Prᥱfᥱrᥱᥒᥴjᥱ SNK

By Sus-Chan

74.8K 2.6K 1.6K

Preferencje z anime: Shingeki no Kyojin. Female + Male Reader Kolejność czytania rozdziałów nie ma znaczenia... More

𝟎.
𝟏.
𝟐.
𝟑.
𝟒.
𝟓.
𝟔.
𝟕.
𝟖.
𝟗.
𝟏𝟎.
𝟏𝟏.
𝟏𝟐.
𝟏𝟑.
𝟏𝟓.
𝟏𝟔.
𝟏𝟕.
𝟏𝟖.
𝟏𝟗.
𝟐𝟎.

𝟏𝟒.

2.6K 95 64
By Sus-Chan


╔═.✵.══════════╗
                     Łzy...
╚══════════.✵.═╝



╰⊱♥⊱╮╰⊱♥⊱╮


Eren Jaeger

Na początku zdenerwowany pyta przez kogo jesteś w takim stanie. Po chwili ogarnia się i po prostu cie przytula.


Armin Arlert

Zaczyna panikować, jednak po chwili się ogarnia i pyta co się stało, niepewnie obejmując cie ramieniem.


Jean Kirstein

Jest w stanie dobrze ocenić sytuację i zrozumieć innych ludzi. Dlatego wtedy siada przy tobie i czeka aż zaczniesz mówić.


Connie Springer

Próbuję wywołać u ciebie uśmiech jakimś słabym żartem i głupimi minami. Zwykle po paru minutach mu się udaje.


Reiner Braun

Pochyla się nad tobą i kluciek wyciera twoje łzy, po czym tą samą dłonią chwyca twój policzek.


Erwin Smith

Jako że praktycznie tonie w papierach, bierze cie na swoje kolana i jedną ręka gładzi po głowie.


Farlan Church

Znika gdzieś, po chwili wracając z dużą ilością słodkości.


Levi Ackermann

Kładzie dłoń na twojej głowie i przyciąga do siebie. Po chwili pyta się o powód.


╰⊱♥⊱╮╰⊱♥⊱╮


Mikasa Ackermann

Bez słowa chwyta twoją dłoń i cierpliwie czeka.


Sasha Blouse

Zazwyczaj zaczyna płakać razem z tobą, a nawet bardziej.


Christa Lenz / Historia Reiss

Uderza cię w bok, zakazując ci płakać. Jednek zaraz jesteś w jej objęciach.


Annie Leonhardt

Z reguły nie reaguje. Poklepie cie po ramieniu, mówiąc byś sie ogarnął.


Hange Zoe

Z uśmiechem mówi, abyś się niczym nie przejmował i poklepuje po ramieniu.


Isabel Magnolia

Rzuca się na ciebie, przytulając z wielkim uśmiechem.


╰⊱♥⊱╮╰⊱♥⊱╮

Continue Reading

You'll Also Like

101K 4.1K 190
⚠️CRINGE ALERT⚠️ Zanim zagłosujecie, to pomyślcie jaki spam dostanę. "Książka" zawiera shipy homoseksualne, zjebanego autora, czarny humor oraz hejt...
25.1K 698 51
tak jak w tytule! • arisu • chishiya • niragi • kuina • ann • mira (channieilv, 2023)
60.7K 3K 102
PART I |Lina, córka Tony'ego Starka, wprowadza się do Avengers Tower, gdzie jej sąsiadem staje się Bucky Barnes. Ich relacja szybko staje się skompli...
126K 3.1K 165
postacie: 🐍iguro🐍 🔥rengoku🔥 🌊tomioka🌊 ☁️tokito☁️ 😓przepraszam jeżeli będą błędy ortograficzne😓 ":♡.•♬✧⁽⁽ଘ( ˊᵕˋ )ଓ⁾⁾*+:•*∴ Uzupełnienie 🌼Tan...