New family?

By __evagelia__

228K 13.5K 1.3K

Ολα τα παιδιά στο ορφανοτροφειο παρακαλάνε να τους υιοθέτησει μια οικογένεια τι θα γίνει όταν μια πλούσια οικ... More

1
2
3
Χαρακτήρες
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
Επιλογος.
Καινουργιο βιβλιο..

47

1.8K 120 7
By __evagelia__

"Παιδιά γρήγορα Πρέπει να γινει το χειρουργείο πριν χασει περισσότερο αιμα"τι γίνεται;;

Πριν απο λιγο με έφεραν απο δω δεν ξερω γιατι χειρουργείο ακουω τι θα μου κανουν;;

Ωω θεε μου οχι και αν δεν ζησω;;

"Λαβηδα"αληθεια τωρα δεν μπορούσαν να μου κανουν καμια ενεση για να μην τους ακουω;;

Ευτηχους δεν τους βλεπω θα ειχα φρικάρει οχι πως τωρα δεν φρικάρω αλλα αλλο να το βλέπεις αλλο να το ακούς.

Αραγε να αντέξω μεχρι το τελος του χειρουργείου;;

Καλε τι γίνεται;;

Ωχ Πρέπει να ξεκίνησαν..

Οχι παλι μαυρο.

Alex.

"Κατσε σε μια μερια με εχεις ζαλίσει γαμω"αυτον τον μαλακα θα τον γαμησω.

"Σκασε Μιχάλη εδω γίνεται το χειρουργείο και εσυ εισαι στο κοσμο σου δεν τον καταλαβαίνεις πως ειναι κοιτα τον ανησυχεί για το κοριτσι του"μπραβο ρε χαρα τουλάχιστον μίλησες εσυ για μενα..

Μιση ωρα..

Μιση ωρα ειναι μεσα στο χειρουργείο και εχω τον Μιχάλη να λεει της μαλακιες του ευτυχώς ειναι η Χαρα και τον μαζεψε λιγο..

"Πηγενετε στο σπιτι σας θα ειμαστε εμεις εδω"λεω πλέον ψυχρα..

Οταν λεω είμαστε εμεις εδω εννοω εμενα την Κορινα που καθεται στις καρεκλες μαζι με τον Κωστα αγκαλιά και προσπαθεί να την ηρεμισει..

Τα ιδια χαλια είναι και η μαμα καθεται στις αλλες καρεκλες μαζι με τον μπαμπα..

Μπορώ να πω ο μπαμπάς δεν κλαίει δεν ξερω κιολλας αν δέθηκε και τοσο πολυ με την Σια οπως η μαμα μαζι της αλλα αυτην ειναι χαλια κλαίει ωρες..

Το ίδιο και εγω οταν ειμαι ετοιμος να κατσω καθομαι στην ακρη της αίθουσας και κλαιω χωρις να με δουν..

Αλλα πριν με είδαν με ειδε η μαμα και ο μπαμπάς καταλαβαν οτι την αγαπαω την Σια..

Αλλα δεν καταλαβαν πως..

Νομίζουν πως την αγαπαω σαν αδερφή μου αλλα οχι εγω την αγαπαω σαν κοριτσι μου..

Αν και μισή ωρα που ειναι εκει μεσα ανησυχώ.

Μηπως δεν πήγε καλα;;

Μηπως πέθανε;;

Οχι δεν πρέπει να σκεφτομαι ετσι..

Βγαίνει ο γιατρός και τρεχω κατευθείαν πανω του..

"Τι συμβαίνει ζει;;"ρωταω και αυτός με κοιταζει καπως..

"Νοιάζεσαι για αυτην νεαρε μου;;"α να μην σε νοιαζει..

"Δεν τελειώσαμε το χειρουργείο βγηκα να σας ενημερώσω πως προσπαθώ για το καλύτερο οι επομενες ωρες ειναι κρίσιμες για αυτο ολοι σας μείνετε δυνατοι"ποιες ωρες τι λεει;;

Τους κοιτάζει όλους εναν εναν..

Τι γιατρός ειναι αυτος;;

Σίγουρα ειναι φιλος του μπαμπα;;

"Κανω οτι μπορω ορεστη για την κορη σου"μα γιατί μιλαει με τον μπαμπα τωρα;;

Πηγενε στην δουλεια σου πηγενε να κανεις καλα την μικρη μου..

"Το εκτιμώ που κανεις οτι μπορεις"λεει ο μπαμπάς και αυτος φευγει γρηγορα..

Εγω καθομαι στην καρεκλα και έρχεται και η μαμα διπλα μου..

"Αγορι μου γλυκο ηρέμησε θα γινει καλα αλλα Πρέπει να μεινουμε δυνατοθ ενταξει;;"μου λεει και της γνεφω μπαινω στην αγκαλια της και μετα απο λιγο ερχεται και η κορινα..

"Η Σια ειναι δυνατη θα ζησει μην φοβάστε"λεει και μπαίνουμε και οι δυο στην αγκαλια της μαμας..

2 ωρες μετα..

"Γιατι αργουν;;"φωναζω στους άλλους και αυτοι μου δίνουν το καφε αλλα εγω απο τα νευρα μου το πεταω κατω.

Ο αλλος σκύβει να το μαζεψει..

Εγω τον αγριοκοιταζω και σηκώνεται..

"Ρε φίλε ετσι ειναι τα χειρουργεία αργουν δυο με τρεις ώρες.."λεει ο Κώστας και ο άλλος ο πουστης τον χτυπαει..

"Ρε αν δεν ζει μην του λες ψέμματα"τι ειπε αυτος τωρα..

"Τι λες ρε πουστη η μικρή μου δεν θα πεθάνει δεν μπορεί να πεθανει"φωναζω και τον πιανω απο την μπλούζα..

Τον κολλάω στον τοίχο και ειμαι έτοιμος να τον χτυπήσω..

"Φιλε αστον ρε δεν φταίει σε κατι"αυτος σε ολα φταιει..

"Φταίει σε ολα αυτος ο Μιχάλης αλλα τον αφήνω γιατί θελω να μαθω πως τα παει η μικρή μου"τον αφηνω και παω κοντα στην αδερφή μου..

Την παίρνω στην αγκαλια μου και μου ψιθυρίζει κατι..

"Την αγαπάς και θα ζήσει γιατι και αυτήν σε αγαπάει και η αγαπη σας ειναι πανω απο ολα ακομα και πανω απο τον θανατο"εχει δικιο η Κορινα..

Η αγάπη ειναι πανω απο ολα..

Θα ζήσει..

Το πιστεύω θα ζησει..

Της φιλάω στο μέτωπο και της χαμόγελαω κουρασμένα..

"Το ελπίζω αδερφούλα το ελπιζω"της σφίγγω πιο πολυ στην αγκαλια μου και ανταποδίδει..

Η Κορινα έγινε κολλητή με την Σια η αλλιώς αδερφές κανονικες αδερφές είναι χαλια οπως και εγω και ακομα περισσότερο..

"Παιδιά ο γιατρός"φωναζει η μαμα και σηκωνόμαστε και τον πλησιαζουμε ολοι..

"Σας εχω νεα"λεει αυτος και τον κοιταμε ελπίζοντας να πει καλα νεα..

Ο μπαμπάς χαμογελάει μόλις το είπε αυτο και κατι λεει στην μαμα και χαμογελάνε..

Μας δεν μιλησε ακομα τι εγινε;;

"Τα νεα ειναι οτι το κορίτσι άντεξε το χειρουργείο για καποια λεπτα νομιζαμε θα μας μεινει στα χερια αλλα τελικα ζει"ζει...

Το ηξερα ζει..

Μολις το είπε αυτο ο γιατρός χαμογελασα και επερνα αγκαλια οποιον εβλεπα..

"Ζει ζει το ηξερα"λεει και περνώ αγκαλια την μαμα αυτην ανταποδίδει και χαμογελάει..

"Θα την μεταφερουμε μετα στο δωμάτιο της αλλα θα πρέπει να ξεκουραστεί το χειρουργείο ήταν δύσκολο μονο ενας θα μπορέσει να περάσει μετα"μονο ενας;;

Απογοητεύτηκα λιγο που είπε μονο ενας..

Γιατι όλοι γυρισαν και κοίταξαν εμενα τωρα;;

Θα καταλαβαν μάλλον..

"Καλύτερα να πας εσυ Μαρθα"λεει ο μπαμπάς στην μαμα αλλα η μαμά με κοιτάει..

"Ας πάει ο Αλεξ ηταν χαλια τοσες ωρες ειχε ενοχες"οντως ειχα και εχω ενοχες αν δεν την ελεγα για το όνειρο θα ηταν μαζι μου και δεν θα ειχε παθει τιποτα..

Ενα αστείο πηγα να τις κανω και τωρα βρίσκεται στο νοσοκομείο..

Εξαετίας μου..

"Αντε Αλέξανδρε πήγενε εσυ"μου λεει ο μπαμπάς και τρέχω κατευθείαν προς το δωματιο..

Είμαι ηλίθιος επρεπε να ρωτήσω αν την εχουμ σίγουρα εδω..

Τέλος πάντων μπαινω μεσα και για καλη μου τύχη την βλέπω..

Ειναι στο κρεβάτι ξαπλωμένη και με κλειστά ματια κοιμαται..

Παω κοντα της αργα ευτηχως δεν εχει μηχανηματα τωρα της τα έβγαλαν μονο ενα ορο εχει στο χερι της και γαζες τυλιγμενες στο κεφαλι της λογικο εκει έγινε το η εγχείριση..

Παω κοντα της οπως ελεγα πριν αργα για να την κοιτάω πιο πολυ προσπαθώ να μην την ξυπνήσω και καθομαι στην καρεκλα διπλα της την βαζω πιο κοντα για να μπορέσω να την πιασω το χέρι..

"Τα κατάφερες εμεινες για μενα έμεινες για εμας"της λεω και της πιανω απαλα στο χερι..

Τα ματια της κλειστα αλλα ξέρω πως με ακούει..

"Με ακους οπως Πριν θέλω να ξέρεις πως θα μείνω εδώ θα περιμένω να ανοίξεις τα ματια σου και να με κοιταξεις να με μάγεψεις με αυτο το τελειο βλεμμα σου"της χαϊδεύω το μάγουλο και σηκώνομαι λιγο όρθιος.

"Σε αγαπώ και όπως μου είπε και η αδερφη μας Πριν η Αγαπη μας ειναι πανω απο ολα ακομα και απο το θανατο και ειχε δίκιο"την φιλαω στο μάγουλο απαλα..

Και πριν σηκωθώ νιωθω να μου χαϊδεύει το χερι..

Γυρίζω το βλεμμα μου στο χερι της και όντως με χαϊδεύει σηκωνω το βλεμμα μου και την βλεπω να μου χαμογελαει..

"Ξυπνησες"λεω ξαφνιασμένος και γνέφει..

Γιατι δεν λεει κατι;;

"Μιλα μου μικρή"της λεω ψιθυριστά και χαμογελάει..

"Και εγω σε αγαπω"λεει και σκύβω προς σε αυτήν πριν προλάβω να δράσω την βλεπω να περνει αυτήν την προτοβουλια και να με φιλάει..

Ανεβαίνω λίγο διπλα της στο κρεβάτι και συνεχίζω να την φιλάω οσπου κατεβαίνω λιγο στο λαιμο της..

"Ξέρεις μου ελειψες και εσυ και τα φιλια σου ολα πανω σου μου ελειψαν"της λεω και συνεχίζει να με φιλάει χωρις να μιλάει..

"Πρεπει να την εξετάσω"λεει μια φωνη και Μόλις μας βλέπει χαμογελάει πονηρα αλλα μετα ξαφνιαζεται.

"Γιατρέ δεν"πηγε να πει η μικρή αλλα της σταματαω και κατεβαίνω απο το κρεβάτι..

"Γιατρέ Άνταμς μην πειτε τιποτα στο μπαμπα δεν είμαστε βιολογικα αδερφια"του λέω και γνέφει..

"Ξερω παιδί μου δεν θα πω τιποτα γιατι δεν ειδα τιποτα μην ανησυχείτε αλλα δεν θέλω η δεσποινίς να κουράζεται γιατι ακομα δεν μπορεί να αναπνεύσει κανονικα"καταλαβα που το παει αυτος..

Sia.

"Δεν με κούρασε γιατρέ"του λεω και μου χαμογελάει ειναι καλος γιατρός και απο καταλαβα ειναι φιλος με τον Ορέστη..

"Το ξέρω αλλα καλύτερα να κατσετε φρόνιμα για την ωρα γιατί βγηκες απο ενα δυσκολο χειρουργείο απορω πως βρηκες τοσο δύναμη και ορεξη"η αληθεια ειναι πως δεν ξερω..

"Δεν ξέρω απλως εχω όρεξη αν και μου πονάει λιγο το κεφάλι"λεω και γνεφει..

"Θα σε πονάει για κάποιες ωρες θα πω μα σου φέρουν κανενα ηρεμιστικό και οσο για την όρεξη μάλλον φταιει αυτο το παιδι απο δω"λέει και γουρλωνω τα ματια μου μόλις δείχνει τον αλεξ.

Ο Άλεξ με κοιτάει και μου χαμογελάει πονηρα...

"Σας αφηνω να συνεχίσετε αλλα με το μαλακο θα έρθω μετα για να σε εξετασω"λεει και φεύγει κλεινοντας την πορτα πισω του..

Τον συμπάθησα αυτον τον γιατρό δεν ξέρω γιατι αλλα ειναι παρα πολυ καλος..

"Ακουσες τι είπε ο γιατρός;;"λεει ο Αλεξ και χαμογελαω.

"Ναι ακούσα και ειχε δικιο εσυ φταις"λεω και γελαει..

"Α ωστε εγω φταιω ε;;"λεει ενω με φιλαει απαλα..

"Ναι εσυ"του λεω πειραχτικα και συνεχίζει να με φιλάει..

Γεια σας❤❤

Σημερα ανεβασα δύο κεφάλαια πιστεύω να τα διαβασετε..

Αν σας αρεσε το κεφ πατηστε αστερακι⭐

Αυτα απο μενα💜💜

Μπαυ♥

Continue Reading

You'll Also Like

67.1K 2.4K 52
"Εε δεν θα κοιμόμαστε μαζι;" "Όχι προφανώς." Μα πως μπορεί και τα ρωτάει αυτά. "Υποτίθεται πως είμαστε ζευγάρι", μου είπε και είδα στο βλέμμα του πως...
949K 70.9K 56
-Ρε γαμωτο ακουσε με ... -Δεν εχω να ακουσω τιποτα! ..ειπες ή δεν ειπες ψεματα; -Ειπα αλλα δεν το ειπα για κακο.. -Μπορεις να φυγεις μακρυα μου ;.. ...
1.1M 53.6K 56
'' Πάω στοίχημα ότι δεν με έβγαλες από το μυαλό σου χθες το βράδυ'' '' Θα το χάσεις'' του είπε, χωρίς η σιγουριά να χρωματίζει την φωνή της. '' Πες...
141K 5.8K 29
Μπορει το μυαλο ενας ανθρώπου να τον οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα; Ποσο μαλλον αν αυτο το μυαλο ειναι ενός αθώου κοριτσιού που με βάση την νεα Πόλ...