A tíz kulcs

By Vikikins

1.3K 121 1

Sziasztok! Sophia vagyok. Egy teljesen átlagos lány. Legalább is a tizenharmadik születésnapomig. Utána megvá... More

Bocsánat
A kezdet
fő a bizalom
A két idegen
A találkozás
Emlékek
Az álom
Az igazság
A terv
A szökés
Egy kis probléma
Újra otthon
A visszatérő álom
A szülinapi meglepi
A végső küzdelem
A harc után
A nagy kérdés

A gonosz kezei közt

90 8 0
By Vikikins

Egy fehér szobában tértem magamhoz. Mindenem sajogott. A szobában öt emeletes ágy volt. Pont tíz gyereknek. Itt volt Amber is. Fogalmam sem volt hogy hol vagyok. Valami olyan sejtésem volt hogy Tefiti fogságában vagyok.

-Jaj ne! Már te is itt vagy?- Kérdezte aggódóan Amber.

-Hol itt?- Teljesen össze vagyok zavarodva.

-Hagyjuk. Inkább azt mond meg mi történt a fejeddel.

-A fejemmel?

-Hát hogy így be van kötve.

-Jaa hogy az. Hát tudod nem néztem körbe a kereszteződésnél és az autó kicsit későn fékezett.

-Te jó ég! Nincs semmi bajod?

-Nincs. De tőled mit akar Tefiti?- Vártam a felvilágosítást.

-Múlt héten volt a tizenharmadik születésnapom és megkaptam az egyik kulcsot. Tefiti erről tudomást szerzett.

-Tudod mi a terve?- Kérdeztem.

Amber nem tudott válaszolni mert az ajtón egy fekete ruhás ember lépett be. Az arcát nem tudtam kivenni.

-Gyertek vacsorázni aztán irány aludni.- Mondta

Evés után volt időnk beszélgetni.

-Tudod mi Tefiti terve?- Kérdeztem ismét.

-Fogalmam sincs.- Mondta.

Continue Reading

You'll Also Like

1.9M 15.2K 68
KÖNYVKÉNT MÁR MEGVÁSÁROLHATÓ A BOLTOKBAN! CÍM: A vonzás törvénye FÜLSZÖVEG: Serenity édesanyjával egy távoli városba költözik, hogy maguk mögött hagy...
2.9M 92.8K 73
Mit tennétek a helyemben ha egyik napról a másikra minden megváltozna? Én kiakadtam. Elég durván. Édesanyám egyedül nevelt fel ezért örülnöm kellene...
643K 32K 47
Egy fiatal lány, kinek élete cseppet sem mindennapi, találkozik egy gyilkossal. Érzelmek kavalkádja lepi el mindkét fél életét, de végül ki győz? Egy...
874K 20.1K 64
-Ki volt ez a gyerek?-felhúzta a szemöldökét és lassan közeledett. -Semmi közöd hozzá Gray!-csattantam fel. -Miért ne lenne? Én is itt lakom.-kezeit...