük bir lekeydi zaten hemen çıktı ve içeri melih in yanına gittim inelimi artık tamam hadi inelim elimi tutu biz merdivenlerden inerken elimi çekeceken sakin ol zaten öğrenecek kafamı saladım ve salona geçtik deniz bize baktı oturduk ama elimi hala tutuyordu deniz sana birşey söylememiz lazım dedi melih evet dinliyorum biz melisle birlikteyiz birbirimizi çok seviyoruz ve bunu ilk seninle paylaşmak istedik gerçekten çok mutlu oldum ikinizin adina nedemişler en büyük aşklar nefretle başlar ilk önce deniz ve melih sarıldı sonra ben ve deniz kulağıma şimdiden kolay gelsin sana yenge dedi ve gülmeye başladık ne oldu dedi melih birşey olmadi e bu durumda ben sevgilimi çalıştırabilirim deyilimi derse odaklana bilirsen tabiki ama sanmıyorum dedi deniz gülerek melihte ona kırlenti fırlatı tamam neyse ben sizi yanlız bırakayım ben odamdayım görüşürüz melis ay pardon yenge görüşürüz deniz deniz odasına çıktı bizde ders çalışmaya başladık ve dört saat geçti yorulduk dimi kafamı saladim bugünlük bu kadar ufaklık ben eve gidiyim artık ben seni bırakayım aslında bora gelecekti ve sen gelirsen bizimkiler görür tamam kızdınmı yanağına bir öpücük kondurdum oda beni öptü tamam affetim ama  biran önce çöz bu durumu tamam merak etme numaranı alayım telefonumu uzatım oda uzatı kaydettik ve benim telefonum çaldı bora arıyor bana uzatı telefonu açtım alo efendim kuşum geldinmi tamam ben hemen çıkıyorum hadi bb sarıldık anlımı öptü yarın seni almaya geliyorum kendine dikkat et ufaklığım seni seviyorum seni seviyorum.


Beğenmeyi unutmayın

Continue Reading

You'll Also Like

4.8K 327 38
Adam, kadının gecesi aydınlansın diye yaktı kendini. 'Gülüşünü bölen iç çekiş, ağlarken boğazında düğümlenen hıçkırık olayım. Ve olsun son nefesinde...
279K 12K 38
Aşkın barut kokan hâli... UYARI! → İncelemekte olduğunuz kitap 16 yaş ve üzeri için uygundur. Olumsuz örnek oluşturabilecek unsurlar içermektedir. →...
405K 16.3K 32
Bak sana şöyle anlatayım.Ben eskiden sesini duyunca , konuşamazdım ya ...Yüzüne baksam heyecandan ellerim titrerdi ya...Hala gülerim buna 'Hayatım' d...
4.5K 291 25
"Huzurum..." Efsunu olduğum kara gözleri gözlerimde gelip giderken saniyeler boyunca sessiz kaldı. "Gittiğin yerlerde çiçekler görürsen seni bekleyen...