Îndrăgostită de băiatul din v...

By malena_7675

113 13 2

Madlen, fata care are visuri cu baiatul pe care nu l-a văzut niciodată. Ce se întâmplă dupa ce îl visează în... More

1. Primul vis.
2. Al doilea vis.
3. Al treilea vis.

4. Al patrulea vis

12 3 2
By malena_7675

"Draga jurnalule, am un sentiment ciudat ce face parte din mine zi și noapte. Știi? Încă îl visez. Încep sa înnebunesc incetul cu încetul, încep sa cred ca chiar exista o lume paralela, ca el e lângă mine acolo, undeva departe. Câteodată îl visez, el ca fiind un personaj secundar ce doar privește dintr-o parte, nu se apropie, nu vrea sa dea semne de viata. Știu doar ca înseamnă mult pentru mine, știu ca face cumva parte din mine, ca are o legătură, dacă nu cu mine, atunci cu sufletul meu. Mai știu ca ochii lui nu-i voi putea uita ușor sau acel par șaten ce îl caut la fiecare băiat.
Știi? Îmi provoci durere băiatule din vis. Nu ai vrea măcar o data să-mi spui sau să-mi dai un semn daca ne vom întâlni in realitate? Sau măcar când va fi următorul vis cu tine? Spune-mi pentru ca mor de dorul tău, mor de dorința de a te vedea, mor din cauza ta...
As vrea sa fii acea persoana ce îmi va fi alături toată viata, ce va fi lângă mine la bine și la greu, și ma va apăra de visurile rele. Vreau sa fii tu acea persoana..."

E ora 13 dupa-amiaza, tata deja e gata, eu și mama, ca de fiecare data rămânem ultimele, suntem femei ce putem face. Peste câteva minute deja ieșisem din casa, ne îndreptăm spre locul unde vom face picnic. Când am ajuns acolo, am simțit un aer și o atmosfera cu totul diferita, era evident, eram în pădure. Nimic nu e mai prețios decât natura, iar faptul ca e și toată familia cu mine era extraordinar.
Am pregătit totul cu femeile din familie,iar bărbații au făcut bucatele lor speciale, asa e tradiția. Parintii prietenilor mei ii consider și părinții mei, deci am o familie mare de la o vârstă frageda.
Am petrecut timpul cu ei aproape toată viata, și ii știu pe fiecare ca în palma. Ziua deja se termina cu zâmbete și veselie, iar eu cred ca eram cea mai fericita.
Am discutat mult timp ziua mea de naștere care va avea loc mâine, toți îmi puneau întrebări în legătură cu acest subiect, iar eu raspundeam: Nu vreau nici o zi de nastere, nu mai sunt copil ca sa mi-o sărbătoresc, deci răspunsul e "nu" în legătură cu orice îmi veți spune. Putem spune ca am sărbătorit-o azi."
Niciodată nu am putut sa am o zi de naștere reușită, de fiecare data se intâmpla ceva și pur și simplu plângeam, asta e deja din copilărie un obicei și nu pot scăpa de el orice as face. Din aceasta cauza refuz sa o organizez. Nu le-am putut spune asta familiei mele, pentru ca vor face cum știu ei, ma vor impune sa merg la o petrecere în cinstea mea, chiar dacă e împotriva voinței mele, desigur.
Asa am finalizat și aceasta zi, cu greu ne-am luat rămas bun unii de la alții, și totuși la sfârșit am decis sa mergem la Ali acasa, pentru ca era cel mai aproape și mai bine pentru toți. Ajunsa acasă, am fugit repede în camera și cum s-a atins capul meu de perna, asa am adormit.
Încă o zi reușită.

Tabăra de vara din copilărie, aici ma aflam la moment. De ce?
Mai exact eram pe micul drumulet ce înconjura acea tabără. Deodata, de după un pavilion a apărut el. M-a luat de mână și m-a dus acolo unde era mai înainte. Pe peretele pavilionului era desenata o fetita de 4-5 ani, avea ochii verzi și parul blond, pe moment am rămas blocata.
Eu: Ea..
El: Tu ești.
Eu: De unde..
El: De unde stiu cum arătai când erai mica? E simplu. Suntem legați pe viata, am fost și vom fi întotdeauna alături. E evident sa știu cum arătai.
Eu: Dar, de ce suntem legați?
El: Am fost blestemați în viețile anterioare. Atunci exista un bărbat ce visa o femeie. Acesta s-a îndrăgostit de ea, dar nu putea face nimic, ea exista doar în vis. Zeita dragostei, fiind martora la asta, a blestemat zeul visurilor din cauza acestei iubiri imposibile. Zeul transmițând blestemul bărbatului și femeii din vis. Blestemul consta în faptul ca acești doi îndrăgostiți se vor întâlni în alta viata și își vor repeta povestea, pana nu vor găsi ușa dragostei.
Eu: Usa dragostei..?
El: Da, doar ea va putea sa rupă blestemul, iar noi sa rămânem împreună asa cum a fost prescris.
Eu: Iar aceasta ușa unde e?
El: Departe. Doar eu pot s-o fac reala. Nu trebuie să-ți faci griji în privința asta. Trăiește fiecare moment ca și cum ar fi ultimul, și nu uita ca noaptea te aștept în lumea mea.

Continue Reading

You'll Also Like

27.9K 3.6K 22
Seria Alegeri Greșite- VOLUMUL #2 Atenție! Acest volum constituie o continuare a acțiunilor de la sfârșitul volumului 1. Citirea primului volum, Dubl...
119K 5.9K 25
În curs de rescriere și republicare. Seria Alegeri Greșite - VOLUMUL #1 Cu gândul la a prinde unul dintre cei mai căutați trafic...
3.2K 383 11
Milana Petrova Am fost închisă. 23 de ani am stat într-o bulă ce tatăl meu mi-a construit-o. Doar ca să mă apere. Am trăit în Noua Zeelandă în tot a...
1.2K 151 37
Volumul 1 din seria "Din praf și pulbere". Azara Souris a uitat ce înseamnă să trăiască odată cu moartea fratelui său. Trăiește de pe o zi pe alta fă...