İmpossibility(Steve&Natasha)

By twilight32123

2.8K 225 47

More

Rus geni
Sıcacık
Olay
🎆5🎆
🎆6🎆
🎆7🎆
🎆8🎆
🎆9🎆

Yanlış öpücük

395 31 2
By twilight32123

"Tamam,peki önemli değil,Ah Tony şu çenene bant yapıştıracağım" dedi Natasha Clint'e sorgulu gözlerle bakarak.

Clint tekrar geçmiş olsun dedi ve odadan çıktı.Natasha tam kalkacaktı ki

"Hayır,Natasha kalkma ne istiyorsan söyle ben getiririm."
"Neden benim hizmetçim gibi davranıyorsun?"

"Bilmem,belki bir an önce iyileşmeni istediğim içindir."

"Eğer tüm gün boyunca yatakta yatarsam depresyondan hasta olurum.Sıkılıyorum lütfen Steve bir git artık başımdan."
Steve anlınmış bir gözle Natasha'nın yeşil gözlerine baktı.

"Peki,belki bana bugün mutfakta yardım edebilirsiniz bayan Natasha."

"Tamam en azından ayakta olurum."dedi Natsaha isyankar bir bakışla.
Steve ona kalkabilmesi için elini uzattı Natasha ilk başta kendisi kalmaya çalıştı ama pek başarılı olmadı.

Sonra oflayarak Steve'in mavi gözlerine baktı ve elini tutarak yataktan kalktı.

"Bir çıksan odamdan hayırlısıyla üstümü değiştireceğim."dedi,Natasha.

"Tamam hazır olunca mutfağa gel."dedi ve odadan çıkıp kapıyı hafifçe kapattı,Steve.
Natasha dolabını açtı,dolaptan mavi,dar bir eşofman aldı,üstüne sıradan gri bir tişört giydi.

Merdivenden aşağı inerken elini başına koydu.Ateşi inmişti ama çok üşüdüğünü fark etti.Ama buna aldırmadı ve mutfağa doğru gitti.

Steve eline bir tava almıştı.
Natasha başını kaşıyarak,yorgun gözlerle Steve'e baktı.

"Ne yemek yapıyoruz."
"Soslu mantar."
Natasha,Steve'in yemek yaptı tezgahın temiz ve boş olan yerine oturdu.Natasha başını ocağın üzerindeki gümüş tavaya çevirdi.

Steve Natasha'nın oturduğu tezgahın üzerindeki dolaba doğru uzandı ki Natasha başını Steve'e doğru çevirip:
"Peki a-"
Tam o anda Steve ve Natasha'nın dudakları birbirine kavuştu.Çok sert bir şekilde çarpışmıştı.

Steve başını hızlıca çekti.Natasha Steve'e çok şaşkın bir bakış atarken Steve ciddiyetini bozmamaya özen gösterdi.

"Natasha ben üzgünüm.Dolaptan bir şey alıcaktım yanlışlıkla oldu"
"Önemli değil"dedi Natasha.

Continue Reading

You'll Also Like

51.3K 4.1K 63
# Gençkurgu-- Fantastik # # 3. Fantastik # 1. Akademi # 1. Büyü # 1. Ejderha # 1. Efsane # 1. Krallık # 2. Savaş - Düşünsene, sen büyünün her şey o...
157K 9K 30
Yıllardır süren geleneğimiz takas, değiştirmek demekti basitçe. Ölen gelini, kardeşiyle değiştirmek. Ben Bulut Akça; sevgili ablam Özlem Akça'nın, e...
5.3K 420 42
Sokak kedisi gibi yağmurda ıslanmış ve muhtaçtı. Onu orada öylece bırakamazdım.
359K 30.8K 56
Kapak: benbittimaq Astsubay Kıdemli Başcavuş Tuğra Duman, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin seçkin bir birimi olan Pençe timinin yardımcı komutanıdır. Gör...