İlk Aşk Öpücüğü (Kim Namjoon)

By rapmoonnnn

568 114 89

Namjoon More

1. Bölüm
2. Bölüm
3. Bölüm
4. Bölüm
5.Bölüm
6. Bölüm
7.Bölüm
8. Bölüm
9.Bölüm
10. Bölüm
11. Bölüm
12. Bölüm
13. Bölüm
15.Bölüm
16. Bölüm
17.Bölüm
18.Bölüm
19.Bölüm
20.Bölüm
21.Bölüm
22.Bölüm
23. Bölüm
24.Bölüm
25. Bölüm
26. Bölüm

14.Bölüm

14 3 0
By rapmoonnnn

Namjoon' un ağzından

Oturma odasına girdiğimde ilk gördüğüm manzaraya şaşkınlıkla bakıyordum. Seulhyun hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Neden' ini bilmiyorum ama böyle boş boş durmak istemiyorum sonuçta o benim sevgilim, hiç bişey yapamasamda sarıldım.

Ağlaması azalmış gibiydi. Sonrada onun gözünü içine baktım kafamda bir sürü soru vardı. Neden ağladığıyla ilgili bir şey bilmiyordum, sonra cesaretimi toplayıp hemen konuyu açtım.

"Seulhyun neden ağlıyorsun, ne oldu sana böyle?"

Seulhyun kafasını hafif eymiş ve sanki konuşacaklarını toparlıyor gibiydi. Sonunda başını kaldırıp konuşmaya başladı.

"Şeyy ımmm ben.."

"Evet hadi anlat!"

"Eski sevgilim sehun' la alakalı ."

"Eeee ne yapmış o pislik yine sana daha yapacaklarını yapamamış herhalde ama ben ona gösteririm dünya' nın hangi bucak olduğunu!!"

"Bana bişey demedi ama arkadaşlarıma demiş çok pişmanım, işte bi daha ona eskisi gibi davranmayacağım demiş. Bense sinirlendim, bu sözlerden dolayı ağlamaya başladım. Bu kadar başka bişey yok."

"Eğer bi daha sana böyle sözler söylerse onun ağzını burn'unu dağıtırım polis çağırsa bile benim elimden onu kurtaramaz! Kızlar sizde o oç kafayla bir daha konuşmayacaksınız tamam mı?!"

Üçüde birbirlerine bakıp evet anlamında başlarını salladılar.

1 saat sonra..

Arkadaşlarım evden gidince biz yine namjoon' la birlikte kaldık, namjoon bana bakıyordu. Bende ona bakıyordum, ve birden namjoon piç gülümsemesi yapmıştı bense anlamsız bir şekilde ona bakıyordum.

" Namjoon neden bana öyle bakıyorsun?"

Namjoon anlamamış gibi yaparak.

"Nasıl bakıyormuşum söylesene!"

"Yaaa namjoon bilmemezlikten gelmee sende ne yaptığını bili yorsunn!!"

"Hayır bilmiyorum ne yapıyorum ki?"
Hala piç smile yapıyordu.

"Tamam söyleyeyim o zaman piç smile yapıyorsun!!"

" Nee ben mi asla öyle bir şey yapmam ben!!"

"Yaaa bak namjoon benim sinirimi bozmaaa!!"

"Tamam tamam kızma, tamam kabul yapıyorum ama neden yapıyorum bunu biliyormusunn!!"

"Neden yapıyorsun."

Yanıma bir az daha yaklaşmıştı.

"Mmmmm bence bili yorsun küçük masum çocuğu oynama, aaaa bak çocuk dedim. Tamamen tesadüf oldu."

"Yaaa namjoon şimdi olmaz amaaaa!!!"

"Olur olur bal gibi' de olurrrr!!"

Dahada yanıma yaklaşmıştı.

Evet arkadaşlar acaba ne olacak yeni bölümleri atarım ama beğenmeyi ve yorum yazmayı unutmayınn

Annyongasayoo!!

Continue Reading

You'll Also Like

31.2K 1.4K 15
"bizimle geleceksin!" Dedi biyolojik babam "Gelmeyeceğim!" Dedim inatçı olduğumu belli ederek. "Benim sabrımı zorlama geleceksin dediysem geleceksin...
582K 37.3K 63
(Küfür bulunur!) (Acemi bir dille yazılmıştır!) (Reklam yapılmasını ve kitabım hakkında spoiler verilmesini istemiyorum bunları yapan kişiler engelle...
5.2K 386 17
| Mahalle kurgusu |
28.2K 1.9K 28
Bir tarafta prensesler gibi büyütülmüş,ailenin gözdesi olan,Atay ailesinin tek varisi Alev Atay. Diğer yanda sürekli işlerine burnunu soktukları için...