7-SSC

By Caxczey

67 7 12

Sila ang kinakatakutan ng lahat, tinitingala ng lahat, at ang pinaka matalino sa lahat. Ako? isa lang akong n... More

PROLOUGE
HANA

Author's note

26 2 0
By Caxczey

-my story, my rules

-do not bash ANY characters in the story (mapa bida man o kontrabida) learn to respect.

-i will report any accounts  once you bash any character (don't worry cursing is allowed. make sure to use it either an expression,etc.)


                                                                        


Continue Reading

You'll Also Like

152K 3.1K 55
(MIKHAIAH) an 18+ STORY
87.4K 8.7K 69
แ€แ€…แ€บแ€•แ€ญแ€ฏแ€„แ€บแ€ธแ€แ€ปแ€„แ€บแ€ธ แ€…แ€ฌแ€•แ€ผแ€”แ€บแ€…แ€…แ€บแ€•แ€ผแ€ฎแ€ธ แ€•แ€ฏแ€ถแ€แ€ฝแ€ฑ แ€•แ€ผแ€”แ€บแ€‘แ€Šแ€ทแ€บแŠ แ€›แ€พแ€„แ€บแ€ธแ€•แ€ผแ€‘แ€ฌแ€ธแ€แ€ฒแ€ท แ€™แ€พแ€แ€บแ€…แ€ฏแ€œแ€ฑแ€ธแ€แ€ฝแ€ฑ แ€•แ€ผแ€”แ€บแ€‘แ€Šแ€ทแ€บแ€•แ€ผแ€ฎแ€ธ แ€แ€„แ€บแ€•แ€ฑแ€ธแ€•แ€ซแ€™แ€šแ€บแ€›แ€พแ€„แ€บแ‹ แ€…แ€ญแ€แ€บแ€แ€„แ€บแ€…แ€ฌแ€ธแ€แ€ฒแ€ทแ€…แ€ฌแ€–แ€แ€บแ€žแ€ฐแ€แ€ฝแ€ฑแ€กแ€”แ€ฑแ€”แ€ฒแ€ท แ€™แ€•แ€ปแ€€แ€บแ€แ€„แ€บ แ€–แ€แ€บแ€€แ€ผแ€•แ€ซ...
30.5K 1.3K 30
Anaisha Ranawat a 12 year old girl living with her mother. One day her mother died tragically and she has to move in with her family of 5 older broth...
131K 6.9K 161
๐ญ๐ก๐ž ๐Ÿ๐ง๐ ๐›๐จ๐จ๐ค ๐จ๐Ÿ ๐ฌ๐ก๐จ๐ซ๐ญ ๐ฌ๐ญ๐จ๐ซ๐ข๐ž๐ฌ ๐š๐›๐จ๐ฎ๐ญ ๐จ๐ฅ๐ข๐ฏ๐ข๐š ๐ซ๐จ๐๐ซ๐ข๐ ๐จ ๐š๐ง๐ ๐ฒ/๐ง'๐ฌ ๐ฆ๐ž๐ž๐ญ-๐œ๐ฎ๐ญ๐ž๐ฌ/๐ฅ๐จ๐ฏ๐ž ๐ฌ๐ญ๐จ๐ซ๐ข๏ฟฝ...